HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4464 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Roy 09-06-2024

Vandaag 9 juni in Utrecht bij hello TV een nieuwe TV gekocht. Na eerst even rond te hebben gelopen netjes geholpen door een verkoper.
Na een kleine uitleg en advies gekozen voor een nieuwe Philips. Na aankoop heeft hij ook nog mee geholpen om het product in de auto te leggen.

Bedankt medewerkers van vestiging Utrecht

Evert Vos 09-06-2024

Via Marktplaats werd een Bose soundbar aangeboden. Middels diverse mailtjes heen en weer, was de afspraak, dat ik na mijn thuiskomst van vakantie zou langskomen in Zoeterwoude.
Hier bleek de soundbar onvindbaar. Degene met wie ik de afspraak had gemaakt, bleek op vakantie. Nadat hij was gebeld, bleef de soundbar nog steeds onvindbaar.
Na wat heen en weer gepraat, kwam Hello tv met een prima oplossing.
Ik kon een andere soundbar uitzoeken, met een zeer ruimhartige korting.
Nu ben ik de gelukkige eigenaar van een prachtige LG soundbar met woofer van een prima prijs!
Goed opgelost en iedereen tevreden!

MM 09-06-2024

Zoals gebruikelijk is het in de vestiging in Utrecht altijd een prima sfeer op de werkvloer en neemt men de tijd voor de klant om alles duidelijk uit te leggen en komen ook met prima tips en daarom kom ik eigenlijk al jaren hier. Even een bakkie koffie erbij en prima aanbieding met de uiteindelijke aankoop. Het verkoop team in Utrecht bestaat de laatste jaren uit dezelfde gezichten dus voelt erg vertrouwd.

Piscator Maximus 09-06-2024

Vriendelijke en deskundige hulp bij het kiezen van een nieuwe TV. Ik kwam met een bepaald idee, maar Ronald wist hier een zowel betere als goedkopere TV bij te vinden.

Manuel 09-06-2024

Snel geholpen, kundig en meedenkend personeel.
Goede deal gemaakt en netjes de volgende dag bezorgd door PostNL Extra @Home

Max 09-06-2024

De advertentie voor een tweedehands versterker die ik op Marktplaats had gevonden was helaas niet meer beschikbaar. Gelukkig heeft Ioannis in Zoeterwoude mij geholpen met een nóg betere deal op een mooier model! Ik ben erg tevreden over de service :)

Hans 09-06-2024

Er gaat in deze digitale tijd een wereld voor je open in deze mooie en goed gesorteerde winkel, met vriendelijke en voldoende personeel die ook nog eens kennis hebben om je te helpen. Dit is voor mij een aanrader.

Antoine 09-06-2024

Wat een service hebben we kregen van de bezorger, niets was teveel.
Niet even tv binnen zetten en wegwezen maar ook nog goed advies geven.
Dus kan Hello tv dan ook iedereen aanbevelen.

Torre 09-06-2024

Bij Hello TV heb ik onlangs een fantastische ervaring gehad toen ik een LG-televisie kocht. Vanaf het moment dat ik de winkel binnenstapte, voelde ik me welkom en gewaardeerd. De sfeer was vriendelijk en professioneel, en de showroom was overzichtelijk en goed georganiseerd.

Ik werd geholpen door Alain, die werkelijk uitblonk in klantenservice. Hij nam de tijd om naar mijn wensen en behoeften te luisteren en gaf deskundig advies over welke televisie het beste bij mij zou passen. Zijn kennis van de verschillende modellen en functies was indrukwekkend, en hij legde alles op een begrijpelijke en geduldige manier uit.

Dankzij Alain's hulp vond ik de perfecte LG-televisie die aan al mijn verwachtingen voldeed. Het aankoopproces verliep soepel en probleemloos, en ik ben enorm blij met mijn nieuwe aanwinst. De service na aankoop was ook uitstekend; ze zorgden ervoor dat de installatie vlekkeloos verliep en boden verdere ondersteuning indien nodig.

Kortom, mijn ervaring bij Hello TV was buitengewoon positief. De combinatie van een breed assortiment, deskundig personeel en uitstekende service maakt het zonder twijfel de beste tv-shop die ik ken. Ik zou iedereen aanraden om hun volgende televisie bij Hello TV te kopen, vooral als je geholpen wordt door iemand als Alain.

