HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4464 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Evert 03-12-2020

Aanvankelijk liep ik wat verloren tussen gigantische TV's maar vond niet direct waarvoor ik gekomen was. Maar uit zichzelf schoot verkoper Nick me te hulp en daarna kwam ook snel tevoorschijn wat ik zocht: de sounbar die ik eerder op internet had gezien. Ik ben soepel en perfect geholpen. Prima bedrijf (en je kunt er nog parkeren ook, bovendien vlakbij metrostation Spaklerweg).

Jan Bugter 03-12-2020

Soundbar geretourneerd ivm verkeerde keus kleur. Omruilen was geen enkel probleem. Top behandeld

Kenneth Donk 03-12-2020

Deze review betreft de locatie Utrecht. Paar jaar geleden onze eigen TV naar tevredenheid gehaald en vandaag een TV aangeschaft voor onze dochter. Wederom prima geholpen, mooie TV meegekregen en ook een scherpe aanbieding voor een beugel die we nodig hebben.
Samengevat: Prettige medewerker, meedenken in alternatieven/oplossingen en een uiterst fijn bedrijf om je aankoop(en) te doen.

WK 03-12-2020

Internetprijzen in de winkel, makkelijk kiezen waar en wanneer je wat wilt hebben en dan een reservering via de chat zo snel kunnen halen in Zoeterwoude. Dit is wat klanten willen lijkt me.

Klaas koster 03-12-2020

Super goed geholpen, zowel aan de telefoon als in de winkel. Mensen hebben kennis van zaken en zijn erg enthousiast en behulpzaam. Wat een verademing in vergelijk met andere die ik heb benaderd. Ook een super prijs betaald.

rgdl 03-12-2020

De prijzen zijn concurrerend en de levering en installatie geschiedde soepel en kundig door S.K., evenals zijn bedieningsinstructie. Wij wachten nu op de na te zenden CI+ module om het 4K beeld te kunnen bekijken.

Emma 03-12-2020

Door blackfriday zijn er momenteel erg weinig goede tv’s te verkrijgen. Ik vroeg of ze nog de LGOLED65CX6LA hadden en we hadden geluk want er was er nog eentje. xxxx zoals de medewerker heet heeft ons uitstekend geholpen, heel snel en vriendelijk. Nu kunnen wij gaan genieten van deze mooie tv.

W.van Genderen 03-12-2020

We zijn in Utrecht geweest voor een nieuwe Tv, we hadden zelf al een en ander uitgezocht, maar werden zeer deskundig geholpen, medewerker wist enorm veel te vertellen en gaf uitstekend advies!
We zijn uitermate tevreden, echt een aanrader deze zaak te bezoeken!

Ikke 03-12-2020

Waardeloze online 'service'. Claimen dat als een product op voorraad is, ze de volgende dag leveren. Nu is het ineens de schuld van postnl. Terwijl ze zeggen dat het pakket bij postnl ligt, sturen ze dezelfde avond een mail dat postnl het pakket nog niet heeft opgehaald en het nog gewoon bij hun ligt. Bellen of live chat geen reactie of pas na heel lang wachten.
Ik denk dat de medewerkers te druk zijn met goede reviews schrijven op deze site om het beoordeling cijfer omhoog te halen!!
Officiële reactie van HelloTV 03-12-2020

Beste heer/mevrouw,

Helaas heeft PostNL het deze week veel drukker dan verwacht. Veel van onze leveringen zijn al aangemeld bij PostNL op het depot, u ontvangt dan een Track & Trace code via de mail. We adviseren u om die goed in de gaten te houden. Als u deze nog niet heeft ontvangen, ontvangt u deze zodra PostNL uw bestelling heeft opgehaald. Uw pakket zal zo snel mogelijk bezorgd worden, daar hoeft u zich geen zorgen over te maken, we kunnen alleen nog niet exact zeggen wanneer. Ook wij balen hier natuurlijk enorm van, onze excuses voor het ongemak.

Jelske - PlatteTV

Nick 03-12-2020

Goede winkel met een ruim aanbod en professioneel advies. Alleen na het bestellen van de TV waren er wat dingen die niet goed op de factuur stonden. Heeft mij heel veel moeite gekost om dit veranderd te krijgen. Dat vond ik een slechte zaak. TV is ook opgehangen en geïnstalleerd door platte tv. Dit hebben ze goed en netjes gedaan.

j.provoost 03-12-2020

Ik dacht dat Platte tv een winkel was maar het is een hal die de sfeer ademt van een huiskamer. Een meedewerker die mijn wensen aanhoorde en me op een Sony wees dacht ik meteen: dat is em.De prijs was gunstiger dan ik vermoedde maar wat een plaatje.De kleuren komen overeen met de droom die ik onlangs daarover had en nu werkelijkheid is geworden

Alonso 03-12-2020

Fantastisch geholpen door Burak bij de aanschaf van mijn Sony Bravia. De monteur die vandaag de tv kwam ophangen en installeren was super behulpzaam en werkte keurig. Chapeau beide

C. J. De Wit 03-12-2020

Ben geadviseerd door een kennis , die zeer tevreden was. Heb gemerkt dat de verkopers over uitstekende vakkennis bezat. De monteur P. was heel nauwkeurig in z’n werk , raad daarom iedereen in m’n vriendenkring dus Plattetv aan 👍👍👍

installeur P 02-12-2020

keurig aanwezig op het opgegeven tijdstip, teleivisie goed geinstalleerd en uitgelegd..

