HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4464 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

WPoort68 09-07-2024

We vonden in HelloTV een leverancier die naast fysieke winkels ook heel scherpe prijzen heeft. Verder zijn ze gespecialiseerd in TV en audio en dat zagen we terug in het advies.

Koen 09-07-2024

Fantastisch geholpen aan een mooie tcl tv van 85 inch. Wij zijn super tevreden. Zou het andere aanbevelen!!

Ted 09-07-2024

(*) heeft de TV opgehangen en installatie/ afstemming van de TV verzorgd. De Tv hangt precies zoals bedoeld en gevraagd en (*) heeft ervoor gezorgd dat ik na zijn vertrek zelf geen dingen meer had af te regelen en onbezorgd TV kan kijken. Service 1ste klas en een prettig "mens".

R 09-07-2024

Een paar weken geleden in de winkel van Den Bosch een tv besteld en bezorgafspraak gemaakt. Door de goede service in de winkel besloten om in de week van bezorging nog een tv + soundbar te bestellen.
Op de dag van bezorging bleek dat de tv die we als eerste hadden besteld niet meer op voorraad was (2023 model). Dit was in eerste instantie natuurlijk een teleurstelling, maar er werd goed meegedacht over een oplossing. Ondanks de iets andere wending zijn we tot een mooie deal gekomen en we zijn zeer tevreden met beide tv's, soundbar en muurbeugels vertrokken. Top service!

Werner Brouwer 08-07-2024

Ik vind hello tv een hele goede winkel met vriendelijk personeel. Vandaag is mijn nieuwe tv bezorgd en opgehangen en geïnstalleerd. Ook dit is naar volle tevredenheid verlopen.

Rene 08-07-2024

Van bestellen tot installatie top! Wat een gepassioneerde installateur. Alles netjes opgehangen, ingeregeld en netjes ingesteld. DK je bent een topper

j.h.a.a.m.van Wanrooij 08-07-2024

Ik vind het een mooie shop met zeer vriendelijk en deskundig personeel zal er zeker nog eens terug komen,en ja we hebben ook een hele mooie en goede tv gekocht

Marc 08-07-2024

Verkoop: Netjes, maar blijven vragen om extra dingen te kopen (duurdere kabel, extra garantie). Zijn verder wel correct.
Instalatie: Super vriendelijk, netjes en correct. (Eigenlijk een 11 waard)

Geoffrey Rijsdijk 08-07-2024

Eerst gaan kijken in de winkel in utrecht, daar stond de tv van onze keuze helaas niet, maar behulpzaam doorgewezen naar de winkel in Den Bosch. Dit is echt een ( nog ) mooie(re) winkel, en daar zijn we super geholpen. Niet alleen qua advies, maar ook qua service, extra's en andere tips. Eerlijk advies ( ik wilde er iets bij kopen waarvan de verkoper eerlijk vertelde dat dit echt overbodig was ) en komen hun zaken na. Plaatsing door Hello TV gebeurde ook uiterst vakkundig en er werd goed meegedacht! Ook een leverfout met de beugel ( niet geleverd door leverancier ) werd vakkundig opgelost door een andere ( en nog duurdere ook ) beugel zonder meerkosten te gebruiken. 100% tevreden, en zodra ik mijn Sonos ga updraden ga ik zeker ook naar Hello TV

V. 08-07-2024

Goed en eerlijk advies over de verschillende modellen en mogelijkheden wat betreft televisies.
Verder door de ek aanbiedingen ook een scherpe prijs.

Cor 07-07-2024

Ruime winkel, goed overzicht aan modellen, vriendelijke verkoper.
Goede voorlichting en een mooi prijs kunnen afspreken.
Snelle berichtgeving na de verkoop.

J. Wildeboer 07-07-2024

Een fijne winkel, overzichtelijk. Wij zijn een ouder echtpaar en wij waren zaterdag in de winkel in Groningen voor advies. Alleraardigst en geduldig geholpen, niets was te veel. Ook toen wij aangaven dat we de tv niet meteen konden kopen omdat er nog wat meetwerk moest worden verricht thuis. Men bleef daarna ook deskundig en geduldig uitleggen en adviseren. Daarom na het meten op zondag meteen teruggegaan en wederom deskundig en vriendelijk geholpen. Ons model tv was niet op voorraad maar daar werd fantastisch op geimproviseerd en we gingen tevreden met een nieuwer model tv naar huis voor een superscherpe prijs.

Eraj van de Peppel 07-07-2024

Ik ben heel correct behandeld, deze verkoper heeft alles uit de hoge hoed gehaald om mij de juiste aankoop te laten nemen. Een dikke 10 voor hem.

Laszlo Riz 07-07-2024

Helpful employees and good looking atmosphere. The environment is well designed and you can find easily what you search.

Kelvin 07-07-2024

Goede winkel waar je televisies kan kopen. Vriendelijk en kundig personeel.

menno bigot 07-07-2024

super geweldige service en medewerkers en het contact wat ik had gehad gedurende de periode dat ik met ze in contact ben geweest.

