HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4780 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Ron de Jong 22-06-2024

Ik heb gekozen voor hellotv omdat je daar de beste deal voor de beste tv kan maken. In de winkel zijn vrijwel alle modellen aanwezig. Ondanks dat het druk was werd ik snel geholpen door Mehmet. Hij wist veel over de tv’s waardoor de keuze snel gemaakt was. Hij heeft mij gelijk geholpen met een goed service contract om jarenlang zorgeloos te kijken. Snelle duidelijke afspraken voor levering, ik ben zeer tevreden.

Jeroen Wiegmans 22-06-2024

Al meerdere tv aangeschaft , uitstekende product informatie en service van het zeer vriendelijk personeel gekregen en niet te vergeten een mooie korting😉 kortom bent u opzoek naar een product ga zeker langs bij de winkel in Naarden.

Shauna 22-06-2024

Mooie grote winkel met veel keuze en vriendelijk personeel die ook echt de tijd voor je nemen.

Wout Marcusse 22-06-2024

Bij aankomst bij de winkel viel ons direct op, dat de entree al was schoongemaakt en dat geeft al meteen
een goede indruk. Verder was het opstelde assortiment zeer ruim van keus en zijn wij door de verkoper
D*** zeer vriendelijk en kundig geholpen.
Tevens gaf hij goede uitleg over het onderhoud van het scherm en de voorwaarden van een verlende garatietermijn van 3 jaar (in totaal dus 5 jaar) voor ook een redelijke prijs.

M van der Heiden 22-06-2024

Een deskundige advies gekregen van de medewerker en vriendelijk. Ze nemen de tijd voor je als klant en denken mee met je. Fijne winkel in Zoeterwoude

fedor 22-06-2024

Overzichtelijke winkel en een medewerker met goede informatie waar we iets mee kunnen.

Cor 21-06-2024

Fijne uitleg over de voor en nadelen van verschillende tv zeer tevreden over de verkopers

Goed 21-06-2024

Goed geholpen door medewerker kennis van zaken. Tv was niet voorradig in de winkel. maar kon hem direct op halen bij het magazijn. In de buurt 👍

Edwin 21-06-2024

Top medewerker. rustig en duidelijk advies. Alle opties besproken om tot de juidte keuze te komen.
Meteen geregeld om onze keuze op te halen. Goede uitleg over de extra garantie in combi met de EK deals.
Zeer tevreden

W.v.V 21-06-2024

Bij Hello krijg je een eerlijk en duidelijk advies.
Kwaliteit en prijsverhouding is zeer aantrekkelijk

Emiel 21-06-2024

We zijn in de winkel goed geholpen, op een zondag. De verkoper wist onze vragen goed te beantwoorden. Helaas stond op de website dat de TV die we hadden gekozen op voorraad zou zijn, maar dat viel in de praktijk wel tegen. Besteld en de TV zou dan de volgende dag, maandag, bezorgd worden. Woensdag kwam hij binnen, dat was een beetje een domper. Verder wel tevreden over de aankoop.

Jordi 21-06-2024

Perfect geholpen met de aanschaf van een Samsung s95c, 100€ korting gekregen, vriendelijke en enthousiaste medewerkers die weten waar ze het over hebben, vestiging Naarden

Maarten Vos 21-06-2024

We waren geholpen in het filiaal in Naarden door ....Hij was zeer klantvriendelijk en deskundig. Luisterde aandachtig en dacht mee met onze wensen. Geen vraag was teveel en nam echt de tijd voor ons. Zeer prettige ervaring. Aanrader!

Erica Heitink 21-06-2024

Hiervoor gekozen op aanbeveling van andere
Zeer nette winkel (in Duiven) overzichtelijk
Wat ik heel belangrijk vond was de service vriendelijk medewerker die echt luisterde naar wat mijn wensen waren en mij ook goed advies gaf. Dank je wel voor de vriendelijke en goede service. Winkel is echt aan te raden alleen al voor de service 👍

Bart 21-06-2024

Het defect aan onze tv is perfect gerepareerd; de medewerker van Hello TV was bij de aflevering zeer behulpzaam bij de herinstallatie. Heel fijn dat we tussentijds gebruik konden maken van een leentv.

Brittany 21-06-2024

De inloop voelt wat minder chique maar de winkel zelf is prima in orde! De jongens die er werken zijn erg professioneel en gezellig. Super geholpen en snel!

Elise 21-06-2024

Verkoper XXX uit de winkel in Utrecht nam alle tijd om ons alles uit te leggen en ook te laten zien. Kundig en vriendelijk. Hierdoor konden wij een goede keus maken!

Gerard 20-06-2024

Mooie zaak en erg leuk en goed geholpen door XXX. XXX heeft echt verstand van zaken, neemt de tijd voor een goede uitleg.

Ronald 20-06-2024

Ik was voor mijn moeder op zoek naar een soundbar ,de hw- s60b voor onder andere het beluisteren van muziek op youtube dat vind ze leuk het mocht niet te groot zijn ,ik zoeken en kwam uit bij hello tv en ja hoor er stond bij vraag je korting, effe mailen en we kwamen op een leuk bedrag uit .dus besteld 3 dagen later opgehaald en werden goed geholpen alle vragen werden beantwoord,ik ga er van uit dat mijn moeder een hoop plezier 😏 aan over houd ,ik zou zeggen ga gewoon eens kijken bij hello tv
HelloTV 21-06-2024

Hallo Ronald,

Het doet ons goed om te horen dat je ervaring met ons zo prettig was. We streven er altijd naar om onze klanten de beste ervaring te bieden. Mocht je moeder ooit nog vragen of problemen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals bedankt voor je positieve woorden en hopelijk geniet je moeder van de muziek op YouTube.

Jelske - HelloTV

S.H.J.Soldaat 20-06-2024

Via internet ben ik bij Hello Tv gekomen door hun inruil aanbieding . Afspraak gemaakt om het artikel op te halen in de winkel in Eindhoven . Hier zijn we ontzettend vriendelijk geholpen en een zeer goede uitleg over het artikel , de levering ,en garantie . Ook was het personeel zeer behulpzaam om de inruil met mij uit de auto te halen en de gekochte artikel naar de auto te brengen . Een wel verdiende pluim .

M Julien -strijb 20-06-2024

Werd tegen mij goed uit gelegd over hoe en wat voor tv de beste was .ben blij dat ik voor jullie heb gekozen werd ook netjes geholpen

H A v/d Merk 20-06-2024

Ik werd prima geholpen door een hele aardige vrouw, ze had verstand over de dingen die ik wou kopen.
Ze was vrolijk en zeer behulpzaam, de service van haar kant was uitstekend.
Thuis alles aangesloten en alles werkte perfect
Kom graag terug!!

René 20-06-2024

Primangeholpen, de tijd gekregen om rond te kijken en daarna prima te woord gestaan bij vragen. Ruime keuze van tv's en vlotte afhandeling.

Marjolein 20-06-2024

Zeer fijn geholpen in de winkel in Breda en zeer professioneel afgeleverd, gemonteerd en geïnstalleerd bij ons thuis.
Hello TV is echt een aanrader als je op zoek bent naar een goed en eerlijk advies en goede service

Pascal 20-06-2024

Experts in TV's en TV's only. Dus geen versnipperde kennis over verschillende apparaten, maar strak op de hoogte van what's going on. De winkel (in Den Bosch) heeft bovendien een zeer grote afdeling met gebruikte / refurbished / oudere toestellen. Ze zijn dus ook nog eens lekker duurzaam bezig!