Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 195 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Hilda 20-04-2019

Hele mooie dingen en handig betalen in termijnen
Zo kun je zelf bepalen of je meer af wil betalen of niet
Ik vind het supet

Alida 20-04-2019

Ik koop bij otto omdat deze winkel heel veel variatie heeft van kleding tot meubels,
Vriendelijke klanten service,

Wino 20-04-2019

Veel keuze! Goede kwaliteit en materialen. Snelle levering. Is er een probleem dan wordt deze opgelost. Heel tevreden, shop hier graag :-)

Guus 20-04-2019

Ik bestel super snel en makkelijk mijn item.
Ideaal en ik betaal achteraf!
Aan te bevelen voor een ieder, veel keus!!!

Beppie 20-04-2019

Leuke en goede site, leukre betaalbare kleding voor een goede prijs, goede service en bezorging.

Roberta 20-04-2019

Otto heeft een fijne website mooie mode heel veel keus !!! Heb weer een paar mooie sneakers voor mijn ma fevonden

Pauline 1960 20-04-2019

Ik vind bij Otto shoppen makkelijk, veel keus en meestal goede kwaliteit. Snelle toezending én altijd mogelijk om achteraf te betalen!
Dit zijn 5 pluspunten!!
Minpunten heb ik ( nog) niet.

Cynthia 20-04-2019

Snelle levering en zeer goede kwaliteit van de artikelen. Ruime keuze in het assortiment voor jong en oud!

C-tje 20-04-2019

Otto heeft jurkjes waar je als klantmanager goed mee voor de dag kunt komen, in alle prijsklassen. Je hoeft niet rijk te zijn om er galant, charmant en mooi uit te zien

martine 20-04-2019

De super mooie kleding is snel thuis bezorgd en betalen achteraf is mogelijk. De klanntenservice is goed bereikbaar en hulpzaam

Josy 20-04-2019

Veel keuze, goede kwaliteit en snel geleverd. Ook het achteraf kunnen betalen is handig.

Wil gerritsen 20-04-2019

Snelle levering. Fijn assortiment
Goede service,goede kwaliteit
Klant vriendelijk

Kleding 20-04-2019

Ik heb nod niet zo lang geleden Otto ontdekt
Super leuke kleding en betaalbaar voor heel het gezin
Netjes en vlot geleverd is het uitverkocht dan heb je snel contact en geld terug

Mat Matheij 20-04-2019

De inschrijving verloopt voorbeeldig en is snel in orde. Korting voor de nieuwsbrief wordt onmiddellijk verwerkt. De aanbieding (HP 27fh) is op dat moment de goedkoopste.

henrie van haren 19-04-2019

wel een goede web winkel maar erg duur jullie moeten toch dingen veranderen zo als gratis verzenden .maar veder is alles prima verzorgt ook de verpakking van jullie artikelen is zeer goed en veilig . ga zo door op deze manier !!!!

Wilma 19-04-2019

Makkelijk bestellen, nette prijzen, ook nog korting gevonden. Veel keus ook in merkkleding.

klaas 19-04-2019

De site is overzichtelijk en voor iedereen wat wils. Het aanbod is gevarieerd alsook de prijzen.
Het bestellen is ook niet moeilijk, alsmede de betalings mogelijkheden.
Wel vind ik de reclames na een bestelling als ik andere sites bezoek, niet echt aangenaam...!!!
Ik heb immers al besteld.

Monique 19-04-2019

Heerlijk om te winkelen bij Otto, goede service, je hebt het wel niet de volgende dag al, maar de kwaliteit is altijd goed.
Ik kan altijd goed slagen.

HTW 19-04-2019

Duidelijke site, makkelijke bestelprocedure, de verschillende betalingsmogelijkheden. Al met al prima verzorgd door Otto.

Sandra 19-04-2019

Makelijk shoppen en passen thuis zeer betaalbare mode en een goede kwaliteit de levering is ook snel en als ik wat retourneer dan is het duidelijk hoe ik dat moet doen en ze komen het ook thuis afhalen wat voor mij ideaal is omdat ik moeilijk het huis uit kan. Ik ben zeer tevreden over otto.

Nieuw 19-04-2019

Inschrijving vd formulier gaat niet soepel. Ik heb twee of drie keer een account geprobeerd aan te maken voor ik er doorheen kwam. Vul dan bv de formulieren niet automatisch in terwijl ie m sowieso als verkeerd ziet.

Tonny 18-04-2019

Mijn website voor leuke, draagbare, betaalbare mode.
Ik blader dagelijks door de web pagina`s heen.

O 18-04-2019

Duidelijke foto’s bij de rubrieken, prima filters om snel bij je gewenste artikel te komen. En omschrijving van het materiaal, wat ik belangrijk vind vanwege het contact op de huid. En fijne revieuws van andere klanten

Dre 18-04-2019

Het word Snel geleverd en heb nog nooit klachten gehad! Vandaag jarig en beloond met een verjaardagspartijtje van 12,50 da’s pas service!

Anita 18-04-2019

In de shop is makkelijk alles te vinden. De keuze mag groter.
Soms is de prijs wel aan de hoge kant.