Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 201 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Geke van der Molen 15-02-2022

Ben al jaren klant bij Otto en dat bevalt mij prima .
Laatste aankoop was een .......
En nu weer een jas van ....... lekker in de aanbieding! Geweldig .
Nooit moeilijk met achteraf betalen of iets in termijnen .Ben zelf zeer tevreden over dit bedrijf.
Altijd op tijd een mailtje voor een betaling is gedaan of iets retour gestuurd .👍

Marjo 15-02-2022

Ben altijd zeer tevreden over de aankopen en levering bij otto.en de actie s en kortingen zijn ook super goed.

Sanne 14-02-2022

Wij hebben een bestelling gedaan bij de Otto, omdat wij dachten dat het een betrouwbaar bedrijf was. Dat was het vroeger wel, maar tegenwoordig......wat een ellende !!!! Klantenservice slecht bereikbaar.....medewerkers slecht te verstaan......houden zich niet aan de afspraken......beloven elke week iets anders......sturen onterechte betalingsherinneringen.....
Mensen, lees eerst alle reviews voordat je hier besteld !

Iman 13-02-2022

Het is altijd heel mooi en goed mijn broer die woont in Duitsland en die zei dat Otto echt heel goed was dus ik ging het uitproberen en ja het was heel goed 🤩

Klaas 12-02-2022

Otto heeft wat je zoekt Bootcut broeken voor heren zijn in Nederland slecht verkrijgbaar maar Otto heeft ze wel en dat voor een scherpe prijs, betaling via Ideal en levering via post.nl prima geregeld

Een tevreden klant

Ellen 10-02-2022

Waardeloos bedrijf!!!
Ik heb tot 3 keer toe de verkeerde maat opgestuurd gekregen. Telkens beloofden ze dat het deze keer wél goed zal gaan, maar nee.
Ook het terug betalen duurt verschrikkelijk lang.
Voor mij nooit geen Otto meer!!

Ineke 10-02-2022

Goedenavond,
Wat een prachtige jurk hebben jullie geleverd! Schitterende kwaliteit! En...binnen de tijd dat ik dacht. Goede service dus. Ik ga hem ruilen voor 1 maat kleiner. Ook al zo fijn dat je 30 dagen bedenktijd hebt. En TOP dat het retouretiket er al bijgeleverd is!
Ik heb heel goede ervaring met shoppen bij OTTO!

Echte aanrader!

B.nazari 09-02-2022

Ik heb uw site vandaag gezien en besteld en ik hoop dat dit de beste site is voor het bestellen van huishoudelijke apparaten en dat het beter is dan andere sites en ik hoop dat u de beste bent👌🙏🏻

Sandra 09-02-2022

Ik koop al jaren bij Otto. Ik vind het een fijne webshop waar je makkelijk doorheen surft en de levertijd is altijd lekker snel. Ook de afhandeling van retourneren verloopt vlotjes en de keuze in betalen is ook altijd fijn. Al met al een aanrader!!!!!

Anna 06-02-2022

Prima site, over het algemeen goede productinformatie. Bij de theeglazen zou het handig zijn om de inhoud te vermelden. Bestelproces is prima. Prima levering.

Esther 06-02-2022

Leuke webshop, met goede aanbiedingen en acties. Goede retourservice, jammer dat je ongeacht voor hoeveel je besteld toch verzendkosten betaald. Verder prima shop!

Hester 02-02-2022

Webshop is duidelijk en overzichtelijk. Ik vond snel wat ik zocht en was binnen 1 minuut klaar met bestellen. Heel fijn ook de achteraf betalen mogelijkheid.

joke 02-02-2022

Retourverwerking duurt veel te lang! Ben al 3 weken aan het wachten op een bevestiging van ontvangst en op terugbetaling!!
Ik zal hier niet nogmaals bestellen!

