Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 195 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

MAGWITCH 26-06-2019

Het is fijn om je keuze snel op te zoeken en te bestellen. Super handig! Mooie kwaliteit, je krijgt het zoals je op de foto ziet.

Claudia 26-06-2019

Ik heb een artikel in drie maten besteld. 2 maten zijn geleverd. Over de 3e geen bericht ontvangen. Dat is niet handig vanwege de 14 dagen retourtijd. Hierover gebeld en netjes en goed te woord gestaan. Heb wel voor de zekerheid nog een ander vergelijkbaar artikel besteld. De kwaliteit van het artikel was goed en pakketje netjes afgeleverd. Website is duidelijk en makkelijk hanteerbaar.

W van Galen 26-06-2019

Zeer prettige en duidelijke webshop, werkt snel op filteren, en veel keuze.

Lisanne Schreurs 25-06-2019

Overzichtelijke shop, werkt goed en heeft uitgebreide keuzes. De levering gaat gelukkig ook vrij snel.

wiersma 25-06-2019

Op basis van een eerdere bestelling, die naar volle tevredenheid is geleverd en volledig voldeed aan onze verwachtingen, was de keuze snel gemaakt om een volgend bestelling ook weer bij Otto te plaatsen

Connie 25-06-2019

Bestellen is reuze makkelijk op deze website, gewoon duidelijk allemaal. Maten kloppen goed, de levering snel en mocht het toch niet naar je zin zijn, dan is terugsturen ook eenvoudig. Heel fijn!

Noorlander 25-06-2019

Het zijn mooi jurkje s en heel veel keuze ook veel verscheidenheid geweldig

Gruppen 25-06-2019

Een zeer toegankelijke en makkelijke website. Als een website niet duidelijk genoeg is wil ik nog weleens verder rond gaan kijken. Hier is dat niet nodig!

Tycho 25-06-2019

Goeie producten, goeie merken, kwaliteit, brede keuze, goeie foto’s, je ziet goed wat je koopt en dat is fijn shoppen.

Ed 25-06-2019

Altijd snel en accuraat. Past iets toch niet? De retour-etiketten zijn al bijgesloten.
Makkelijker kan het niet!
Maten en kleuren komen overeen met de website

Mies 24-06-2019

De website van Otto heeft een groot aanbod aan TV-meubels. Wij hebben een mooi item uitgekozen en wachten nu op de levering.

Gerbrich 24-06-2019

Ik hou zeker van deze winkel! Achteraf betalen, gratis retourneren, goede levering, het is alles watt je wilt :)

lydia 24-06-2019

ik kies altijd voor de otto omdat de kwaliteit van de producten goed zijn. ook vind ik het fijn om achteraf te betalen om eerst te kunnen passen en daarna evt de rest terug te retourneren . dat vind ik echt service.

Peter W 24-06-2019

Goede prijs/kwaliteit verhouding, prettige navigatie door artikelen heen, logische indeling site.
Ruim assortiment en regelmatig gunstige aanbiedingen èn kortingsbonnen die functioneren.

P.Vermoen 24-06-2019

Wat een waardeloos bedrijf is de OTTO.
11 maart een kast besteld, 6 weken levertijd, staan ze eindelijk aan deur met 1paneel van de gehele schuifdeurkast, maar retour. Opnieuw kast besteld, 24 juni zou deze geleverd worden. Zit je te wachten krijg je een mailtje van PostNL, dat de te leveren kast te zwaar beschadigd is en retour gaat naar de leverancier. Bijna een half jaar verder en nog steeds geen kast. OTTO een echte aanrader!!!!!

Ineke Eekhoudt 24-06-2019

Fijne en duidelijke webshop, kwaliteit van Otto is meestal goed. Bestellingen en de retouren zijn altijd goed gegaan.

MLC 24-06-2019

Good inventory. I couldn't find the product in any other website. Good price. Easy browsing. Easy payment. I would use it again.

Marieke 24-06-2019

Altijd overal kortingscodes voor in de mail, je wordt er mee plat gegooid behalve nu je er net eentje nodig bent en dan moet ik nu ook nog voor een bestelling boven de 200 euro verzendkosten betalen? Belabberd voor zo'n groot bedrijf als dit

Ans 23-06-2019

Fijn online shoppen, grote collectie en mooie merken. Makkelijk en snel geleverd

HMH 23-06-2019

Otto is zeer accuraat in het leveren van producten. Ook als je telefonische informatie wil, word je vriendelijk te woord gestaan.
Nadeel vind ik dat je lang moet wachten op terug betaling van retour gezonden goederen. En dat je bijna altijd verzendkosten moet betalen ook al besteed je daar een bedrag van 143 euro. ( net gedaan)
Dat punt kan zeker verbeterd worden.

angelique hissink 23-06-2019

Ik ben zeer tevreden over otto omdat de artikelen die ik bestel tot nu toe nog altijd prima waren en de levering is ook perfect! Als je belt met de klantenservice wordt je snel en netjes te woord gestaan en waar mogelijk is ook zeer goed geholpen.

jon 23-06-2019

de ruime keuze, het feit dat ik gewoon achteraf kan betalen,snelle levering. heerlijk online shoppen. daarom staat otto voor mij ver bovenaan.

H. Nibourg - de Lange 23-06-2019

Goede levering , goede kwaliteit , keuze voor de grote en kleine beurs en het gemak van achteraf betalen. Al vele jaren klant en nog nooit problemen gehad.

H 22-06-2019

Prettige online shop ervaring. Groot aanbod. Duidelijke 'winkelwagen', bezorgd met Postnl

F. Simons - van Loenen 22-06-2019

Online winkelen bij Otto ervaar ik als prettig. Wat betreft kleding is er in de wat grotere maten een ruime keuze. Ook andere artikelen zijn er te kust en te keur.
Kortom, ruime keuze en goede service!