Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 195 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Karel De jaget 02-03-2019

Goede producten erg mooi en goede levering ik hoop dat ze alles op tijd leveren maar dat geloof ik wel en je kunt bestellen en achter af betalen wat ik erg mooi vind

Liesbeth. 02-03-2019

Goede service. Snelle levering!👍🏼Goede prijs!
Hier kun je van op aan!
Helemaal goed!

Johan 02-03-2019

Nooit geen problemen mee gemaakt als iets niet goed is word het zonder zeuren geruild of geld terug.
En een groot voordeel vind ik achteraf betalen.

Miriam 02-03-2019

Otto heeft overzichtelijke website. Goede aanbiedingen en je kunt achteraf betalen. Geweldig dus. Daarnaast is website overzichtelijk ende bestelling procedure ook 👌

marco 02-03-2019

ruime aanbod voor wat ik zoek en goede service. als er iets is wordt u snel te woord gestaan vandaar mijn goede beoordeling

Sherien 02-03-2019

Duidelijk, snel, makkelijk, overzichtelijk, ruime keus. Fijne betalingsmethodes

Miranda 02-03-2019

Ik had niet eerder bij Otto besteld, niet verwacht dat ze zulke mooie kleding hebben. Het bestellen gaat eenvoudig. Niet alle producten zijn tegelijk leverbaar, maar dat vind ik geen probleem

Juitg 02-03-2019

Goede en duidelijke uitleg over de producten en een ruime keus en goede prijsverhouding

Carla Vermeulen 02-03-2019

Ik trof het dat het artikel waarnaar ik op zoek was, in de aanbieding was bij Otto.
De koop was binnen een paar minuten al volledig afgerond, inclusief de tijd die ik kwijt was om me te registreren. Daar bovenop kreeg ik als nieuwe klant nog eens €5 korting bovenop mijn aankoop. Heel mooi meegenomen, en ben dan ook super tevreden!

Lazaar 01-03-2019

Ik vind otto een heel goed winkel .hij heeft mooie speulen n goede prijs met gemakelijk betaling.

Diana 01-03-2019

Mooie goede producten met n goede kwaliteit, goede service en snel.Zeer tevreden .

Yvon 01-03-2019

Groot assortiment en snelle levering. Ik koop al jaren bij Otto en ben dus al jaren zeer tevreden

Sully 01-03-2019

ik vind deze shop heel goed je kan van alles en nog wat hier bestellen en geef je de kans om te kiezen hoe je wil betalen. Ik vind het TOP!

Makkelijke thuis winkel 01-03-2019

Overzichtelijke site ,artikel wat ik wilde bestellen was makkelijk te vinden .

V.Hoekstra 01-03-2019

Makkelijk te bestellen, snelle service en levering naar verwachting. Ook bij retour zenden alles netjes geregeld.

rexina 01-03-2019

Fijne winkel en zeer overzichtelijk
Artikelen zijn zoals beschreven en mooi geprijsd

Linski 28-02-2019

Veel keuze, een assortiment dat niet standaard is voor Nederland, dat vind ik fijn.
De verzendkosten zijn schappelijk. De levertijd is vaak wat te lang naar mijn mening. Zou binnen 3 dagen moeten zijn.
Ook dat je binnen 7 dagen moet beslissen of je het artikel houdt vind ik wat krap.

Dick Ringoir 28-02-2019

IK shop met plezier bij Otto. Naast kwaliteit en goede service vind ik de site goed overzichtelijk. Waar nodig worden ook technische en andere specificaties aangegeven bij de artikelen.
Verder vind ik de klantenservice klantvriendelijk zoals het hoort, maar is elders vaak wat onpersoonlijker.

SASprotoplast7 28-02-2019

zeer lekkere schoenen,lopen geweldig xxx alleen de haakjes zijn wat zwak ( giet ijzer )

Lydia 28-02-2019

duidelijk, overzichtelijk en makkelijk in gebruik, het is gemakkelijk te vinden op internet

Mazen 28-02-2019

Kwaliteit van de goederen en nauwkeurigheid bij aflevering

Ik raad het aan

Carla 28-02-2019

Thuis op je gemak een keuze maken en het wordt binnen paar dagen thuis bezorgt , snelle service en betalen zoals ik zelf wenselijk vindt.
Fijne winkel.

Jacq 28-02-2019

Het gemak waar je mee kunnen shoppen is prima. Loopt lekker en geen gekke ongewone dingen.

Trees 28-02-2019

Ik heb een lange blazerjas besteld,hij was precies zoals op de foto, de maat klopte en de bestelling werd op de afgesproken dag bezorgd.

Jeroen 28-02-2019

Lekker gemakkelijk bestellen. Snel in huis, geen gedoe. Als het product niet bevalt gewoon terug sturen zonder probleem. En de prijs kwaliteit verhouding is ook prima!