Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 195 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Ontevreden klant 01-07-2020

Wat een slechte web winkel is dit.
Op 8 juni een KitchenAid pasta maker besteld. Levertijd 3-5 werkdagen op achteraf betalen besteld. Dit blijkt achteraf volgens hun niet mogelijk toch netjes het geld overgemaakt. Dag later komt er in eens toch bezorgkosten bij terwel duidelijk bij product staat vermeld vanaf 75,00 geen verzendkosten. Ook deze toch maar betaald. Blijft bestelling nog steeds op zelfde status staan. Op 15 juni krijg je eindelijk antwoord op eerste mail van 9 juni. Hier in wordt ook aangegeven dat ze die week niet meer kunnen leveren. Ik steur bericht terug dat ik dan mijn geld terug wil hebben. Wat blijkt nu kan het in eens wel wat verzending is ineens bij post.nl. Echter deze beweerd op 16 juni geleverd te hebben op het opgegeven adres. Dit kan niet wat daar was toen niemand post.nl gebeld maar klacht moet via Otto gaan. Deze doen lekker niets o ja toch wel ik wordt beschuldigd van fraude. Na vele mails en pogingen tot bellen wat prakties onmogelijk is met Otto eindelijk iemand die een mail beandwoord. Er wordt mijn een andere toegestuurd en een onderzoek bij post.nl in gang gezet. Dag later blijkt dat ik voor deze levering wel eerst even opnieuw moet betalen. Na medere pogingen iemand aan de lijn gekregen deze zou het in orde maken. Dit was op 27 juni nu op 1 juli moet ik nog steed eerst betalen ook is er weer bezorkosten bij op de rekening gezet. Krijg steen vast geen reactie op mijn mails en via telefoon moet je wel echt engelengeduld hebben. Nu al weer alles bij elkaar zeker 3 uur aan de lijn gehangen maar zonder er door te komen.
E 14-07-2020

Sterkte, ik hoop dat het uiteindelijk ook voor u goedkomt!

Erwin 01-07-2020

Betrouwbare shop. Ik heb nooit voor verrassingen gestaan. Vlotte kleding en andere producten voldeden ook aan mijn verwachtingen.

Can 06 01-07-2020

mijn eerste aankoop bij otto maar ik vind geweldig dat otto zoveel keus aanbiedt van verschielende merken met goede prijs/kwaliteit verhouding en zoveel voordeel met leuke sale aanbiedingen alles is perfect geregeld kiezen bestellen en betalen met diverse betaal mogelijkheden.wat zou ik nog willen als blije klant.

Sureleti 30-06-2020

Ik ben al jarenlang een trouwe klant van OTTO, artikelen zijn van goede kwaliteit voor een redelijke prijs. Bestellen en retourneren gaat gemakkelijk en als je ergens niet uitkomt zitten er vriendelijke medewerkers aan de telefoon bij de klantenservice. Ik ben nog nooit teleurgesteld bij deze shop.
Voor mij helemaal top!

Nijland 29-06-2020

Bij Otto één keer wat besteld en het meteen de eerste en de laatste keer want wij hebben op 10 mei 2020 een loungeset besteld en tot op heden nog niks gezien en gehoord bij de bestelling werd geadverteerd met de melding van een levertijd van 6 tot 10 dagen en door de corona hebben wij er begrip voor dat het iets langer duurt maar toch geen 7 weken en waarom krijgen de klanten dan geen bericht

Romyvdgroef 29-06-2020

Otto is een betrouwbare webshop met kwalitatief goede producten! Otto biedt uitstekende levering en betaalopties die passend is voor ieder consument

Injo 29-06-2020

Gebruiksvriendelijk. Goede foto’s vd artikelen. Bezorgtijden zou wat vlotter mogen.

Rien 28-06-2020

Altijd een ruime keuze, ook in grotere maten, snelle en correcte afhandeling ook bij retourneren .
leuke aanbiedingen! kortom ik kan iedereen deze site en winkel aanbevelen!

Brenda 27-06-2020

Ik probeerde een Levi’s jeans te bestellen in de uitverkoop. Ik dacht lekker, scheelt toch weer!! Bij het afrekenen kreeg ik de melding dat ik op basis van mijn gegevens geen bestelling kon plaatsen. Ik heb in mijn leven nog nooit besteld bij Otto. Klantenservice een bericht gestuurd, uiteindelijk een bericht terug en mijn mond viel open.

Ik moet mijn hele leven blootgeven...! Naam, adres en mobiel nummer lijkt me logisch, maar op welke naam mijn mobiele abonnement staat, en een bewijs van inschrijving op mijn adres gaat mij echt te ver.

Voor mij geen Otto!!

Martherus 27-06-2020

12 weken moeten wachten op 2 nachtkastjes. 2x een onderzoek laten instellen waar mijn kastjes zijn. Totaal niks meer vernomen en plotseling werd 1 nachtkastje geleverd. 2 dgn erna plotseling weer 1. Nu is het zaterdag, konden we mooi de nachtkastjes in elkaar zetten en wat denk je zit er geen bevestigingsmateriaal bij. Nooit meer iets van Otto.

I. Bingen 27-06-2020

Ik heb gezocht in "grote maten" damesmode maar helaas wordt (bijna) alle kleding geshowd door graatmagere modellen. Het is onmogelijk om dan te beoordelen hoe het er daadwerkelijk in een grote maat uitziet. Onderin uw toelichting wordt omschreven dat een A-lijn zeer geschikt is maar daar kun je niet op selecteren. Uw afdeling grote maten zou eens beoordeeld moeten worden door iemand die ook daadwerkelijk een grote maat heeft.

