HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4780 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Henny 04-07-2024

Ik vond de shop goed en overduidelijk ingericht, en de hulp die ik kreeg was netjes en correct en men wist waar men

over sprak en gaf duidelijk uitleg en advies over het de tv die ik heb gekocht.

Rob 04-07-2024

zeer eerlijk en vriendelijk personeel helpen je de juiste tv te kiezen.
verkopen geen verhalen maar echt tv's

SWC 04-07-2024

De medewerkers van HelloTV hebben mij erg goed advies gegeven over mijn nieuwe tv in de winkel! Ze namen uitgebreid de tijd en legden alles erg goed uit! Uiteindelijk heb ik gekozen voor de LG G4 77 inch! Wat een mooie tv is dit! De medewerker DK heeft hem gisteren bij mij opgehangen en aangesloten! Hierbij een groot compliment voor DK! Alles tip top geinstalleerd, meegedacht over de opstelling, kabels keurig netjes verwerkt en alle apparatuur perfect aangesloten! Wat een service! Zal HelloTV aanraden bij al mijn vrienden en collega's! Hartelijk dank! Ben super blij!

Gert 04-07-2024

Meteen goed geholpen en eerlijke advies en mooi kunnen onderhandelen over de prijs

Rob Zonneveld 03-07-2024

Op eerlijke manier door XXX geholpen. Heeft duidelijk gemaakt wat de voordelen waren van de systemen. We hadden een prijs in gedachten en XXX heeft daar prima op ingehaakt en ons niet tot hogere investering gepust. Hij heeft verstand van de materie en heeft een goede indruk achtergelaten. We zullen Hello TV zeker aan anderen aanrecomanderen.

Bouke 03-07-2024

Ondanks dat ik om 17:55 de winkel in Naarden binnenkwam om een reservering af te halen nam de medewerker in de winkel alle tijd voor me. Hij nam rustig nog eens de eigenschappen en functies van de tv met mij door om te checken of deze aan mijn wensen voldeed, en om vragen te beantwoorden. Ook hielp hij mij met het in de auto leggen van de tv terwijl het eigenlijk al na sluitingstijd was. Niets anders dan complimenten hiervoor, want ik was zelf als klant (veel) te laat. Dikke 10+ voor de service dus!

Willem 03-07-2024

Mooie Samsung tv neo qled gekocht bij het filiaal in Groningen.Uitstend geholpen door XXX die mij een mooie prijs aanbood, alle medewerkers zijn er aardig, geduldig en kundig.

Arjen 03-07-2024

Van bestelling tot levering en installatie, echt een wow ervaring! Dank XXXXX

Paul 03-07-2024

Hele goede service gehad in deze winkel. /Groningen/
Ik kwam voor een mooie soundbar installatie van sonos.
Toch ging ik nog ff verder kijken.
In deze winkel hadden ze een aparte afdeling voor winkel modellen tegen een voordelige prijs.
Ik kwam daar een hele aardige medewerker tegen
Ik had deze meneer uitgelegd naar wat ik zocht.
Hij vertelde mij dat hij nog een mooie set had liggen
( Samsung soundbar) Voor een super voordelige prijs. Met 3 jaar service aan huis mocht er wat problemen zijn met de apparatuur.
Ik had deze aangenomen en nu ben ik net klaar met het installeren van de soundbar.
In 15 min had ik alles geïnstalleerd!
Wat een mooi geluid!!
Al met al zeer tevreden over deze soundbar.
En natuurlijk ook de goede service van Hello TV
Ik raad iedereen aan om hier even te gaan kijken.

Paul de vries

Tonnie 03-07-2024

Tijdens EK Oled tv 65 inch bij Hello TV in Groningen gekocht,waarbij je de auto nog voor de deur parkeren kan.
Echt een super tv: je kunt de grassprieten op het veld bijna tellen zo scherp is de weergave.
Door z'n 65 inch is het net of je er live bij bent. Ook natuurfilms zijn adembenemend mooi qua scherpte en kleur. Heel goed en professioneel geholpen door medewerker die ons prima geadviseerd heeft in deze mooie en goed bereikbare winkel in Groningen.

Jim 03-07-2024

Goede service en kundig geholpen. Er werd duidelijk gevraagd waar ik voor kwam, wat het budget was en daar werd direct volledig rekening mee gehouden

Hellotv Breda is service en vriendelijkheid 03-07-2024

Mijn bezoek aan de vestiging in Breda heb ik ervaren als zeer prettig, personeel is zeer vriendelijk en deskundig en nemen de tijd voor je om uiteindelijk met een zeer goede deal de winkel weer te verlaten.
En dit was voor mij niet de eerste keer dat ik deze vestiging bezocht heb want hier kom je graag terug.
Het thuis afleveren van de tv was ook keurig geregeld en werd gedaan door een vriendelijke jongeman die hem tot in de woonkamer binnenbracht TOP .

