Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 195 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Rita POLS 11-02-2019

Goede prijs kwaliteit verhouding ,veel keuze en snelle levering , diverse betalings mogelijk heden

Metin Uygur 11-02-2019

Otto is goed gescikt Voor me.ik kan in termijnen betalen .telefonische contact is altijd prima.ik ben dus tevreden klant in het algemeen.ik kan dat iedereen raden.

Nell 11-02-2019

bestel bijna altijd mijn kleding en soms die van mijn man bij Otto. leuke kleding voor jong en oud.
Snelle levering, en als het niet goed is, of valt tegen enz, of de maat is niet goed. Kun je het retour sturen of ruilen. Dus al met al fijne shop. Waar ik zeker nog meer zal bestellen . gr Nell

Resy 11-02-2019

Ik winkel graag bij Otto. Het ruime assortiment en 't achteraf betalen waardeer ik. Zeker als je twijfelt tussen verschillende maten of artikelen. Je kunt ze toch bestellen zonder direct de hele bestelling te moeten betalen. Daarna betaal je alleen de artikelen van je uiteindelijke keuze!

Hanny 11-02-2019

Ruime keuze aan assortiment, gebruiksvriendelijke site en goede service.
Als je vragen hebt krijg je een vriendelijke en professionele medewerker aan de telefoon.

Denise 11-02-2019

Het menu op de site is goed en geeft na het opgeven van de keuzes een goed overzicht. Er is voldoende afwisseling voor wat betreft kledingkeuze. Er is zit altijd wel iets leuks tussen. Ook de keuze voor afleveren en betalen direct of achteraf maakt Otto een klantvriendelijk geheel.

Q 10-02-2019

Super overzichtelijk en heldere uitleg.
Alleen de wachttijden zijn best lang.
Prijs/kwaliteit is verder goed.
Ik bestel mijn producten graag hij Otto :)

Seid 10-02-2019

Goed en overzichtelijk.
En handig dat je in termijnen kan aflossen!
Het is ook heel goed dat je extra kan aflossen zonder extra kosten.

Lucas 10-02-2019

Heel gevarieerd artikel , betrouwbaar site, op tijd artikels bezorgd , terug leveren gaat ook heel goed

Defolgeren 10-02-2019

Top webwinkel, artikelen altijd optijd bezorgd! Als je niks vind kan je altijd terug sturen zonder problemen. Nooit problemen gehad met Otto één van de beste webshop van Nederland!

Esther Schaak 10-02-2019

Fijne shop,word snel en accuraat geholpen,ook als je klantenservice belt.
Snelle levering.

Emmy 10-02-2019

Top kleding A klasse adidas zoals altijd koop ik bij de Otto. Je kan na ontvangst betalen en daar ga ik voor!

Klant 10-02-2019

Prima en ruim aanbod van producten en leuke aanbiedingen.
Alles duidelijk beschreven en foto's zijn overeenstemmend met de producten.
Kortom een prima online winkel

MikeG 10-02-2019

Ik vind de Otto webwinkel fantastisch, goed, snel, makkelijk, en zonder gezeur. Ook het achteraf betalen is super samen met de 2 weken bedenk tijd mocht je twijfelen over je aankoop. En denk je toch, dit is het niet, het gratis retouneren van je product behoort ook tot de service van Otto. Ook de prijs kwaliteit garantie spreekt mij enorm aan met af en toe een kortingsbon. Al met al de beste keus voor je online shoppen van A tot Z. Ik zeg, kun je het bij Otto niet vinden moet het nog uitgevonden worden. Oja het Ottoboek mis ik niet hoor.

Mike Gagliardi

Gerda 10-02-2019

Ik vind Otto een prima winkel, als er iets niet helemaal goed is gegaan lossen ze alles snel op en ook de medewerkers zijn erg vriendelijk. Ik ben al heel lang klant. Top bedrijf

Ria 10-02-2019

Duidelijke website met goede omschrijvingen van artikelen. Retour beleid prima! Groot pluspunt dat je ook achteraf kan betalen.

Jeannette 10-02-2019

Prachtige online shop met ruime keuze , vele manieren om te betalen en vele bezorg opties .
Snel en betrouwbaar.

Ellen 10-02-2019

Trui was niet voorradig, maar toch binnen ander halve week ontvangen en ben er erg blij mee, heb er nog een in een andere kleur besteld. Alleen pech voor mij de eerste had ik met 20% korting en nu moet ik het volle pond betalen voor de tweede. Maar doe het wel.

ELLY DOHMEN 10-02-2019

Het is makkelyk winkelen en een ruime keuze! OTTO levert vlug ,en het is prettig zoals ze met klanten omgaan.

agram 10-02-2019

Ik vind dat je mooie materialen kunt kopen,en de prijs valt wel mee.
De bezorging vind ik wel lang duren.

Terry 10-02-2019

Omdat de kleren van goede kwaliteit zijn ik graag bij jullie bestel makkelijk en de volgende dag in huis

Trudy 10-02-2019

Het is jammer dat je jebestedingsbedrag niet kan verhogen terwijl je al zo lang klant bent van otto

Petra 10-02-2019

Ik winkel graag online bij Otto.nl vanwege mijn ‘maatje meer’. Zij bieden een ruime keuze in betaalbare kwaliteitskleding in grote maten. Zowel dagelijkse- als sportkleding. De omschrijving van de artikelen is helder en bij shirts en blouses staat vaak de lengte vermeld. Voor mij essentieel, want ik ben lang en aan een shirt dat korter is dan 80cm hoef ik niet eens te denken. De levering is altijd netjes en als het artikel toch niet past of bevalt, is retourneren eenvoudig.

Ionut 10-02-2019

Verry good prices and also free transport anyware,when you d"ont have a big car is a prroblem to buy things.

me geysen 10-02-2019

hier kan je goed winkelen voor mensen met smalen beurs en dat is fijn