Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 195 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Habu 28-04-2019

Mooie wandkast besteld.
Netjes op tijd geleverd en goed verpakt, kwam aan zonder enige beschadiging. Duidelijke omschrijving hoe in elkaar te zetten. 1 onderdeel was niet goed, gebeld met klantenservice werd direct nieuw onderdeel gestuurd.
Mooie kwaliteit kast zijn er erg blij mee.

Kees 28-04-2019

Een bestelling was zo geplaatst. Alle informatie werd duidelijk aangegeven en maakt de keuze voor een product erg makkelijk. Zo hoort het!

frans buhrs 28-04-2019

voldoende kwaliteit, vlotte levering, niet goed geen gezeur maar retour sturen, laag prijsniveau

Janet 28-04-2019

Veel keuze uit prducten
Duidelijke overzichtelijke site
Leuke aanbiedingen
Snelle levering
Nette service

C.W. 28-04-2019

Erg tevreden over het online shoppen, overzichtelijk en snelle levering. Iets retourneren zou wel wat makkelijker gemaakt kunnen worden, met name het verwerken hiervan en de onderlinge communicatie tussen product en klant.

Carl van Meeteren 28-04-2019

Veel gebruiksgemak bij het bestellen. De website is erg volledig en je wordt er goed op gewezen wanneer er aanvullende artikelen nodig zijn. Dit is nog eens gebruiksgemak!

Jose 28-04-2019

Goede prijs verhouding snelle levering alles goede kwaliteit. Zeer tevreden

Joop 28-04-2019

Het is heel overzichtelijk en leuk om te winkelen online bij jullie .en vasknook hele mooie aanbiedingen

Jet 28-04-2019

Een fijne en leuke site, ze hebben van er alles. Erg snel. Wat ik wel jammer vind is de verzendkosten. Als het artikel niet goed is. Is het simpel om het te retourneren . Kost weinig tijd. Ik beveel deze site aan. Een te vrede klant.

Maria 28-04-2019

Duidelijke overzichtelijke site. Zeer gebruiksvriendelijk. Producten snel en makkelijk te vinden.

Pritt 28-04-2019

Best wat moeite met inloggen. Een adres wijzigen duurt een nacht. Maar mooi assortiment en heb vertrouwen in vervolg van de bestelling.

Fo 28-04-2019

Duidelijke website en informatie, goede kortingen en fijne manier van door de website zoeken en shoppen.

verie 27-04-2019

deze webwinkel heeft een geweldig groot assortiment, dat het moeilijk is om eerder gelikete items terug te vinden is.(mijn verlanglijstje was ineens leeg)al met al een geweldige winkel, redelijke levertermijn en alles netjes verpakt.

Wilma 27-04-2019

Ik vind de shop geweldig. Ruim assortiment. En een goede retournering. Lekker op je gemak passen thuis

ELLEN 27-04-2019

Ik vind het makkelijk om met een bakje koffie mijn kleding te kopen
De site van Otto bedient veel variatie.

Rike 27-04-2019

De site is buitengewoon overzichtelijk en klantvriendelijk! Er is duidelijke productinformatie

W.Willems burgemeester aartslaan 47 bergeijk 27-04-2019

makkelijk thuis winkelen , zeer groot assortiment, en makkelijke betaal mogelijkheden. Gewoon mijn winkel!!

esther 27-04-2019

We konden snel onze keuzes vinden. Diverse maten maakte het ook makkelijk.
Dus snel klaar!

Soumaya 27-04-2019

Ik ben blij met Otto want ik kan rustig aan mijn huis mooi maken en ze dwingen mijn nergens toe ik betaal elke maand een vrij te laten bedrag die ik kan missen met 2kleine kinderen

Cindy 27-04-2019

Super service, snelle levering en prijs kwaliteit ook prima. Heb al veel mooie dingen gekocht. Zowel kleding als audio en speelgoed. Nu een fietsje besteld voor de verjaardag van mijn zoontje die word 2.

Lies2 27-04-2019

Altijd relax winkelen bij Otto. Voor een maatje meer hebben ze verrassend goed passende broeken in hun collectie. Ik koop deze dan ook regelmatig bij Otto.

Anjo 27-04-2019

Snelle bestelprocedure en achteraf betalen is erg prettig. Zeker als t product terug moet

Zoe 27-04-2019

Meeste kleding is niet voor mij, en dat is niks negatiefs natuurlijk. Kom alleen op de site voor onderbroeken.
Het is overzichtelijk, duidelijk en dat kan ik erg waarderen.
Alle kortingsbonnen en extras die ik krijg bij een aankoop zijn ongekend, en moet toegeven dat ik in de war was in het begin.
Verzend methode kan wel beter, als het aankomt in ren dichtgetaped tasje had ik graag gezien dat t bijvoorbeeld papier was, of misschien een andere "schonere" optie.
Over het algemeen dus zeer positief over de site!

HeBe 27-04-2019

Prime presentatie van de diverse artikelen, ruime keuze en goede prijs/kwaliteit verhouding.
Aangegeven levertijden worden altijd nageleefd.

Lisette verhoosel 27-04-2019

Fijn winkelen snel en makkelijk veel keuze en een goede voorraad
Komt niet vaK voor dat je maat er niet is