HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4464 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Ronald 29-07-2024

Mooie grote winkel in Groningen. Goed geholpen door Chris met eerst de aankoop Samsung Q990C soundbar en later de koop van Sony Bravia 7 t.v. Chris nam ruim tijd voor mij en gaf een goede deal met inruil oude t.v. De soundbar geeft een goed geluid met goed surround sound. Vandaag is de televisie geleverd en keurig netjes aan de wand opgehangen door Skip. Heb zelf de installatie van de televisie via de telefoon gedaan wat erg gemakkelijk ging. Ik heb de televisie nog maar net maar beeld is helderder en kleurrijker en oogt frisser dan mijn ''oude'' oled. Ook blu ray 4K schijfjes zien er erg goed uit. Kortom ben ik zeer tevreden en verdienen jullie wat mij betreft een 10.

André 29-07-2024

Het is een nette, overzichtelijke winkel. Bij aankomst wordt je meteen geholpen met daarin de ruimte om zelf te kijken. Wij hebben voor een tweedehands televisie gekozen waarin wij goed advies van de medewerkster Yaella hebben gekregen. Prijs / kwaliteit is helemaal prima.

Joop 29-07-2024

De service van het personeel en monteur is perfect maar telefonisch kontakt is een drama en wil je graag een 10 dan zul je dat toch moeten veranderen.

Brigitte 29-07-2024

Onze ervaring in de winkel was uiterst positief. We werden goed en vriendelijk geholpen met duidelijk advies!

Hello TV Duiven is Top 29-07-2024

Wij hebben een theframe samsung tv gekocht met bijbehorende the frame luidsprekers. Heel goed advies en een hele leuke deal gescoord. Wij zijn dus heel goed geholpen. Wij hebben dit alles in Duiven bij Hello TV gekocht. Doit filiaal heeft een opstelling in de zaak van Samsung the frame met luidsprekers.

Joh 29-07-2024

Ik heb een goede prijs gekregen tijdens mijn pre-order
De service was prima, het contact was makkelijk en professioneel, de levering was snel en volgens afspraak, het product voldoet voor 100 procent aan mijn verwachtingen en wensen.

Gerard De Bresser 29-07-2024

Mijn vrouw en ik waren op zoek naar een nieuwe televisie en zijn daarom na het bezoek aan meerdere tv verkopers bij Hello TV beland.
We waren hier nog nooit geweest en waren onder de indruk van de mooie opzet van de winkel.
Duidelijk en overzichtelijk.
We zijn door een vriendelijke jongeman geholpen die veel kennis van televisies had.
Hij heeft ons een mooie televisie verkocht waar mijn vrouw en ik zeer tevreden mee zijn omdat deze mat was en we geen probleem meer hadden van spiegeling.
Al met al zeer tevreden over deze winkel.
Groetjes Gerard en Conny

Koen 29-07-2024

Vandaag op het laatste moment gaan luisteren naar een sonos set . Super duidelijk en uitgebreid geholpen !! Uiteindelijk een super koop gedaan . Hartelijk dank voor de fijn service

Lucinda 29-07-2024

Super geholpen! Vanaf het moment via de chat tot de koop in de winkel, helemaal top!
Voor de koop via chat contact gehad over de prijs, snel en goed geholpen. TV is direct op verzoek in de winkel klaargezet, bedankt voor de snelle en vriendelijke hulp!

In de winkel zeer klantvriendelijk en heel goed geholpen. Het was 5 min voor sluitingstijd dat we binnen kwamen en na sluitingstijd dat we de winkel verlieten maar geen van het personeel vond dit een probleem, ook hulp met de tv in de auto krijgen kregen we hulp, bedankt! Het winkelpersoneel is zoals het hoort te zijn, zeer klantvriendelijk!
Wij zijn super blij met de aanschaf van onze nieuwe TV en zullen de volgende keer weer naar HelloTV gaan.

Mirjam 28-07-2024

Via marktplaats bij Helli TV terechtgekomen. We waren op zoek naar een gebruikte 't.v. Zeer tevreden over de hulp: geduldig, had alle tijd. Onze vraag werd goed begrepen.

Petra 28-07-2024

Keuze voor HelloTV vanwege verwachting op meer expertise betr. tv’s dan bij andere electronicazaken met divers productaanbod. En de verwachting is volledig waargemaakt. Vriendelijke verkoper (Daan) met heldere uitleg over alle technische aspecten. Hij heeft ons geholpen de juiste keuze te maken voor onze situatie. En de koffie smaakt goed 😉.

