Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 201 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Lida van roon 11-06-2022

Ben eerlijk en goed geïnformeerd, artikel kan ik nog niet beoordelen maar zag er op de foto goed uit. De uitleg was goed.

Angel 10-06-2022

k shop hier regelmatig , de site is zeer overzichtelijk en ook de info bij de artikelen is duidelijk.Als er eventueel een besteld artikel niet goed is dan kun je t zonder problemen of moeite retourneren en wordt alles netjes afgehandeld en wordt je netjes per email op de hoogte gehouden.Dus al met al een pluim.

ada 09-06-2022

Prima assortiment grote maten lingerie.
snelle levering en soepele betalingsmogelijkheden.

Fabiola Buzea 09-06-2022

Het is een winkel met een grote diversiteit aan producten van zeer goede kwaliteit, die nog steeds in de mode is, ik heb meerdere producten van deze winkel gekocht.
perfecte verhouding, kwaliteit, prijs

Rianne 08-06-2022

Ruime keuze,,
Mooie pasvormen zoals afgebeeld,,
Snelle levering
Voordelige prijzen

Ton 08-06-2022

Bij Otto kan je goed slagen door een grote keus in een hoop verschillende gebieden en dat tegenover goede prijzen.

Mirella 08-06-2022

Prima zeer uitgebreid aanbod voor elk wat wils..makkelijk zoeken op o.a kleur..maat enz. Duidelijke omschrijving en review producten/kleding. Bestellen gaat ook makkelijk. Dus wat mij betreft is Otto zeker een aanrader !

Zuiderduin 07-06-2022

Al jaren gebruik gemaakt van de service en klantvriendelijkheid van OTTO...
Beleefd in de omgang per telefoon en vlot en duidelijk te woord gestaan!
Laat een tevreden en gied gevoel achter,bij problemen direct contact met de klantenservice en de hulp is professioneel..

SIBRAN 06-06-2022

korting WORDT WEER NIET BEREKEND EN GRATIS VERZENDKOSTEN OOK NIET. VORIGE KEER OTTO GEBELD EN ZE KONDEN ER NIKS MEE. NU WEER HETZELFDE.

Gerrie 06-06-2022

Badpak besteld, veel keuze en goede service.
Hetzelfde badpak al veel eerder besteld, het is van goede kwaliteit en krijg er veel complimenten over.

Netje @04 06-06-2022

Mooie kwaliteits kleding en merkkleding voor een maatje meer voor zowel dames als heren en de service van Otto is heel goed.

sjoerdtje 06-06-2022

Zowel de bestelling, communicatie en bezorging top. Het geleverde artikel ziet er net zo mooi uit als op de foto, zo blij mee! De tweede bestelling is ondertussen ook alweer al gedaan.

Hanneke 05-06-2022

Voor de 2 keer iets besteld
Makkelijk eenvoudig en.een.fijne website
Ik raad het mijn.vriedinnen ook.aan.
Ben helemaal blij.met mijn.dekbed overtrek in.de maat 2 bij.2 ,en super mooi.
Blije klant

tevreden klant. classics 04-06-2022

ik ben een terugkerende klant. mijn eerste review. ik ben tevreden over mijn eerdere aankoop en recente aankoop. Het bestelde naar verwachting voor kwaliteit, prijs is gunstig en de vermelde maat juist weergegeven en de pasvorm ben ik zeer tevreden over. Ik hou van Classic. Als de service en de kwaliteit ter harte wordt genomen zoals nu door deze verkoper kom ik zeer zeker terug voor mijn volgende aankoop. Een negatief punt een artikel die mij bevalt en opnieuw wil bestellen is niet meer. Mijn aanbeveling voor de verkoper om mogelijk te maken voor het zelfde artikel dit kan worden nabesteld!

Mevr.Wijbrands - Veldboer 03-06-2022

We waren bijna
gestopt met bestellen omdat we zo nodig een wachtwoord moesten invullen met ook nog een speciaal teken ,! En als je dan kleurenblind ben en je moet zoeken wat rood is gekleurd, balen ,!!!! Maak het toch wat simpeler !!

Ää

Zonnetje 02-06-2022

Makkelijk bestellen en snelle levering. Ideaal om binnen 30 dagen thuis te passen en eventueel te retourneren

Danielle 01-06-2022

Ik heb al meermaals bij Otto geshopt. Ze hebben super veel keus, de site is heel duidelijk en de levering is altijd keurig verpakt en wordt snel verzonden. Ook retourneren gaat eenvoudig. Ik ben heel tevreden over Otto!

ine 01-06-2022

ruime assortiment en betrouwbare service; geregeld mooie acties én de keuze om achteraf te betalen

Marjo 31-05-2022

Wat ik tot nu toe allemaal bij Otto besteld heb is tot mijn grote tevredenheid steeds. Ik ben blij dat ik ruime keuze heb in de online winkel van Otto en dat het bezorgen ook steeds vlekkeloos verloopt. Otto is na al die jaren voor mij de ideale online winkel.

Ron 31-05-2022

Duidelijke website. Groot assortiment. Prijzen zijn redelijk. Ook de kledingmaten (en advies) wordt duidelijk aangegeven. Heb twee joggingbroeken besteld. Zijn prima en passen perfect.
Betaling werkte prima via ideal. Bezorgen duurde wel een paar dagen omdat er een weekend tussen zat.
Geen klachten, en ga zeker weer bestellen. En ik kan deze webshop voor iedereen aanbevelen.
(heb ook nog een kortingsbon gekregen omdat ik nu de nieuwsbrief ontvang in de mail).

An 31-05-2022

Ben sinds jaren klant bij Otto en ben met alle aankopen zeer tevreden.
Heb er van kleding to media en meubels gekocht!
Geweldige service, altijd binnen de beloofde tijd bezorgt...een te gek online groot assortiment met hoge kwaliteit producten.
MIJN ONLINE WINKEL!!

Sophie 30-05-2022

Don't ever buy there! Both beds (same model) came on time BUT while building we noticed there where on many places no pre holes for the screws (according to the manual there should've been). The screw where partly the wrong ones, some parts were missing and one bed had damage on the side. So because we needed the beds we kept them and made it work. I wrote them, they gave me 40 Euro back for the damage and should've send the missing parts- Wich never happened. Eventhough we used the glue and everything they send us, the bed is breaking apart on areas where we did everything according to their manual. And it wasn't even cheap! Save yourself some money and a lot of time.

VK 30-05-2022

Goed aanbod, maar enige onduidelijkheid omtrent betaling in termijnen.
Helpdesk is echter behulpzaam.

Liesbeth 29-05-2022

Otto is een bedrijf met oog voor de klant; door de service, de vriendelijkheid van het goed opgeleide team werknemers is het altijd een feestje als ik mijn artikelen bestel en ook als ik deze altijd op de aangegeven tijd binnen heb. Zeer tevreden.

N de leeuw 28-05-2022

Ik vind deze winkel leuk en de service vind ik correct
Met duidelijke informatie