HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4464 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Bas 12-08-2024

Goede snelle service en flexibel in het regelen van een plaatsingsafspraak. Daarnaast denken ze goed mee wanneer ze de TV komen plaatsen

Dennis 12-08-2024

Update: verkoper gesproken en alles goed opgelost.

Hoop dat de tv morgen wordt geleverd.
Was in een verkeerd depot terecht gekomen.

Peter 12-08-2024

Een heel kundige en vriendelijke medewerker die ook rustig de moeite neemt om het proces van kalibreren aan een leek uit te leggen. Staat voor zijn bedrijf en straalt dit ook uit. Absoluut een topper!

Thakoer M. 12-08-2024

2x de winkel bezocht. In eerste instantie voor een ander tv aan het kijken dan die ik uiteindelijk heb aangeschaft. 1e keer met genoeg informatie naar huis gegaan rustig kunnen nadenken en bij 2e bezoek nog rest van de vragen kunnen stellen en tv gekocht.
Ze laten je rustig nadenken geen druk om te kopen of de deal rond te krijgen. Hierdoor is de koperservaring zeer positief geweest.

Willie 12-08-2024

Aardige en behulpzame mensen, denken mee over je wensen en wat je nodig hebt.
Ze hielpen ook mee de televisie naar de auto sjouwen en erin tillen ,iets wat niet veel meer voorkomt tegenwoordig.
Ik heb de winkel gevonden via marktplaats, en ik stond toch wel te kijken wat voor een grote winkel het werkelijk was en van het ruime assortiment dat er wordt aangeboden.

Dennis 12-08-2024

Zaterdag een 77” tv gekocht order nummer: 241096995.

Bij de verkoop spraken we over de samsung oled 4k 77s93c
Uiteindelijk de verkoop gesloten staat er op de bon de samsung oled 4k 77s92c
Terug gegaan toen ik al in de auto zat, was geen verschil behalve de kleur voet vertelde de verkoper.
Prima dacht ik dan zal het wel goed zijn.

Vandaag maandag zou de tv geleverd worden. Krijg ik een sms van post nl dat ze de tv nog niet ontvangen hadden van Hello tv.
Probeer ik 7x te bellen wordt de verbinding constant verbroken.

Dan ga je naar een echt winkel betaal je €2500,00 aan de kassa en krijg je dit.
Het enthousiasme van een nieuwe tv is er af en heb nu een hoop ergernis wanneer de tv nu wel geleverd word.

Andree 11-08-2024

Ik ben zeer vriendelijk en fijn geholpen.
Met een goed advies.
Heb ik toch een andere t. Gekocht bij holle tv in Maarden dan Dat ik op het oog had.
En hij bevalt prima
Dankje wel

Vincent 11-08-2024

Bijzonder vriendelijk, nam de tijd voor ons. Werden niet opgejaagd en kregen de ruimte om gezamenlijk in afzondering af te stemmen. Gaf ons goed advies rondom der verschillende modellen binnen en net buiten budget, waardoor wij een met een welnoverwoge aankoop de winkel verlieten. Hartelijk dank verkoper!

Yvonne 11-08-2024

Op advies van onze zoon voor een nieuwe tv naar Naarden geweest.

Dit was zeker de moeite waard.

Geen opdringerige verkopers met weinig tijd en verstand van zaken.

Hier word je vriendelijk geholpen en alle tijd genomen voor duidelijke uitleg van allerlei mogelijkheden en verschillen in het doolhof van de wereld van televisies.

Geen enkele druk om meteen tot koop over te gaan maar eerlijk en transparant advies.

Wij zijn wel dezelfde dag nog terug gegaan om bij Stephano een prachtige tv te bestellen.

Super geregeld. Goede prijs en garantie voorwaarden en gekozen om door hun monteur de installatie te laten doen.

Alle vertrouwen dat dit goed komt en wij veel kijkplezier gaan beleven.

Ik zou zeggen niet verder kijken. Gewoon gaan.

Niels 10-08-2024

Vriendelijk geholpen, goede service. Meegedacht. Tv in de auto goed verpakt en in de auto gelegd. Al met al super!!

