HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4464 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Simon 14-07-2024

We werden vriendelijk ontvangen en geholpen. Na een goed advies hebben wij een TV aangeschaft voor de slaapkamer, Het advies voor deze aankoop was gebaseerd op het verwachte gebruik. Daardoor kwam er een passend advies voor onze aankoop.

Oscar 14-07-2024

Al jaren klant bij (eerst plattetv) en nu hellotv.
Service is altijd uitstekend. Tv de volgende dag in huis. Goede klantenservice voor vragen en duidelijke website & productspecificaties.

Floris 14-07-2024

Ben zeer goed geslaagd gisteren. En zeer correct geholpen door Harrie. Ging met een veel beter toestel voor dezelfde prijs naar huis. Moest wel even wennen aan het merk TCL. Maar eenmaal aangesloten werkt hij perfect. En een prachtig beeld. Na 3 winkels ben ik bij Hallo TV het beste geholpen en daardoor ook geslaagd.

Vivian 14-07-2024

We werden weer uitstekend geadviseerd door Aron. 2 maanden geleden kochten wij al bij Hello TV een prachtige grote Samsung televisie en gisteren een bijpassende surround speaker set. We kregen een hele mooie korting. Aron heeft veel productkennis, maar weet ook precies hoe je de componenten moet aansluiten. Heel fijn om iemand met verstand van zaken te treffen, waar vind je dat nog? Hello TV is geen dozenschuiver. Je krijgt hier een eerlijk advies, je wordt niet automatisch richting de duurste oplossing gestuurd en je voelt je hier ook niet onder druk gezet. De prijzen zijn zeer concurrerend, echt je hoeft niet naar de Media markt.

carlo Smit 13-07-2024

goede service, bekijken de mogelijkheden die het beste bij ons paste. duidelijke uitleg over service na aanschaf nieuwe tv. Top

Maurice janssen 13-07-2024

Mooie winkel . Vriendelijke en behulpzaam personeel. Lekker bakkie koffie gekregen. Mijn wensen verteld . En goed geholpen om de juiste tv voor ons te vinden.

Coen 13-07-2024

Erg goed geholpen in de vestiging Duiven! Goed advies en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!

Marnix 13-07-2024

Hele goede service! We werden ontvangen met een kopje koffie en thee. De verkoper Aron luisterde goed naar onze wensen en hij gaf daardoor een helder advies.

Rudy van Leeuwe 13-07-2024

Leuke verkoper die weet waar hij het over heeft. verder goede adviezen en zeer klantvriendelijk

Marjon 13-07-2024

Onze tv gekocht bij hello tv en geholpen door Jerreau, wij werden zeer goed geholpen en duidelijke uitleg, nu een cromecast gekocht ook weer bij Jerreau en weer goed geholpen toppertje.

AWS 13-07-2024

Mooie winkel, goed advies. Verkoper neemt de tijd, is prettig winkelen op die manier.

Tuba 13-07-2024

Mederwerkers hebben goede kennis van de verschillende tv’s. Ze komen zelfs met een voorstel en doen hun best om een mooie prijs te geven.

Hennie 13-07-2024

We zijn geduldig en goed geholpen door Thijmen. Goede uitleg etc. Dankjewel

Ryan van Essen 13-07-2024

Televisie besteld online, deze was echter niet meer leverbaar vernam ik van de klantenservice. Zij dachten direct goed mee over een mooi alternatief in dezelfde prijsklasse. Dit alternatief wilde ik alleen graag in het echt zien, dit was geen probleem.

De televisie werd gereserveerd in de vestiging Den Bosch waarna ik hem op kon halen. Echter lukte het niet om de televisie in de auto te krijgen en was het personeel zo vriendelijk om hem toch nog even terug te zetten in het magazijn zodat ik vervoer kon regelen.

Omdat het alternatief duurder was dan de televisie die ik in 1e instantie had besteld kon ik het alternatief meenemen voor de prijs van de andere televisie. Dit scheelde mij 100 euro.

Al met al, ook in het verleden, goede ervaringen met HelloTV.

Tot de volgende aankoop!

Martin Houten 13-07-2024

Werden goed en snel geholpen, ook op mijn specifieke vragen werd snel en, voor mij een duidelijk antwoord gegeven.

Dian 13-07-2024

Goede uitleg in de winkel en goede service!
Tip: ga niet teveel via de chat aan de gang op de website en ga kijken in de winkel. De informatie die je krijgt is een stuk duidelijker en meer verhelderend.

Donny 13-07-2024

Veel keuze in tv's en genoeg personeel om te helpen waarnaar je opzoekt bent. Is ook realistisch in je budget keuze en koppelt hier de beste tv aan. Ook prettig bij een tv die net buiten ons budget was ging het personeel bellen en kijken wat hij kon betekenen. Uiteindelijk die tv gekocht! En omdat de tv niet paste in onze auto werd die ook nog gratis thuisbezorgd. Al met al een fijne ervaring in HelloTV Nijmegen!

Timo 12-07-2024

Marco nam de tijd om mij te woord te staan, erg prettig. Bovendien was hij op de hoogte van alle voordelen en verschillen tussen de toestellen die ik wilde vergelijken. Erg goed geholpen.

Jacob 12-07-2024

We zijn top geholpen. Hello TV Groningen heeft zeer vriendelijk personeel.
En voor mooie prijs tv kunnen aanschaffen.

Ron v Asten 12-07-2024

Duidelijk advies. Deskundig personeel. En zeer behulpzaam.
Correcte afhandeling

familie van der Plas 12-07-2024

Goed geholpen.Zeer vriendelijke en behulpzame medewerker ( dhr Mehmed) Het product wat we wilden aanschaffen was niet voorradig maar er werd ons een alternatief aangeboden waarmee op dezelfde prijsklasse kwamen. Ook voor de bijmaterialen werd een goed advies gegeven. Uitstekende service. Klasse.

Radjan 12-07-2024

Naar de winkel geweest voor TV voor de slaapkamer. Medewerker gaf een goed en eerlijk advies bij keuze TV. Levering was snel en conform afspraak.

Eli 12-07-2024

From the order process to the installation of the TV, the representatives and the installer were very kind and happy to help in the English language as well. I am delighted with the service I received.

Maurice 12-07-2024

Er wordt echt tijd voor je gemaakt in de winkel + deskundig advies verstrekt

Jasper 12-07-2024

Wederom super geholpen in de winkel in Rotterdam. Medewerker ...had weer goed en eerlijk advies! Ook de korting was weer aanzienlijk!! Top bedrijf!!