Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 201 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Suzanne Zwarts 12-05-2019

Altijd snel en goed geleverd!
Heb vaker al bestellingen geplaatst, nooit problemen gehad.
Ik zou deze winkel echt aanbevelen

Vince 11-05-2019

Ik vind Otto goed gebruiksvriendelijk en ik heb er deels voor gekozen omdat men in termijnen kan betalen en de artikelen 2 weken op proef krijgt. De levering van de producten verloopt altijd soepel en de klantiendienst is altijd behulpzaam.

Ina 11-05-2019

De site van Otto is duidelijk en geeft duidelijke informatie over de artikelen

Jurgen 11-05-2019

Ik heb via google gezocht naar een 55 inch tv en in de aanbevelingen kwam ook Otto naar voren. Buiten Mediamarkt was dit het enige,voor mij,bekende concern. Nadat ik de website heb bezocht kwam ik bij een betaalbare 55 inch tv uit. De omschrijving en vooral de reviews gaven voor mij de doorslag om deze tv te kopen. Nu lijkt het over de tv te gaan maar dat komt door de duidelijkheid en eenvoud van de Otto website. Goed gedaan!

Ron 11-05-2019

Ik heb een grote maat en niet overal zijn leuke kleren met mijn maat te krijgen, bij Otto ben ik geslaagd.

Smiley 11-05-2019

Duidelijke heldere site met goede prijsvorming. Snelle reactie op bestelling.

Gera Kooij 11-05-2019

Ze hebben mooie produkten! Ziet er goed uit! De maten komen over het algemeen ook goed uit!

M Willigendael 11-05-2019

Ik heb voor het eerst besteld bij otto er is iets verkeerd gegaan met 1 pakje dat ik niet heb binnen gekregen en toen ik daar over bellen werd ik heel vriendelijk te woord gestaan en het probleem met pakje gaan ze onderzoeken en ik krijg op nieuw mijn bestelling nog een keer gestuurd dat vindt ik een heel goede oplossing.

Familie Verbraak 11-05-2019

Na een betalingsherinnering, telefonisch contact, het opsturen van onze track&trace code én een excuus mail kwam het verwerken van onze retour er pas na 26 dagen van! Kortom, het duurt te lang...

corrie 11-05-2019

bij otto is het goed winkelen ,heel goede services,makkelijke betaling ,je wordt netjes behandeld,heel goede website waar je makkelijk en rustig kunt shoppen

Bep 11-05-2019

Altijd duidelijk qua afspraak en levering. Ook is de garantie altijd keurig👍🏻👍🏻👍🏻

Nicole Hermans 11-05-2019

Makkelijk en snel je bestelling zoeken plaatsen en betalen. Duidelijk of het op voorraad of er een wacht moment is. De beoordeling qua artikel, en hoe het uit valt alles prima te meten. Ik zou dit iedereen aan kunnen bevelen. Top otto, ga zo door👍🎉

Fijne service mooie artikelen 11-05-2019

Ik geef geen 10 ivm verzendkosten die otto hanteert ook als je spullen retour zend dat is jammer beter bij de prijs in calculeren dan blijft er achteraf geen bedrag meer openstaan

bea giesen 10-05-2019

veel verschillende artikelen, grote keuze gemakkelijk inloggen
fijne site.is het artikel wat ik heb gezocht.
ben al op leeftijd , maar goed te doen

Elisabeth 10-05-2019

Duidelijk aanbiedingen. . Producten van Otto hebben een goede kwaliteit en prijs kwaliteitverhouding is goed. Op naar Otto!

Dennis 10-05-2019

Ik vind het winkelen bij deze shop echt super relaxed. Ruime keuze goede merken en de service is top. Een echte aanrader voor diegenen die nog niet bekend zijn met otto online

G.m van waardenburg 10-05-2019

Het is voor vele artikelen zeer handig om op de site te kopen op je gemak kijken meten en weer kijken als het moet iedere dag geen stress als mijn hoofd vol zit dan kijk ik andere keer, ik kan in de alswinkelmand plaatsen en weer eruit halen zo vergeet ik niets, voor mij is het ideaal en de aankopen zijn altijd goed, netjes goede bezorging en vriendelijk personeel.
Als ik meer wil weten dan bel ik en komen we er altijd uit, dan kan ik doen wat ik moet doen.

Wilke 10-05-2019

Makkelijke site. De dame bij de klantenservice heeft me erg vriendelijk geholpen, ik had problemen met bestellen ivm met een dubbel aanmelding op 1 adres. Maar ze heeft me weer op weg geholpen.

Sinnema 10-05-2019

Goed overzichtelijk betaling achter af betalen werkt simpel makkelijk retour werkt erg snel en word ook en word meteen verrekend nu paar keer bestelt en tot nu toe goed veel beter als de concurrent whekamp zeer boos over

Shirley 10-05-2019

Bestel al jaren bij Otto. Heel prettige en duidelijke website. Bestelde artikelen zijn van goede kwaliteit . Wat ik heel prettig vind dat je bestelde artikelen makkelijk met track en trace kan volgen en weet je precies wanneer je artikel ontvangt.

Teresa Holt 10-05-2019

Geweldig kwaliteit spullen.
Snel bezorging. Prijs voor ieder wat wil.
Op afbetaling vindt ik helemaal geweldig.

Lex 10-05-2019

Otto altijd veilig en vertrouwd! Echt een aanrader. Al vanaf kleins af aan wordt hier besteld. Ik heb het mee gekregen van mijn ouders, die waren al vaste klant bij Otto.

Dochter van de zon 09-05-2019

Zo blij met mijn mantelpak! Snel geleverd en van pracht kwaliteit.
Nu dan ook maar bijpassende pumps besteld: wordt een mens (ik) blij van 🥰

Liesbeth 09-05-2019

Leuke website overzichtelijk en makkelijk te bestellen. Zou nog wel graag creditcard optie voor betaling willen zien.

Liesje 09-05-2019

In deze tijd van vele sites waar je allerlei aankopen kunt doen is het belangrijk dat je makkelijk, goed en betrouwbaar iets kunt kopen en ontvangen. Dat is het geval bij Otto.nl!