HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4464 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Cody 26-07-2024

Wederom goed geholpen door Guus. Hij heeft me al eerder geholpen met wat advies voor mijn geluidsinstallatie, zonder dat ik daadwerkelijk iets in de winkel heb gekocht. Een aanrader om hier je TV oid. Te halen!

theo 26-07-2024

ik kwam binnen en deze vriendelijke meneer hielp mij direct.
ik zei ik wil een tv met dit en dat.hij liep voor mij naar een tv en zei deze dit is precies wat je hebben moet.na goed geluistert wat hij prima uitlegde heb ik deze gekocht.met andere woorden een prima verkoper die je all in en oits verteld en precies aangeeft waar je opletten moet.
uitsyekend 100 punten TOP !!!

Roelof 26-07-2024

Fijne service. Echt ideaal dat je even persoonlijk contact kan hebben om uiteindelijk tot een juiste keuze te komen.

Installatie ook top gedaan.

Cora / Roelf Wijngaarden van 26-07-2024

Uitstekende snelle en goede afhandeling van mijn aankoop TCL 43 inch Qled tv 43C69B uit 2024
Ben uitstekend geholpen door de desbetreffende verkoper, zowel telefonisch als fysiek in de winkel
........ bedankt.

Brinkman 26-07-2024

Vriendelijk ontvangen .
Goed geluisterd wat ik zocht goede uitleg gekregen verschillende opties aangeboden gekregen van verschillende merken en uiteindelijk tot goed resultaat gekomen en een tv gekocht
HelloTV 26-07-2024

Beste Brinkman,

Super om te horen dat je zo goed geholpen bent. We streven er altijd naar om de perfecte match te vinden. Veel plezier met je nieuwe TV en graag tot een volgende keer.

Jelske van HelloTV

Coen 26-07-2024

Ik heb bij helloTV Naarden een prachtige tweedehands 55 inch smartTV gekocht. Mijn eigen TV was uit 2008 en kon een upgrade gebruiken.
XXX heeft mij goed geholpen. Hij heeft uitgelegd wat de verschillen zijn tussen de modellen, waar de verschillen in prijs vandaan komen en goed advies gegeven.
Er werd niet opdringerig verkocht, mijn budget werd gerespecteerd en ze hebben echt hun best gedaan om mij de beste TV binnen het budget te bezorgen. Ze hebben een groot assortiment aan TV's, zowel nieuw als tweedehands en ze hebben er echt verstand van. Ik raad deze winkel van harte aan.

Valentin 25-07-2024

👌 ok experience and patience …it was a good deal 👍

wim van der ktaaij 25-07-2024

samsung tv crystal gekocht , goede service en begeleiding, alleen jammer dat je je oude stereo niet direct meer kunt aansluiten op de tv, wel via omweg, maar dan heb je geen geluid via stereo als je de tegels aanklikt en bekijkt , dan moet je het doen met tv speaker of een souindbar aankopen.

Ali 25-07-2024

Proberen je in de winkel allerlei dingen aan te smeren om bij de tv bij te kopen, bij weigeren blijven ze aandringen. Heel irritant..

Guido 25-07-2024

We kozen voor de Hello TV shop omdat we er al eens eerder voor advies over een TV waren geweest en destijds zeer kundig waren geholpen. Dit keer werden we weer door een kundige, rustige en vriendelijke verkoper geholpen die goed luisterde, meedacht en niet opdringerig was. Uiteindelijk kwamen we tot de keuze voor 50 inch Philips toestel, dat we gelijk konden meenemen.

Ben van der \vorst 25-07-2024

Wij vonden de levering van de goederen die wij besteld hadden zeer slordig , we hadden al van tevoren besteld, maar Hello TV kwam met andere tv en geluidsbalk . dus niet wat we in zaak hadden besteld. Het rare is dat op dat op dat moment van bestellen alles er was.
je moest bij bestelling al volledig bedrag betalen wat wij nooit meer zullen doen aangezien Hello TV, aangezien het pikken of slikken is van hun voorstel.

Ben en Helga van der Vorst

William Strijks 25-07-2024

Waren bij de Makro en zijn van daaruit naar Hello TV. Hier zeer goed geholpen door de mensen daar. Goed advies gekregen ivm het budget en daar ook de koop op afgestemd.

Aankoop van een TCL QD Mini-LED 75C809 en een Hello TV muurbeugel.

