Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 201 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Francis 06-02-2019

ik ben heel blij met alles wat ik heb bestel . Sneller servies. Uitstekend kwualitijd. .de medewerks zijn heel aarding.

Mery 06-02-2019

Otto heeft een prettige en duidelijke webshop. Er is zeker sprake van voldoende aanbod. Kortom een tevreden klant

M Sonnenschein 06-02-2019

Fijne site. Makkelijk te bestellen. Achteraf betalen ook fijn. En gratis retour telt ook mee

Ger 06-02-2019

Prima shop! Makkelijk zoeken op maat en kleur. Levertijden uitstekend. Retourneren gemakkelijk.

Cora 06-02-2019

Hele mooi collectie, ook voor dames ,met maatje meer. De Herenlijn is ook erg mooi, En de babycollectie is zeer uitgebreid. De Website is heel duidelijk,en alles werkt goed, zoals het hoort. Kortom een hele fijne winkel !

Amaia 06-02-2019

Ik heb wel vaker Otto producten besteld, en ze zijn altijd goed geweest, wat kwaliteit betreft.
Kortom, ik ben nooit teleurgesteld geweest. Daarom kan ik er op rekenen dat mijn volgende bestelde kast kwalitatief in orde zal zijn.
Ik beveel Otto producten.

Carolina 06-02-2019

Als consument word je volledig op de hoogte gehouden van alle aanbiedingen. De bestellingen lopen altijd op tijd. De medewerkers geven aan de telefoon de gevraagde informatie en zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Kortom ik bestel graag online mijn artikelen bij Otto

Wilma 06-02-2019

Ik heb gekozen omdat je achteraf mag betalen,en zij vaak goedkoper zijn.Snelle levering.

Corrie 06-02-2019

Word altijd correct geholpen als je het even niet weet prima thuiswinkel bestel al jaren bij otto altijd mooie collectie kleding en alle andere artikelen en correcte medewerkers altijd vriendelijk als je een telefonische bestelling doorgeeft en behulpzaam

Marieke 06-02-2019

Ik bestel regelmatig bij deze webshop. Altijd goede kwalieit, ruilen/ terugsturen is geen probleem. Prima service.
Minpunt is de website: als je een selectie van artikelen hebt gemaakt die meerdere pagina’s beslaat en je klikt iets aan op bijvoorbeeld pagina 4, dan wordt je daarna niet teruggezet naar pagina 4 maar weer op pagina 1 van je selectie. Dat is na een paar keer voor mij wel reden te stoppen.

Jessica 06-02-2019

Overzichtelijke website, indeling en filters zijn handig om te vinden wat je zoekt. Het bestellen ging snel en gemakkelijk.

Hov 06-02-2019

Makkelijk kopen en retourneren. Vooral makkelijk dat je achteraf kunt betalen.

Tunc 06-02-2019

Site is Overzichtelijk, je kan snel bestelling plaatsen en je achteraf betalen , dat is heel fijn

Lucas 05-02-2019

Ik heb al vaker online bij Otto gekocht,dus mijn spulletjes langzaam bij elkaar vergaard
Ben er superblij mee,en ook over kwaliteit Toppie
Lucas

Evelien 05-02-2019

Otto heeft altijd wel iets moois en de keuze is reuze! De site is gemakkelijk te doorlopen en toont mooie en duidelijke foto’s van de producten. Het enige minpuntje vind ik dat er nog steeds verzendkosten betaald moeten worden. Misschien een idee om bij een bepaald bestedingsbedrag deze te laten vervallen?

Martine 05-02-2019

Site is duidelijk qua vormgeving, maar soms omslachtig qua navigatie en filters kunnen beter / uitgebreider

Gerda 05-02-2019

Makkelijk en overzichtelijk. Kwaliteit is in de meeste gevallen ook goed. Ik winkel graag bij Otto.

Anita 05-02-2019

het is een heel duidelijke overzichtelijke site .
ze leveren snel en de bezorgers altijd vriendelijk

Bert 05-02-2019

Bij OTTO heb ik uiteindelijk gevonden wat ik al lang zocht. En voor een mooie prijs. Groot assortiment, goede producten en snelle levering! Wat wil je nog meer?

ann 05-02-2019

goede service altijd vriendelijk via messenger
je krijgt altijd antwoord
ik ben tevreden

daniela.poschl@yahoo.com 05-02-2019

This is the 3rd time we are ordering from Otto and we are absolutely happy with the products and the results and the prices. The quality we received was top quality and the prices are just amazing. The website is super easy to use and order from.

The delivery times are a bit longer when you order furniture but you can also pay after receiving the goods and that is also very nice. They have a huge selection of items and also colour options which is perfect.
we ordered now a bed, TV unit and closet and all of them were delivery in perfect condition and were easy to put together. The delivery guys were very friendly and delivery came exactly on time as arranged. We are a big fan.

Irene 05-02-2019

Achteraf betalen is heel fijn, je betaalt wat je gekocht hebt en de rest stuur je terug.

F. Duineveld 05-02-2019

Otto heeft een groot assortiment met aantrekkelijke prijzen en het zoeken naar artikelen is erg prettig

Paul Giezen 05-02-2019

Snel te vinden. Site makkelijk. Leuke sale. Die overigens makkelijk te vinden zijn. Bestelling gaat makkelijk.

Aa. 05-02-2019

Erg veel keuze. Ook voor elk wat wils. Prijzen zijn niet heel hoog. Verschillende merken, ook fijn. Fijne manier van zoeken naar wat je wil. Duidelijke foto's. Erg blij dat ik hier eindelijk kon slagen in korte tijd