Matthijs 02-02-2022

Over het algemeen is Otto zeer betrouwbaar en levert goede kwaliteit.leveringskosten zijn aan de hoge kant helaas,en dat kan zeker gezegd worden over de levertijden die kan soms wel 4 weken duren.alles bij elkaar toch zeker een dikke 7

Ravestein 31-01-2022

De shop heeft mooie kleding. Met de site heb ik problemen bij bestellingen plaatsen. De adresgegevens liggen vast, en kunnen met moeite worden veranderd. Heeft mij veel tijd gekost.

KarinZa 30-01-2022

Al járen klant van Otto. Geweldige website met heel veel keuze. Leuke, aantrekkelijke aanbiedingen. Ze sturen je zelfs een leuke kortingsbon als je jarig bent 🥰. Hoe geweldig is dat. Graag gebruik van gemaakt door een paar mooie Gabor sneakers te kopen. Ik ben blij :-)

Bettine Benditz 27-01-2022

Altijd snel bezorgd, lukt dat niet dan goed geinformeerd. Klantenservice altijd goed te woord gestaan en denken mee. Producten bijba altijd goed van kwaliteit. Ben je niet tevreden word er niet moeilijk gedaan met retour. Vandaar een 10

F.Hessse 27-01-2022

Prima shop ervaring. Ruim assortiment , overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Ook betaalgemak duidelijk en helder. Geen gezeur en rare vragen over inkomen zoals concu-lega's .
Prima klantenservice .Mocht onverhoopt retour zeer snelle en keurige verwerking. Klantenrekening is zeer overzichtelijk. Eigen tempo betalen prima zaak.
Kleding, zijn prima bekende merken van hoge kwaliteit

Kees 27-01-2022

Een heel uitgebreid skala aan producten tegen een concurrerende prijs.
De app van Otto werkt plezierig, duidelijk en twijfel je aan iets dan kan je direct met iemand chatten. Tevens doen ze wat er wordt gezegd zoals bijvoorbeeld de levertijd. Een 10 geef ik nooit omdat er dan niets meer te verbeteren valt.

Greet Kölker 27-01-2022

Al meer dan 10 jaar positieve koopervaring bij OTTO. Altijd snelle en verzorgde levering van de gekochte goederen.

F Kicken 27-01-2022

Mooi en ruim aanbod in de webshop. Makkelijk bestellen. Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle verzending en correcte afhandeling. Kortom een echte aanrader!

BenFysio 26-01-2022

Zeer overzichtelijke website.
Nauwkeurige omschrijving van de artikelen.
Bij bestelling en betaling een zeer gemakkelijke loodsen door de menues.

Fam.Jans.74 26-01-2022

Overzichtelijke website.
Breed assortiment.
Goede prijs en kwaliteit.
Goede service.
Behulpzame klantenservice.
Betalen achteraf met Overzichtelijk rekeningoverzicht.

Ik koop met grote regelmaat bij OTTO.
Makkelijk shoppen vanuit mijn relax-modus.
Levertijd komt altijd goed overeen met hetgeen op de website vermeld staat.
1 minpuntje-- jammer dat er geen 24- uurs service is met leveren van producten.

Louise 25-01-2022

Ik heb tot nog toe goede ervaringen bij Otto.
Duidelijke site. Prijs, kwaliteit prima.
Goede service bij telefonisch contact.

Von 25-01-2022

Otto verkoopt mooie produkten.... Maar als je wat besteld hou er dan rekening mee dat als je wat retour stuurt het wel 4 weken duurt voordat ze je retour hebben verwerkt en het duurt 4 weken of langer voordat je je geld terugkrigt. Heb ik nu meerdere keren ervaren, heel vervelend dat het zo ontzettend lang duurt. De leveringstijd is ook erg lang.
Daarbij had ik een jas besteld en ze hadden de verkeerde opgestuurd. Je moet ook altijd bezorgkosten betalen en die krijg je niet terug als je het retour stuurt.
Ik beveel Otto wat dat betreft zeker NIET aan.