Marco 10-08-2024

Ik kwam naar de winkel voor de sonos ace. Helaas was deze niet op voorraad. Maar nadat de medewerker ons vertelde dat hij, dan alsnog binnen enkele dagen. Bij ons thuis zou liggen, zonder verzendkosten. Hebben wij besloten om hem dan toch maar hier te kopen. De medewerker was aardig, heeft ons goed geholpen, zou hier zeker weer terug komen.

Sonja 10-08-2024

Zeer goed en vriendelijk geholpen door medewerker Fijne en duidelijke uitleg gekregen én mooie deal kunnen sluiten.
Een verademing, aanrader!

Laura Poleij 10-08-2024

Als je dacht dat je leven al spannend genoeg was, wacht dan maar tot je deze nieuwe tv aanzet! Het is alsof je een bioscoop in je slaapkamer hebt. De kleuren zijn zo levendig dat ik bijna dacht dat de acteurs me uit de tv zouden komen begroeten.

De geluidskwaliteit? Laten we zeggen dat je de buren waarschijnlijk gaat storen met je binge-watching sessies. Ik heb zelfs een paar vrienden moeten uitnodigen om te komen kijken, omdat ik ze gewoon niet kon laten missen. Kortom, deze tv is een gamechanger – ik ben nu officieel de 'tv-guru' van de buurt. Dus als je op zoek bent naar een nieuwe tv, stop met zoeken – dit is de enige die je nodig hebt.

kick 10-08-2024

wordt erg vriendelijk geholpen met alle uitleg over het toestel wat je wilt aanschaffen en elke vraag word duidelijk en onderbouwd beantwoord fijne zaak om te komen met goed personeel top verkoper daar

Jack 10-08-2024

Prima service, gemotiveerd personeel op tijd aanwezig en goede uitleg gekregen .

Arend 10-08-2024

Vriendelijk personeel en goede service. Bereikbaarheid van de winkel top. Absoluut een aanrader om hier naartoe te gaan.

Rob 10-08-2024

Na op de site van Hello TV een tv uitgezocht te hebben en daar een mooie prijs voor gekregen te hebben naar het filiaal in Duiven gegaan en door door Marco fantastisch geholpen. Volgende dag keurig bezorgd, vandaag geïnstalleerd en heel tevreden met mijn keuze .

Herman 09-08-2024

Het een TV besteld via de computer maar wou toch nog even langs gaan en dat was maar goed ook want de TV die we uit gezocht hadden had toch niet alles in huis dat we dachten. We waren goed geholpen en konden de oude TV nog inruilen mooi mee genomen.

Martino 09-08-2024

Goede hulp bij het maken van een keuze, kennis van zaken, vriendelijk en een scherp aanbod. Ik kan HelloTV Eindhoven iedereen aanbevelen.

Marieke van Kilsdonk 09-08-2024

Ik werd super goed geholpen door een vriendelijke man. Hij legde alles goed uit en nam echt de tijd om een zo goed mogelijke tv uit te zoeken voor mij. Super tevreden over!

Jos. 09-08-2024

Erg fijn geholpen door een jongen die vanuit Emmen naar Brabant is verhuisd.
Hij snap het vak van verkopen.
Groet Jos.

Ray 09-08-2024

Supergoed geholpen door ...., hij weet echt alles over de verschillende types TVs en denkt heel goed mee met onze wensen. Heel blij met de nieuwe TV!

Anoniem 09-08-2024

Echt goede service en hoge korting gekregen. Eerst op de chat goed geholpen met het uitzoeken van de TV en ook de bezorger was erg aardig.

Joost 09-08-2024

Vandaag prima geholpen door....... in vestiging Tilburg. Goed geadviseerd en een mooie korting gegeven. Mooie winkel met erg veel keus.

Ronald 09-08-2024

na de webshop bezocht te hebben en daar korting te hebben gekregen toch nog even de fysieke winkel in Zoeterwoude bezocht om de tv in het echt te zien. daar ben ik op vriendelijk wijze geholpen door ..... met vragen die ik nog had en met nadere informatie over garantie, installeren, levering en onderhoud van de nieuwe televisie.