Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 195 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Mijn 07-05-2019

Fijne uitgebreide webshop. Groot assortiment. Betaalbare producten voor iedere beurs.

Romy 07-05-2019

Goed te vinden op Google en een enorm makkelijke gang van zaken tijdens het bestellen, top!

Rahul 07-05-2019

Design and price/performance optimal point is very good. Very rare designs are spotted that just resonates with the sense of beauty and the perfect required measurements. this is my second purchase with otto and i always get inspired to make my house a look very different and cozy to my wishes

Pauline 07-05-2019

Het is makkelijk winkelen bij Otto. Veel aanbod. Bij klachten goede service. Geen gedoe. Snelle levering. Nog wel 1 van de weinige bedrijven die verzendkosten rekenen. Maar op internet is er altijd wel een kortingscode te vinden waarmee je dit kan compenseren.

E Blankvoort 07-05-2019

Fijne shop, klantvriendelijk en erg leuke kleding. Ik kan hier altijd heel goed slagen!

Elcobone 07-05-2019

Wat een service, je hebt een nieuwe ervaring van het geld dat nodig is om technische redenen, kan er wel iets niet kloppen!
Maar wees gerust Otto ondersteuning, weet er altijd wel een andere manier voor om je tevreden te stellen.
Gewoon geweldig!!!
Dankuwel Otto ondersteuning.
Elco Stoffers

Monique Roosloot 07-05-2019

De levering is perfect. Ook de specificaties zijn heel duidelijk. Fijne site om te kopen.

C.Visser 07-05-2019

Otto is een geweldige goede betrouwbare winkel!ik heb Otto ook bij familie en vrienden aanbevolen!
Snel en betrouwbaar dat is Otto!!!

Anouk 07-05-2019

De enige webshop die een simpel, zwart badpak wist te leveren dat bevalt, goed zit en van goede kwaliteit is.

Debke 07-05-2019

Goedkoopste gsm gevonden op deze site.
Super en dan ook nog een korting erbij.

Prettig bedrijf 06-05-2019

Prettig bedrijf, groot assortiment , makkelijk te bestellen , laatste mode en snel geleverd .

Josje 06-05-2019

Ruime keuze, verschillende manieren om te betalen dus ook afterpay wat erg fijn is, duidelijke website! Top!!!

Diana Slabbers 06-05-2019

Mooie kleding van goede merken. Hierdoor past de kleding eigenlijk altijd waardoor je zelden iets hoeft te retourneren
De site is goed overzichtelijk en werkt makkelijk.

G. Schoenmakers 06-05-2019

Prettige website en zeer klantvriendelijk doordat men het vertrouwen heeft om achteraf te laten betalen.

Anna 06-05-2019

Overzichtelijke site met ruime keuze. Tot heden probleemloos mijn bestelling met tevredenheid ontvangen.

TvW 06-05-2019

Veel keuze en overzichtelijk. Goede kwaliteit, en zelf beslissen waar te bezorgen. Eenvoudig in ruilen of retour. Kortom een fijne webwinkel!

irma rietmeijer 06-05-2019

De kleding is altijd van goede kwaliteit, veel keuze en regelmatig 'koopjes''.
Als er iets niet past kan je het eenvoudig terugsturen.
Met schoenen kopen is het ook fijn dat je gewoon 2 maten bestellen en
dan kan je thuis op je gemak passen welke maat voor jou de beste is.
Bezorgkosten worden wel berekend maar die zijn gelukkig niet zo erg hoog.
Je kan ook achteraf betalen dan vind ik wel erg fijn, dan kan je alles wat niet past
of bevalt gewoon terugsturen en dan betaal je alleen de artikelen die je wél wil
houden.

Jannie smits 06-05-2019

Altijd geweldige kwaliteit perfecte pasvorm modern en voor iedere leeftijd super goede service

Nelleke 05-05-2019

Veel keus en goede beschrijvingen. Veel verschillende stijlen en merken. Otto stelt me ontstaat Lekkerthuis te winkelen voor een jurk voor de bruiloft van mijn dochter. We zijn niet in de gelegenheid samen te gaan winkelen, maar nu kunnen we gezellig thuis toch samen winkelen!!!😄

Fatima 05-05-2019

De shop is overzichtelijk en toegankelijk. Prettige om dingen spullen op te zoeken. Dit is de tweede keer dat ik bij Otto bestel. Altijd netjes en goed behandeld. De bezorging is ook goed verlopen. Ik ben een tevreden klant.

Marjon 05-05-2019

Gelukkig het product gevonden wat ik al langer aan het zoeken was, erg blij mee
Zeker ga ik meer op de site zoeken of ik bepaalde items kan vinden !!!
Een aanbeveling voor andere kopers

Maxie 05-05-2019

Het is een duidelijke website met een makkelijk zoeksysteem waardoor je datgene wat je zoekt snel vind.
Enige kanttekening vind ik de levertijd, deze zou ook wel binnen 24 uur mogen zijn dat zou het nog aantrekkelijker maken om te winkelen.
Maar ondanks dat al jaren trouwe klant.

Marian 05-05-2019

Makkelijk zoeken naar je gewenste artikel. Ook de betaling is gemakkelijk, omdar betalen achteraf al als eerste mogelijkheid is gegeven.

Dini Medze 05-05-2019

Ik bestel geregeld wat bij Otto,vaak is het een kledingstuk,de kwaliteit is altijd super,goed pasvorm,nu een tondeuse besteld voor mn zoon,Deze tondeuse heb ik zal al thuis,Hier ben ik ook dik te vrezen over!

Gerda 05-05-2019

Otto is voor mij, die niet van shoppen houdt, een super fijne plek. Via de site kan ik verzamelen van sokken tot overjassen wat ik graag wil dragen. De service is goed en ik heb snel mn spullen in huis. Het moet gek zijn als ik niet kan slagen. De Tassen, lingerie, broeken en shirts van Otto vormen mijn basisgarderobe.