Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 201 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Mario 15-07-2019

Zeer goede aanbiedingen en als 1 van de weinigen met de mogelijkheid tot achterafbetaling.

Danielle 15-07-2019

OTTO had voor mij, eerlijk gezegd, iets ouderwets, een oubollig imago. Maar! Ik heb de afgelopen jaren een paar keer wat besteld bij OTTO en ik vond de site overzichtelijk, de prijzen heel acceptabel en de service heel goed. Bovendien, niet onbelangrijk, waren de spullen die ik kocht eigenlijk vaak helemaal naar wens! Ik krijg regelmatig mailings van OTTO. dan denk ik weer even aan OTTO (anders zakt het merk een beetje weg in mijn hoofd) en dan kijk ik weer even op de site. Ik zou OTTO zeker aanbevelen!

If91 15-07-2019

Het gebruiksgemak van de site is via mobiel en via een gewone computer heel makkelijk en overzichtelijk. Duidelijke informatie op de site en bij producten. Overzichtelijk. Niet teveel tekst en afbeeldingen, waardoor de site niet chaotisch is. Ruime keus in betalingswijzen. En hopelijk een goede /snelle bezorging, maar daar heb ik vertrouwen in.

Sandra van koesveld 15-07-2019

In deze moderne tijd vind ik 2 weken bezorgdheid eigenlijk niet meer kunnen...
Krijg pas eind juli mijn bestelling....en daar moet ik dan ook nog best flinke bezorgkosten voor betalen...reden om niet meer te bestellen...

Amber 15-07-2019

Goede gebruiksvriendelijke online-shop. Duidelijk hoe de site werkt. Erg leuk dat je extra kortingscodes krijgt als je klant wordt. Deze code kon ik ook gelijk inwisselen bij mijn eerste bestelling. Top! Ik hoop dat de levering van mijn product ook snel gaat.

m.smit 15-07-2019

Produkten zijn goed te vinden, ook in kleding en maten.
Duidelijke levertijden
Makelijk bestelling te plaatsen

Sanne 15-07-2019

Fijne webshop met goede en snelle service. Levertijd is soms wat lang, wat jammer is. Verder prettig om te winkelen, met een ruim aanbod en duidelijke beschrijvingen die overeenkomen met het bestelde product.

Mariska 15-07-2019

Betrouwbare webshop, producten zijn gemakkelijk te retourneren. Ik had een vrij dure bikini besteld die voor geen meter zat. Deze heb ik teruggestuurd en direct een nieuwe besteld toen er toevallig een zomer korting actie van 15% was. Dat kwam goed uit. De nieuwe bikini was namelijk nog duurder. Daar Kan Otto niks aan doen.

Jessie 14-07-2019

Otto is erg duidelijk en is niet veel zoekwerk nodig om te vinden wat je wilt hebben, de bevestiging naar mijn mail adres is heel snel en goed verlopen.

Henk 14-07-2019

Dat je op je gemak kan winkelen. De bestellingen binnen 3 dagen geleverd worden en er niet voor thuis te blijven en je ook niet bij de buren het moet ophalen. Makkelijk bij een winkel op te halen wanneer je maar wil binnen een tijdsbestek.

E. Bor te W 14-07-2019

Ik zocht in de collectie van sweatvesten bij een aantal kledingwebshops maar vond bij de meeste de keuze beperkt of geen leuke collectie. Bij Otto zelfs een aantal leuke gevonden en door een leuke korting bij de nieuwsbrief hier ook besteld!

B van der Molen 14-07-2019

vind het een verrassing dat wanneer je een bikini wilt kopen dat je goed moet kijken of het alleen een broekje is en/of dathet een gehele combi is.
Daar zou volgens mij de aandacht iets vergroot mogen.

Corrie van Diessen 14-07-2019

Duidelijke website en levering als afgesproken en mogelijkheid tot betaling achteraf.

Alie 13-07-2019

Prettige website, altijd goed qua levering. Hebben goede kwaliteit voor een betaalbare prijs.

Ciel 13-07-2019

Bestel regelmatig via Otto. Goede kwaliteit en gevarieerd aanbod. Afhandeling altijd goed.

Siggi 13-07-2019

Ruime keuze, mooi in beeld gebracht. Gemakkelijk te bestellen en een snelle afhandeling.

Marianne 13-07-2019

Duidelijke site, makkelijk om producten te vinden en te bestellen én goede prijsstellingen!

Dennis 11-07-2019

Leuke, makkelijke site, goede prijzen en snelle vlekkeloze levering ! OTTO Bedankt !

Jack Gertsen 11-07-2019

Goede aanbieding alles snijmachine van firma Graef.Wij hopen op een vlotte bezorging.

Jeanette 11-07-2019

Goed uitgebreid assortiment, snelle levering en goede service. Super tevreden en kan het iedereen aanraden.

Mirjam 11-07-2019

ik vind het een heel duidelijke shop, overzichtelijk. ben heel blij met het aanbod

michiel 11-07-2019

Heel verfrissend om op een site te komen waar alles vlekkeloos werkt. Een pluim voor de websitebouwer. Ik ga dus zeker terugkomen!

Lia Geerlings 11-07-2019

Eindelijk heb ik gevonden wat ik zocht! Bij Otto mijn soort BH gevonden die ik nergens anders kan vinden. Heel blij mee! Vind het fijn en makkelijk om bij Otto op mijn gemak te kijken en te kunnen shoppen uit de uitgebreide keuze aan alles wat ze verkopen. Top!

badkamerinrichting 11-07-2019

veel keuze en precies wat ik zocht na een lange zoektocht hier op uitgekomen met een korte levertijd helemaal goed

Anita 11-07-2019

Gezellige shop. Lekker veel keus en leuk winkelen. Mooie kleding en veel variaties met stoffen, prints en kleuren. Heel fijn.