Hellotv breda bedankt voor de goede service.
HelloTV 03-07-2024

Bedankt voor je terugkerende bezoek aan onze winkel in Breda en voor het delen van je positieve ervaring. Ons team is er om je te helpen en het is fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en de levering van je tv. Tot de volgende keer!

Jelske - HelloTV

Jeanette 03-07-2024

Super ervaring met medewerker xxxx. Vakkundig te werk gegaan. Goede uitleg, alles netjes geinstalleerd en opgeruimd.
Bij het boren van de bevestiging netjes gebruikt gemaakt van de stofzuiger.
Alleen maar lof.

Ook lof voor de verkoper bij Hello TV in Utrecht.

Volgende aankoop weer bij Hello TV.

van Nassau 03-07-2024

De klantenservice (medewerker xxxx) heeft me meermaals goed geholpen met snelle antwoorden en duidelijkheid in de communicatie. Hij dacht mee over een offerte en we zijn er prima uitgekomen.
Ook aangezien er 2 dagen na afspreken van de aankoop alsnog een cashback actie werd aangekondigd.

Op de dag van bezorging kwam de bezorger yyyy die erg vriendelijk was en service gericht. Daarnaast heeft hij ook meegedacht met het inpakken van de inruil tv. Kortom, ik kan HelloTV ten zeerste aanbevelen.

A.Geuken 02-07-2024

Mooie binnenkomst heel overzichtelijk en smaakvol ingericht en nette en vlotte afhandeling.

Jaap Kersbergen 02-07-2024

Fijne winkel. Geen opdringerig personeel.
De verkoper, ....... , heeft een goede en eerlijke uitleg gegeven met betrekking tot onze wensen.

Rob 02-07-2024

Wist niet precies welke tv ik wilde maar door de uitgebreide en heldere uitleg ,prima keus kunnen maken in de winkel in Zoeterwoude ook het bakje koffie was top nu een mooie oled 65 inch .nogmaals top zaak

Karst 02-07-2024

Kwam voor een prima tv, weggelopen met een betere tv voor minimale prijsverhoging. Medewerker (*) was zeer informatief en sociaal, zeer fijne winkelervaring.

Wout Marcusse 02-07-2024

Onze 1e indruk van jullie zaak was positief , gezien bij aankomst het portiek al vroeg was schoongemaakt en de presentatie in de winkel er keurig, overzichtelijk en mooi uitziet.
Ook de persoonlijke ontmoeting met de medewerker was prettig en zakelijk.
Alles dus toppie en hou het zo vol !

Fam. Helderman 02-07-2024

Via een familielid zijn wij bij HelloTV Utrecht terecht gekomen en zijn fantastisch geholpen. Naast het deskundig advies, was het ook nog eens ouderwets gezellig en onder het genot van een goede kop koffie hebben wij een prachtige tv uitgekozen :)

Karin 02-07-2024

Ruime keuze. Ook voor 2e hands tv's. Netjes en vlot geholpen. Ik heb de 2e hands tv nog maar net, maar tot nu toe tevreden. Een mooie tv voor weinig geld. Locatie is ook goed te bereiken. Voldoende parkeerplaatsen voor de deur. Nette zaak!

William 01-07-2024

Paar weken terug onze nieuwe tv besteld die vandaag eindelijk werd geleverd. Levertijd zou tussen 11:00 en 13:00 zijn maar rond 13:15 pas een belletje dat de bezorger eraan kwam.
13:30 werd de tv dan naar binnen gerold en een kwartier later ging de bezorger met onze oude tv (inruil) weer weg.

De meegeleverde wallmount ziet er netjes uit, maar er is wel erg weinig ruimte achter de tv. Heb uiteindelijk de sfstandshoudrrs moeten gebruiken waardoor de tv een centimeter verder van de muur af komt, anders had het niet gepast. De voedingsstekker bestaat uit een los snoer met een apparaten aansluiting en op de tv zit een contra stekker. Dit is al te dik waardoor de tv niet recht aan de beugel hing. Door de afstandshouders past het dan weer wel en de tv hangt evengoed prima.

Klopstra 01-07-2024

Vanaf het moment van binnenkomst keurig welkom geheten door de medewerkers.Im was op zoek naar een gebruikte televisie voor op m’n slaapkamer.De medewerker heeft mij meerdere modellen laten zien en uiteindelijk ook een mooie Sony Bravia gekocht!Heel tevreden mee.

Ronald 01-07-2024

Erg klantvriendelijk en gericht geholpen met de nodige vakkennis ! Ging naar huis met meer dan ik verwacht had en met een glimlach op mijn gezicht.

Justin 01-07-2024

Erg vriendelijk personeel. Fijn geholpen in de winkel met het maken van de keuze