Doornbos 28-07-2024

zeer prettig geholpen en goed geadviseerd over welke tv het beste bij onze wensen past.
Leuke kortingen en uit te breiden garantie. Zelfs binnen 4 weken kun je nog op de aankoop terug komen en de tv terug brengen als die niet bevalt.
Zeer deskundig personeel.

Stefan 27-07-2024

Netjes en snel geholpen door een vriendelijke medewerker. Duidelijke uitleg gegeven en uiteraard een leuke korting waar je geen nee tegen kan gaan zeggen

Marco 27-07-2024

Na veel chats en mails wist ik al heel goed wat ik wilde toen ik naar Naarden ging. Fijn geholpen door verkoper, geen druk vanuit de verkoper en een mooie deal op een nieuwe tv en surround set.

Robert 27-07-2024

Geweldig goed geholpen, we hadden een budget, en de verkoper heeft zich daar netjes aan gehouden. Geen “gepush” om toch die 100 extra te betalen. Heel netjes.

Bryan 27-07-2024

Vriendelijk geholpen, duidelijke uitleg over de toestellen en erg meedenkend in prijzen. Ik zou dit zeker aanraden!

Peter te wieske 27-07-2024

Goed geholpen ze weten waar ze het over hebben en ook een goede deal kunnen sluiten voor me tv

Ghziel 27-07-2024

Goed advies, leuk tips, goed service, klantvriendelijk. Vooral via Chat waarin alle informatie kunt winnen. Je bent altijd met een vriendelijke en geduldig medewerker in contact.

Mick Janssen 27-07-2024

HelloTV Eindhoven, ik kende de winkel.. soort van. Ik ben hier eerlijk gezegd met toeval terecht gekomen, aangeboden door een vriend van mij. Direct staat er iemand voor je klaar die daadwerkelijk luisterd naar jou keuzes en wensen, ze laten voorbeelden zien van enige opties, en wat te overwegen valt. De mensen zijn er erg vriendelijk, en zorgen dat je met een gerust hart, en een mooi apparaat, de deur uit loopt. Ik kom hier zeker terug.

Wilma en Henk van Til 27-07-2024

Donderdag 26 juli gekeken voor een nieuwe tv, we kwamen uit bij Hello TV in Duiven, puur omdat dit de dichtstbijzijnde tv winkel was, de winkel had een ruim assortiment tv's. We werden geholpen door een vriendelijke en enthousiaste verkoper, genaamd R****. Wat een kennis en passie had R**** bij de rondleiding, we werden goed voorgelicht en uiteindelijk hebben we een tv uitgekozen die perfect bij ons past. Wij kunnen Hello TV Duiven zeker aanbevelen bij iedereen. Wilma en Henk van Til

Piotr 27-07-2024

I recommend. Very fast contact and professional service. Equipment in great condition.

FRANS 27-07-2024

Op 5 juli na duidelijke en goede uitleg van verkoper mehmed toch gekozen voor een LG oled 77inch tv ipv mijn oude Sony 65 inch tv.
Tv op 25 juli op professionele wijze opgehangen en ge instaleerd door een medewerker van hello tv die tevens de kabelgoot die ik vergeten was bij te bestellen bij zich had en ik heb kunnen aanbrengen. Tot nu toe zeer tevreden over de tv en de deskundige medewerkers van Hello tv uit Zoeterwoude.

Jjb 26-07-2024

Wij waren op zoek naar een nieuwe televisie, eerst website bezocht. Met de ingestelde filters kwamen wij uit bij een aantal opties. In de winkel vlot geholpen er werd goed geluisterd naar onze opties en wensen. Kregen goed advies en uiteindelijk gekozen voor een TCL smart tv. Kon oude tv ook nog inruilen en kreeg daar ook nog een verrassende mooie prijs voor. Top service

Jacques 26-07-2024

Nette prijs incl . inruil afgesproken. Dezelfde middag de TV opgehaald. Uitstekend service. Is al mijn 4e tv bij HelloTVJ

André 26-07-2024

mooi product voor een redelijke prijs , goede verkoper met veel info en goed advies . blij met het eindresultaat . zeker aan te bevelen .