Jill 27-06-2020

Gisteren nog een lovende review geschreven, daar kom ik vandaag op terug.

Een mega bestelling gedaan met een vooruitbetaling van ruim €300,-
Vervolgens kan ik vanmorgen niet meer in mijn account. Deze is geblokkeerd en kan alleen worden opgeheven als ik een kopie van mijn paspoort opstuur en een papier opvraag bij de gemeente om aan te tonen dat ik ben wie ik ben en waar ik woon.

Ik werk 5 dagen in de week, de gemeente sluit om 17:00uur, dus OTTO wil dat ik hier nog een vrije dag voor opneem ook om dit te regelen. Dit moet dan wel voor 6 juli anders wordt mijn bestelling geannuleerd. Echt wat een ballen tent.

Heb nu zelf alles geannuleerd. En de vooruitbetaling teruggevraagd. Mevrouw, dan kunt u in uw account zien wanneer wij het geld teruggestorten... ja leuk en aardig maar dat account hebben jullie geblokkeerd!

==================================================
Update van review 26-06-2020

Mega leuke collectie deze zomer. (bikini)
Makkelijk qua bestellen, en vooral achteraf betalen als je je spullen hebt vindt ik ideaal.
Enige verbeterpunt, niet alle bikinitops laten meteen een match zien met een broekje, dan is het wel even zoeken op de website

Jill 26-06-2020

Mega leuke collectie deze zomer. (bikini)

Marjan 25-06-2020

Prima shop.
Veel keuze en betaalbaar.
Achteraf betalen is ook n fijne optie

Astrid 25-06-2020

Fijne website, veel keus en normale prijzen.
Heb sinds kort matrassen van Otto, deze zijn altijd vrij prijzig, maar omdat je de kans krijgt om in termijnen te betalen, slaap ik nu een stuk beter.
Ook service is perfect.

Eveline 24-06-2020

Het fijnste van de shop vind ik hoe goed de website werkt. De instellingen /filters blijven actief als je een artikel in detail hebt bekeken, en ook kom je terug op de plek waar je gebleven was (en niet weer vooraan je selectie, bijvoorbeeld). Dat winkelt bijzonder efficient. Ook dat er verschillende kleuren waarin een artikel verkocht wordt, in beeld komen als je over de foto muist, is fijn. Zelfs net voor het afrekenen, kon ik in het mandje de kleur en maat van een artikel met een muisklik veranderen. Heel erg gebruiksvriendelijk! Wat ik minder vond, was dat bij de schoenen soms een foto van de zool als eerste foto in het overzicht stond. Het leek alsof dat niet goed was ingevoerd. Ook kwawm het een keer voor dat de foto's van een T-shirt in verschillende kleuren, totaal niet overeen stemde met de kleuren zoals die benoemd waren naast het shirt. Maar dat waren uitzonderingen. En wat een ruime keus aan 100% katoenen producten! Heel fijn.

Luna 24-06-2020

Duidelijke website, eenvoudig bestelling plaatsen en was in ons geval ook nog eens de goedkoopste

Rene 24-06-2020

altijd correct behandeld, goeie materialen.
snelle levering.
fijne boxershorts.

els 24-06-2020

Fijne site overzichtelijk en duidelijkheid over het bestellen en alle voorwaarden waar je alles in terug kan vinden.En deze bikini bestel ik regelmatig als de kleur is vervaagd door de zon en zwemmen in zee , pasvorm perfect is.!

Dorien 24-06-2020

Heerlijk thuis winkelen vooral in deze "houdafstandperiode".
Kijk graag even op Otto. Altijd even ontspannen kijken.

Boterbloem2511 24-06-2020

Onlangs heb ik bij Otto nieuwe meubels gekocht. De prijs- /kwaliteitverhouding is zeer goed! De betaling kon na levering wat ik persoonlijk erg fijn vind. De status van verzending wordt goed vermeld via de mail. Mocht je verhinderd zijn op de dag van levering, kun je heel gemakkelijk 'n andere dag kiezen. En op de dag van levering wordt een tijdvak gegeven....ideaal!! Mijn zusje heeft door mijn ervaring ook bij Otto haar meubels besteld. En ik heb zojuist nog 'n nieuw meubel besteld. De levering kan 'n aantal weken duren, maar dat wordt erbij vermeld en daar kun je rekening mee houden. Ik ben 'n zeer tevreden klant!!!

B.K. 22-06-2020

Behulpzaam en klantvriendelijk. Er was iets misgegaan met mijn retournering. Ik kon aantonen via PostNL dat hij binnen moest zijn, dus ik kreeg het geld teruggestort. Door de drukte was de jurk op de verkeerde plek terecht gekomen, ik kreeg een periode later een melding dat mijn retour was aangekomen. Dank je wel OTTO voor de nette afhandeling.

C. Schimmel 20-06-2020

Presentatie en keuze bij Otto zijn overzichtelijk en de kwaliteit van de kleding is erg goed. Ook voor mijn man kan ik goed slagen. bij Otto. Gewoon heel prettig winkelen van uitzoeken tot ontvangst en de klantenservice staat altijd klaar.

Ida 20-06-2020

Leuke site. De maat in de winkel was er niet meer, en wat blijkt bij Otto wel!
Super, want ik heb heel snel gevonden wat ik wilde hebben.

Sylvia 20-06-2020

Op 22 mei 2020 een wasrek besteld en betaald. Daarna niets ontvangen. Al 3 x 30 minuten geprobeerd telefonisch contact te krijgen . Zou toch graag mijn geld terug willen.