Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 195 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

S 03-06-2019

Ik bestel elk jaar weer nieuwe bikini's bij Otto.
Elk jaar is het weer lastig kiezen, meestal blijft het niet bij 1 bikini. De prijs-kwaliteitverhouding is super! Net weer met veel plezier bikini's besteld.

Cam 03-06-2019

De bestelde artikelen worden netjes afgeleverd.
Als er iets niet geleverd kan worden vind je dat terug op de aflever bon. Het zou wel prettig zijn als je dit via je mail gemeld wordt zodat je snel een alternatief kan zoeken.

Sandra van iersel 03-06-2019

Fijne internetsite, duidelijke foto’s. Bestelling gedaan nav het gidsje in de brievenbus

#### 03-06-2019

ruime keuze en gemakkelijk bestellen. betalen ook gemakkelijk. bijna altijd alles op voorraad.

Van Wijk 03-06-2019

Otto levert goede kwaliteit, goede service. Afhaalservice of thuis bezorgen op de afgesproken datum en tijd, retourneren geen probleem

Maikel 03-06-2019

Levertijd word nooit gehaald, ik snap ook niet waarom hier alleen positieve reviews staan. (Waarschijnlijk geplaatst door personeel van otto zelf)
Slechte klantenservice cq klantenafhandelingen

- 03-06-2019

Makkelijke site om selecties te maken. Overzichtelijk ruime keuze!
Artikel kan geretourneerd worden, met bedenktijd.

Sander 03-06-2019

Site is zeer duidelijk. Alles is goed omschreven, mooie aanbiedingen en prijzen. Grote keuze in betaal mogelijkheden mocht ooit iets toch niet helemaal goed zijn denken ze altijd heel goed met je mee. Kort samengevat: makkelijk overzichtelijk goedkoop en een super klanteservice

Aline gahimbare 03-06-2019

I like Otto. Whenever I have to buy something and I don't have enough money, I can pay in terms. It's amazing becouse sometimes you need something and don't have money to pay but the way so Otto is where to go. Love it. They have nice things.

I. Kem 03-06-2019

Bikini's bekeken en besteld.
Top manier van bestellen !!
Een site die wat beloofd en ook nog zo ook functioneert !!
Je zit niet gelijk vast aan een maat voor topje en bikinibroekje. Bijna alles is afzonderlijk te bestellen. En dan per design ook nog diverse modellen te bestellen. De keuze is dus reuze !!!
Fijn dat je voorkeuren kan opgeven en dat werkt ook goed.
Het enige wat jammer is, is dat je het bedrag moet voorschieten. Ik had al veel meer op mijn lijstje staan. Daarom toch maar weer het e.a. verwijdert . Ook al krijg je je geld wel terug als je terug stuurt wat je niet behoudt.
Maar dat is ook wel begrijpelijk.
Maar dat komt dan de volgende keer wel weer.
Kies voor Otto is nu mijn motto !!

Serap 03-06-2019

Fijne site, je kan goed je wensen filteren en heel gericht zoeken! Ik zocht naar een badpak, hier kon je heel specifiek aangeven wat je graag wilt! Voor mij was het aangeven van de maat én cupmaat belangrijk!

Kaatje 02-06-2019

Relaxt winkelen! Leuke items op je verlanglijst verzamelen en bewaren. Wanneer je er klaar voor bent, naar de winkelmand en kopen. Bezorging verloopt zoals beloofd. Mocht je iets willen ruilen of retourneren, dan is dat geen enkel probleem. Zo geregeld! Dit is echter bijna nooit nodig.

Claudia Martens 02-06-2019

Duidelijke uitleg betreft maat .
Goede beschrijving en reviews waar je wat aan hebt.

Miekevanb 02-06-2019

Mooie kleren, goede prijzen.
Webshop prima , wel 1 opmerking : is het mogelijk meteen aan te geven of een kledingstuk ook nog in andere kleuren verkrijgbaar is ?

Dick 02-06-2019

Goede keuze en prima afhandeling van bestelling en meerdere aflever opties.

Mathsoph 02-06-2019

Mijn oude vaatwasser had het plotseling begeven. Via Otto een mooie Bauknecht vaatwasser gekocht met ook nog eens een flinke korting. Gratis, snel en keurig geleverd en aangesloten, waarbij mijn oude apparaat werd meegenomen. Ik beveel Otto dan ook van harte aan.

Wilhelmina 02-06-2019

ik ben tevreden over Otto vanwege de goede service en de grote keuze en ook omdat er kortingscodes zijn

Castelo Branco 02-06-2019

Super
without complications without simple bureaucracies and guarantees comfort in the choice and facilitates a lot in the conditions of payments

C 02-06-2019

Alles wat ik nodig heb vind ik en ook hebben ook leuke mooie prijzen .. hou de prijzen scherp

Marlon 02-06-2019

Hele fijne webshop. Alles is makkelijk te vinden en je hebt echt alles bij otto.

Karin van der Roest 02-06-2019

Veel zijdig en makkelijk in gebruik. Afterpay heel goed!
Grote maten en veel keuze ! Heel fijn!

Leuke zomerjurkjes 02-06-2019

Mooie en goede producten voor een goede prijs. En de keuze is enorm, voir elk wat wils

Jacqueline van der Schilden 02-06-2019

Leuke webshop met leuke artikelen voor leuke prijzen. Makkelijk werkbare site.

Hanke 02-06-2019

IK koop bij de Otto, omdat ik hiermee al goede ervaringen heb. De levering is netjes en binnen aangegeven tijd. De website is overzichtelijk en de prijzen van de producten goed betaalbaar. Het aanbod is ruim. Er is kleding voor jong en oud(er). Ik koop hier ook altijd badkleding. Ik vind het fijner om thuis te passen dan in de kleine pashokjes in winkels. Al met al kopen bij Otto zou ik iedereen aanraden.

Andrea Kruizinga 02-06-2019

Ik vind dat Otto erg leuke kleding heeft en erg mooie catalogussen. Het enige minpunt vind ik dat als je op de site bijvoorbeeld broeken aan het kijken bent en je verder klikt op een broek om een broek beter te bekijken, dat je wanneer je terug wilt naar de verzamelpagina, je weer helemaal teruggaat naar de eerste pagina. Heel hinderlijk.