Joop 08-06-2024

Shop overzichtelijk ingericht. Ondanks drukte personeel ontspannen sfeer. Prima geholpen, duidelijke deskundige uitleg. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Erg tevreden met de aanschaf, we voelde ons klant.

Stefanie van der Heijden 08-06-2024

Wij zijn via vrienden bij Hello TV terecht gekomen. Omdat we al ongeveer wisten wat voor tv we wilden aanschaffen, hebben we via de chat extra informatie ingewonnen en uiteindelijk een goede deal kunnen sluiten. Twee weken later stond A. bij ons voor de deur. Een zeer enthousiaste en kundige jongeman die onze tv perfect heeft opgehangen en geïnstalleerd. Wij zijn super tevreden!!

Jean pouw 08-06-2024

Schitterende tv gekocht met prima service en heel fijn personeel die verstand van zaken heeft

Kees 08-06-2024

Fijne winkel, kundig personeel. Ook scherpe prijzen, ook voor inruil. Komt snel tot een deal. Veel modellen op voorraad.

Marcel 08-06-2024

Ik heb al meerdere tv,s in deze winkel gekocht en ben er zeer tevreden over

Marion 08-06-2024

Mooie winkel met hele vriendelijke verkopers. De koffie stond klaar en was perfect bakkie!
Verkoper heeft heel goed advies gegeven

Rianne 08-06-2024

Ik ben fantastisch geholpen in de winkel in Den Bosch door Collin. Hij heeft erg veel kennis van de techniek en de tv's. Hij was erg vriendelijk en meedenkend met mij. Totaal niet opdringerig en vooral hulpvaardig. Ik ben blij dat ik zo goed geholpen ben en ben blij met de tv die in gekocht heb. Althans ik moet het nog plaatsen maar mijn eerste indruk is dat ik een geweldige tv heb gekocht. Dank je wel Collin!

Aflevering TV 08-06-2024

Vandaag bracht een zeer vriendelijke bezorger van HelloTV de nieuwe TV.
Op tijd en dat maak ik niet vaak meer mee.
TV werd netjes tot in de huiskamer gebracht en voorzien van veel bruikbare adviezen.
En wat een prachtig beeld,we hopen er nog lang plezier van te beleven.

Renco 08-06-2024

Bij Hello TV word je direct en met uitstekend advies geholpen. De winkel biedt een aangename omgeving met een ruime keuze. De tv's zijn bovendien bijzonder scherp geprijsd. Helemaal top! 😃😃

Jeroen 08-06-2024

Zeer vriendelijk en informatief geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe Samsung Qled tv bij Hellotv in Groningen door A********

Sebastiaan van Woerkom 08-06-2024

Ruim assortiment aan televisies,en de medewerkers zijn super vriendelijk en hebben zeker verstand van wat je als beste kan aanschaffen dus ik was naar advies meteen goed geholpen welke tv ik aan moest schaffen.

Ivo 08-06-2024

We zijn goed geholpen en kregen antwoord op al onze vragen. Deskundig personeel!

Pim 08-06-2024

Goed geholpen in de winkel. Toestel voor goede prijs meteen naar huis genomen.

Ferry 08-06-2024

Mooie winkel in het prachtige industrieterrein in Duiven. Parkeren voor de deur.
Ruime keus
Goed advies
Aardige verkoper

Hein 08-06-2024

Eerder heb ik al ervaring gehad met hello tv. Ik was toen erg tevreden over de klantvriendelijkheid en deskundigheid van het personeel. Nu heb ik dat opnieuw ervaren. Mijn oude tv heb ik ingeruild en dat verliep allemaal zeer prettig. De levering van de nieuwe tv en ook de installatie bij mij thuis is prima geregeld. Zeer vriendelijke monteur. Ik raad deze winkel aan. Ook de website is overzichtelijk en duidelijk. De communicatie met de chatbox en het bod op de oude tv verloopt perfect en snel. Nogmaals een prettige manier om zo zaken te doen.

Leon 08-06-2024

Vriendelijke verkoper, behulpzaam geholpen, deskundig en, niet onbelangrijk, een goede aanbieding!