Peter 02-12-2020

Verkoper X (Breda) heeft ons prima geholpen met het maken van de keuze voor een tv. Beeld en geluid konden wij in de showroom uitstekend beoordelen. Naast de cash-back actie werd ook een mooie Black-Friday korting gegeven. En dat op een nieuw model! Naast een duidelijke uitleg over verzekering, kabels en reiniging werd door de verkoper meegeholpen de tv in de auto te plaatsen.
Wij zullen voor een volgende aankoop van een tv zeker deze winkel weer bezoeken. Maar hopelijk gaat dat nog jaren duren;)

Nancy 02-12-2020

Wij werden goed geholpen door X van de vestiging in Amsterdam.
Professioneel en heeft ons goed geadviseerd.

Nog geen 10 omdat de tv nog geïnstalleerd moet worden.

Naomi 02-12-2020

Nijmegen,

Ontzettend goed geholpen!
Allereerst met een goede keuze, binnen ons budget.
Daarna, in overleg zelfs meegeholpen om hem naar mijn huis te tillen, 5 straten verderop, tot aan in mijn appartement. Ontzettend goede service.. ben blij met de tv.

F.Beukema 02-12-2020

Een goede overzichtelijke winkel waarin zich vriendelijk, goed geinstrueerd personeel bevindt Het betrof de winkel in Arnhem .

Andre 02-12-2020

In de winkel advies gekregen waarom het ene of andere toestel of merk. Na een nachtje slapen via de chat de TV besteld. Nette afhandeling en snel geleverd.

Stenmar 02-12-2020

TV montage snel en vakkundig voor elkaar door X en Y, helemaal prima.

Dook 02-12-2020

Via de website een product gekocht en aangegeven dat ik deze in de winkel op wilde halen. Na een week nog geen statusverandering in de bestelling dus ik heb geprobeerd contact op te nemen. 3x naar het landelijke nummer gebeld en 2x naar het filiaal zelf gebeld. Geen gehoor en na een minuut krijg ik een bandje dat alle medewerkers in gesprek zijn. Ook is er op de website een livechat en whatsapp mogelijkheid. Via beide wegen geprobeerd contact te leggen maar ook hier geen reactie op gekregen. Ten slotte nog via de email een poging gewaagd maar ook hier helaas geen reactie.

Toen heb ik besloten zelf langs te gaan in de winkel en hier was binnen 2 minuten alles duidelijk en heeft de heer achter de balie geregeld dat mijn bestelling toch bezorgd wordt en ik hier geen verzendkosten over hoef te betalen.

Dit maakt het schrijven van een review erg lastig, omdat mijn ervaring via de website en in de winkel erg contrasterend is. In de winkel ben ik namelijk erg goed geholpen en was het snel geregeld maar het lijkt wel of de klantenservice online/telefonisch gewoon is opgezegd of nooit bestaan heeft.

Prijs: 10/10
Klantenservice online/telefonisch: 0/10
Klantenservice in de winkel: 10/10 vriendelijke jongen en snel geregeld

Al met al, zeker een aanrader als je om de hoek woont en even langs kunt gaan. Zo niet dan zou ik toch voorzichtig zijn.

Elvira 02-12-2020

Ik ben uitstekend geholpen door X. Bij plattetv Nijmegen. Hij heeft super meegedacht voor de aanschaf van mijn nieuwe tv. Kan niet wachten tot ik hem heb!

Justin 02-12-2020

Enorm goed geholpen en goed advies...elke vraag beantwoord met een goede onderbouwing...dat is nog eens expertise !!!

Chris 02-12-2020

Nadat de televisie die we eigenlijk op het oog hadden niet op voorraad meer was hebben we samen met de medewerker in Naarden een andere uitgezocht.
Medewerker heeft ons goed geholpen aan een nieuwe televisie met een fijne korting vanwege de moeite en het ergenis.
Al vaker hier de televisie gekocht, werkt erg goed!
Ook de 100% pixelgarantie maakt het dat we hier vaker naar terug zouden gaan!

Melissa 02-12-2020

Ik had iets besteld en achteraf bleek het toch besteld te moeten worden.
Super netjes over geïnformeerd.
Echter zag ik dat ze een andere kleur wel op voorraad hadden.

Bestelling werd meteen aangepast en kon het direct afhalen.

Top service!