Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 195 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

p.walravens 26-09-2021

Kon alles goed vinden de uitleg was duidelijk en de prijs was voor treffelijk En de omschrijving is duidelijk en ook nog in het Nederlands

Gina 26-09-2021

Het is prettig online winkelen bij Otto de service is goed en betrouwbaar.
De keuze is groot je slaagt altijd !

Jolanda 26-09-2021

Ik ben zeer tevreden over het bestellen bij Otto!
Hele mooie kleding en niet te duur!
Ik ben zeker fan geworden!

AWEE 24-09-2021

Fijne webwinkel waar ik mijn aankoop aanmerkelijk goedkoper heb aangeschaft. Heb goed rondgekeken op internet en Otto kwam als voordeligste uit de bus met een merk jas waar ik langer mijn zinnen op gezet had.

Amber 24-09-2021

Otto heeft veel keus ,onder andere met leuke vlotte kleding ,maar ook meubels zijn mooi en voordelig geprijsd .ik heb hier al vele meubels,kasten gekocht

Maryann 23-09-2021

Otto have a good service. You receive your emails immediately as soon you finish with your payment. They do have a good service, you receive ypur product between the days they informed you.

Bonnie 22-09-2021

Zeer overzichtelijk aanbod online en in de app veel merken en hele goede huismerk. Levering aan huis altijd netjes en mocht er iets niet in voorraad zijn kun je aangeven of je op de hoogte wilt worden gesteld als het weer wel voorradig is ik hoef niet meer te 'stadten' ik shop bij otto heerlijk

Cees 22-09-2021

Waardeloze service... Ze kunnen geen fatsoenlijke uitleg geven over een betaling die vanuit hun kant verkeerd verwerkt is. De systemen zijn zo slecht dat ze geen informatie over betalingen kunnen achterhalen. Mijn advies is dat ook om bij deze webshop niks te kopen. Bij de klantenservice hebben ze geen fatsoen en zijn niet bereid hun eigen fouten onder ogen te zien.

woud 21-09-2021

Otto heeft mooie artikelen voor een goede prijs. De klantenservice is ook prima; bij problemen wordt er meteen naar een oplossing gezocht.

Ella in Utrecht 21-09-2021

Order proces was erg makkelijk, en we krijgen nog waardebonnen op de koop toe ook, hardstikke leuk. De kwaliteit is altijd erg goed dus ik kan niet wachten tot mijn order geleverd wordt! Mijn vriendinnen zijn ook altijd happy met hun bestelling bij Otto :-)

Yvette Van Der Valk 21-09-2021

Slechte service. Otto is een item uit een retourpakket kwijt geraakt en verhaald kosten bij klant. Geen dialoog mee te voeren helaas. Stugge klantenservice. Ik koop hier nooit meer.

Timu 19-09-2021

Elektronica en TV's op Otto is van buitengewoon goede kwaliteit en scherper geprijsd dan andere webshops. Wil je waar voor je geld, shop dan op Otto!

Dientje 18-09-2021

Er zijn echt leuke dingen bij de Otto alleen goed neuzen! Lijkt vaker duurder maar is niet altijd! Wel altijd goed kwaliteit geen nep spul! Voor zoonlief ookal mooie merkschoenen gekocht waar ik in de winkel veel duurder is! Love web shopping

W.E de Boer-Ligtermoet 18-09-2021

Prettige webshop.
Mooie kleding en goede service.
Een zeer mooie catalogus waar het soms moeilijk is uit te kiezen.

Jo 17-09-2021

Goede service en kwaliteit. Producten zijn precies zoals ze beschreven staan en mocht er desondanks toch iets niet goed zijn dan krijg je meteen je geld terug.

Yvette Van Der Valk 17-09-2021

Bizar retour beleid. Items uit retour pakketten raken kwijt en Otto zadelt klant met kosten op. Incl rente en extra kosten. Je staat met je rug tegen de muur. Starre klantenservice die steevast belscript herhalen en je nergens mee helpen.
Hopeloos en grote oplichters.

M 17-09-2021

Shop hier al jaren en blijft een goeie webshop en ze hebben een ruime keuze aan producten. Als ik genoeg geld zou hebben, had ik waarschijnlijk al leeggekocht :P

Martine 17-09-2021

Site is duidelijk en netjes

Levering is erg snel

Fijn dat je ook achteraf kan betalen

Stefan.p 16-09-2021

Ik vindt otto de ideale winkel om kleren te bestellen! Afleverdatum klopt altijd maten zijn goed en de pasvorm klopt ook altijd met wat er opgegeven staat!! Kortom geweldige webwinkel duidelijk en netjes ingericht!!

Naatje 16-09-2021

Makkelijk shoppen vanaf de bank.
Vele mooie en merkproducten voorgoede prijs.
Snel bezorgt.

ESVTH 16-09-2021

Ik vind de shop goed ingericht, met goede foto's en duidelijke beschrijvingen. De prijs/kwaliteit verhouding is goed. Daarnaast vind ik het fijn dat ik achteraf mag betalen.

Ricky Schuivens 15-09-2021

Snelle levering en goede kwaliteit
Prima klantenservice
En makkelijk te retourneren

Abdulai 15-09-2021

Very easy to order in Otto and their article is very good.Its easier to order on the website and you can always choice your best payment option.

Iwan 15-09-2021

Erg gebruiksvriendelijk met een prima zoekfunctie, je kunt zelfs zoeken op breedte van bv. een kast.
Top geregeld!

J 14-09-2021

Good selection and quality of products. I have ordered from them in the past and had positive experiences. However, this time I noticed fluctuations in the pricing of items randomly after adding them to my shopping basket; in some case items even doubled in price. Prices seem to be adjusted based on user interest in a product with no prior notice, including fully-priced items.