Edwin 07-07-2024

Goede keus aan tv's. Goede afhandeling in de winkel en kennis van zaken.
Helaas opnieuw geweest ivm defect aan vorige toestel. Maar alles werd netjes omgeruild.

De nieuwe tv heeft een connect box wat mij niet zo goed past om weg te werken. Er werden collega's gevraagd om mee te denken. Icm een nieuwe beugel prima oplossing gevonden.

Inmiddela hier al 3 tv's gekocht en mijn volgende tv komt hier ook zeker weer vandaan!

Alexander 07-07-2024

Om een tv te kopen zijn ze erg behulpzaam en vriendelijk. Zodra je tv niet meer goed werkt moet je zelf de service regelen voor reparatie en zijn ze nergens meer te bekennen. Dit ondanks de extra garantie pakket.
De winkel is alleen een verkooppunt en voor de garantie moet je naar een nummer bellen, dus in de winkel helpen ze je totaal niet en verwijzen je naar de nummer om te bellen.
We hebben sinds februari tot juli bezig geweest met de probleem van onze tv ( E Arc ) werkte niet meer.
Reparatie service meerdere malen geweest, Samsung is er zelf ook bij geweest zonder resultaat.
Hellotv doet en hoor je niets van en de enige keren zeggen ze dat het aan je receiver ligt en bekabeling, dit hadden ze op internet gelezen.
Dit probleem had ik met mijn vorige receiver ook en dacht dat deze stuk was en heb een nieuwe gekocht en de probleem was er nog steeds. De tv gaf deze probleem. Heb mijn receiver mee genomen naar de winkel en daar aangesloten en werkte prima.
Samsung heeft de tv als defect verklaard en deze moest opgehaald worden.
Hello tv geeft geen geld terug, wel de zelfde tv die als buitenkansje staat. Hier gingen we niet mee akkoord omdat deze al bijna 3 jaar oud is en kans op de zelfde probleem.
Met bijbetaling hebben we voor een lg oled gekozen en alles werkt.
We hadden liever ons geld terug en ergens anders een tv gekocht waar we wel de service krijgen.
Dit heeft mij meer dan een dag gekost aan uren voor de reparatie service en het heen en weer rijden naar de winkel voor het uitsluiten dat het aan de receiver en bekabeling ligt .
Plus het bellen en mailen.

CvdBerg 07-07-2024

Wij werden prima geholpen door de verkoper van Hello TV in Duiven ,alle vragen die wij hadden werden netjes uitgelegd petje af voor de verkoper ,als je een nieuwe TV koopt zou ik je aan raden naar hello TV te gaan

Bart 06-07-2024

Goede uitleg en goed geluisterd wat voor toestel nodig was ivm visuele beperking Erg blij mee

Meriam Tersteeg 06-07-2024

Wij, oma, moeder en kleinzoon, zijn door Dax van HelloTV te Utrecht erg goed geholpen. Duidelijke uitleg en vriendelijke jongeman. De TV werd gekocht voor oma, zij gaat verhuizen. Dax legde alles goed uit, en was erg geduldig.TOP!

G. van Leeuwen 06-07-2024

Wij werden heel vriendelijk te woord gestaan door Jerreau. Vervolgens bleek hij een hele goede match te kunnen maken tussen onze wensen en het ruime aanbod bij Hello TV! Je hebt immers aan één tv en aan één sound-systeem genoeg, maar het moet natuurlijk wel de juiste zijn!
Jerreau, bedankt voor je service!

Ron 06-07-2024

Wij wilden een tv kopen en zagen de winkel in Utrecht. Binnen werden wij uitermate goed en vriendelijk geholpen door Aron. Uiteindelijk kochten wij een 55 inch tv. Daarbij hebben wij een extra service pakket gekocht.

Nadat de tv was bezorgd ging ik toch twijfelen over de maat. Na een bezoekje aan de winkel kon ik deze dezelfde dag nog omruilen voor een grotere maat. Wederom geholpen door Aron.

Eindconclusie. Mooie winkel, aardige en kundige verkoper. Wij raden deze winkel zeker aan.

Gerda 06-07-2024

Vorige week een tv gekocht bij hello tv tilburg.
Er werd van alles aangeboden bij de tv oa een HDMI kabel van €50.
Als alleenstaande vrouw, die niet zo op de hoogte is van aansluitingen enzo, een kabel gekocht,want dat zou echt nodig zijn voor een beter beeld.Toen mijn buurman de tv installeerde bleek dat ik zo'n superkabel al had.
Ik probeerde hem terug te brengen en wilde mijn geld terug.Dit was niet mogelijk.Volgens de kleine lettertjes staat dat in de factuur
Die krijg je overigens pas als je betaalt hebt.Ik vind dit een slechte zaak en niet klantvriendelijk.Ik vertel ook aan al mijn vrienden om hier geen tv aan te schaffen.Hello tv zal zo niet de grootste worden,er zijn betere winkels in Tilburg.

Daphne 06-07-2024

Wordt netjes te woord gestaan, verkoper weet waar hij het over heeft. En ze hebben heerlijke koffie. ☺️