Rob 25-07-2024

Eerst via de app contact gehad over een toestel wat onze interesse had, maar dat toestel kon waarschijnlijk niet geleverd worden was namelijk op aanvraag. Toen een goed bod gekregen voor een ander tv toestel en vervolgens naar de winkel in Rotterdam gereden om het product te aanschouwen hierbij goed geholpen en goede informatie gekregen over alle mogelijkheden en vervolgens de deal gesloten.Na 3 weken is de t.v geleverd door een nette monteur en geïnstalleerd en opgehangen.

Lou 24-07-2024

Ze hebben goede aanbiedingen leuke kortingen en bezorging is prima alle artikelen zijn goed beschreven ook met het jaartal erbij.

Jeroen 24-07-2024

Na een bestelling te hebben geplaatst zaterdag incl inruil van het oude product, was het vandaag 24/07 al binnen.
Ik ben zeer vriendelijk en snel geholpen.

Het is mijn 2e aankoop bij Hellotv en zeker niet mijn laatste.

Aanrader.

Piet en Jacqueline 24-07-2024

Danny K was erg behulpzaam en had goede bruikbare tips. Werkt netjes en geeft uitlag na de snelle installatie van de TV.

Elisabeth 24-07-2024

Ik heb in Duiven bij Hello TV een Samsung TV gekocht voor mijn slaapkamer en ben door Jesper en zijn collega’s heel goed voorgelicht.
Dus ik heb hele goede ervaringen met Hello TV.

Chris 24-07-2024

Ik ben super goed geholpen door **** in de vestiging Naarden. Hij heeft alle tijd voor me genomen .
Ben ook super blij met aangeschafte smart tv .

LB 24-07-2024

Top geholpen door zowel winkel medewerker en monteur. Goede deal op de tv en kundig opgehangen.

Margret 24-07-2024

Van Hello TV naar Good bay TV en vervolgens naar een andere nieuweTV. Ikhoir je denken waar gaat dut over. Ik had een Laatse opvooraad T.V gekocht. Die perongeluk aan iemand is gegeven. Ik wachte voor nop op een TV die thuisbezorgd zou worden. Na wat traag verloop contact gehad te hebben hier over met Hello TV, ben ik met enige tijd er overheen gegaan, geholpen aan een andere TV. Die wel werdt thuis bezorgd. Met benadruking dit is niet waar wij voor staan, ga dit voor u oplossen aldus door een een medewerker die nog niks had mee gekregen van het hele geburen. En mij super goed geholpen heeft. Uitzonderlijk voorval dit. Waar van geleerd wordt. Je bent immers nooit te oud om te leren. Ik moet de TV nog instaleren zamen met mijn huis genoot. Kan daar nog niet zo veel over zeggen. Ik ben blij dat het opgelost en achter de rug is. Ik kan eens deze dagen in ieder geval weer lekker 📺 kijken!

Gerard 24-07-2024

Goed geholpen door de medewerker en goed advies gehad over de aanschaf van mijn oled TV.
Prettige winkel waar je goed overzicht hebt met de verschillende merken in ieder zijn eigen ruimte.

Goede service en ook nog geld retour gehad voor mijn oude TV, super winkel.

C.Beks 24-07-2024

Prettige open winkel. Kunnen het product (met name tv's) op zich in laten werken. Er is ook zitgelegenheid. Laten de mensen eerst rustig kijken alvorens te vragen of ze je van dienst kunnen zijn.
Persoonlijk vind ik dit een aangename manier van winkelen.
HelloTV 24-07-2024

Wat een fijne review! We zijn blij dat je onze benadering waardeert. Bij HelloTV vinden we het belangrijk dat je in alle rust kunt kiezen, maar wel het juiste advies krijgt als je dat nodig hebt. Dankjewel voor je feedback en veel plezier van je aankoop.

Jelske van HelloTV

Marijn 23-07-2024

Prettig geholpen vandaag door medewerker van hellotv…luisterde goed naar mijn wensen en dacht mee en gaf eerlijk advies..dus daardoor ook snel besloten en de deur uitgelopen met een nieuwe tv..:👍🙏

j.p. huizinga 22-07-2024

We kwamen met een idee. Er werd met respect gevraagd naar de reden en een alternatief op correcte wijze aangeboden.
We hadden het niet beter kunnen treffen.

Doğaç Yezer 22-07-2024

Everything was perfect. One disadvantage is we bought installation too which delayed delivery for 2-3 weeks.