HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4780 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

David 20-06-2024

Na advies van een vriend gehoord te kregen om hier op zoek te gaan naar een nieuwe tv. Na enig puzzelen en twijfels over welk model en welk merk ik zou kopen, ben ik uitgekomen op de Samsung QE65QN93C. Tot nu toe tevreden over de aankoop en wat fijn is dat je na aankoop nog maximaal 4 weken bedenktijd krijgt om de tv eventueel om te ruilen voor een ander model. Het meeste contact verliep via de mail en dat was verder prima. Beleefd personeel en altijd snel een reactie als ik een vraag had. De bezorging ging ook soepel. Ik ben netjes gebeld door de bezorger vlak voor voor zijn aankomst. Na een snelle controle van mijn oude tv was alles verder goed. Als non binair persoon voelde ik mij hier heel erg veilig en prettig. Ik kan iedereen die op zoek is naar een tv of sounbar zeker deze website aanraden.

Mvg,

David van Werering (non binair persoon)

Michael 20-06-2024

Hele prettige en overzichtelijke winkel met deskundig personeel. Ik kom hier al jaren en voor mijn volgende tv zal ik zonder twijfel weer naar hello tv gaan.

Larry 19-06-2024

Zowel verkoop als levering zeer vriendelijk personeel. Zonder drammerig te zijn mee gedacht over mogelijkheden. En een , in mijn ogen, mooie deal op zak.

P. van t Hof 19-06-2024

Fijne sfeer hangt in de winkel personeel zeer kundig en niet opdringerig.Aflevering ging sneller dan gedacht en alles netjes geinstalleerd geen haast klus Hello TV dankjullie wel!!!!

Siebren 19-06-2024

Hello tv monteur langs geweest heeft alles netjes aangesloten. Heeft alles na veel moeite voor elkaar gekregen. Lag niet aan hem maar aan de Sonos de app kon niet ge updates worden maar via zijn kennis toch gelukt .Fantastisch in een woord top

Herman 19-06-2024

Uitstekend geadviseerd en geholpen door Stephano in Naarden. Vriendelijk en deskundig!

W. 19-06-2024

Jammer dat ze hun verkoopslogan "voor 21.00 uur besteld, morgen in huis" niet waar maken. De volgende werkdag wel een nette mail dat klaarmaken bestelling (intern) 2 werkdagen vergt. Daar hoef je dus niet voor thuis te blijven.

Edje120 19-06-2024

de webshop is goed opgezet en makkelijk te vinden. Toestel uitgezocht en contact opgenomen voor een deal. De korting en/of inruil service is een erg sterk punt. Dat zouden meer winkels moeten doen.
Personeel in de winkel geeft goede uitleg,
toestel stond al klaar. Verkoper had snel alles gereed dus afrekenen en naar huis.

Leon 19-06-2024

De bezorging was netjes op tijd volgens de afspraak.
De chauffeur was uiterst vriendelijk en behulpzaam om de tv netjes in de woonkamer te krijgen.
Topservice!

Fabian 19-06-2024

Nieuwe TV via de webshop besteld erg duidelijk en overzichtelijk. Chat functie werkt super en via de chat dan ook netjes geholpen om een deal te maken en vervolgens de tv te bestellen. Erg prettige service en uiteindelijk een mooie nieuwe tv aan de muur!

mart 19-06-2024

Naar de vesteging van Hello tv in Den Bosch geweest.
Hele mooie winkel vriendelijke medewerker xxxx die ons goed geholpen heeft met uitleg over de LG oled tv.
Meteen aangekocht na de uitleg.

Jaap Dijkstra 19-06-2024

Ik ben geholpen door een zeer deskundige verkoper. Duidelijke uitleg, vriendelijk en geduldig.

Saskia 18-06-2024

Ik had al veel voorwerk gedaan en werd vervolgens professioneel, en zeer klantvriendelijk (meedenken) geholpen in Groningen. Door drukte laat installatie nog even op zich wachten maar dat werd eerlijk verteld.

Daphne 18-06-2024

Snel, vlot, aardig, professioneel en kundig. Duidelijk uitleg qua toestel, de voorwaarden en wat te verwachten, prima!

Kim 18-06-2024

Snelle reactie op mails. Klantvriendelijk en duidelijke informatie over het product.

Ruud 18-06-2024

Mooie winkel en uitstekende service.
De medewerker luisterde goed naar onze wensen en keek goed mee met ons.
De tv is volledig naar onze wens met garantie.
Ook werd de tv in de auto geladen met meerdere medewerkers.
Prima zaak in Den Bosch, een aanrader.

A. de Vries 18-06-2024

De afhandeling bij het omruilen van de tv is goed en netjes verlopen.
Speciaal de monteur verdient een pluim vanwege de accuratesse en netheid bij het ophangen van de tv.
Tevens na beëindiging van de werkzaamheden keurig alles opgeruimd en meegenomen.
Tevens een goede uitleg gehad van de werking van de tv en de installatie.
Grote klasse.

Wessel 18-06-2024

Super geholpen en een mooie tv kunnen scoren! Betere deal had ik niet kunnen vinden.

Joke 18-06-2024

!,5 jaar geleden een tv gekocht met 100% pixel garantie. Afgelopen april was er iets met de pixels. We hebben de tv via Hello tv laten maken (aangezien we er een extra garantie bij hadden gekocht). Een maand later werd de tv weer gebracht. De tv die we terug kregen heeft een ander serienummer dan die we voor reparatie hebben gedaan en de pootjes van de tv zaten er nu ook niet bij. We zijn nu weer een maand verder er Hello TV heeft geen oplossing. De pootjes zijn gewoon verdwenen. Wel hebben ze nog nieuwe pootjes besteld (volgens de mensen bij Hello TV was er 1 soort die op al die tv's van Sony past, maar heel gek die pootjes passen niet op die van ons.)Ik ben nog met de tv en de pootjes naar de winkel gegaan, maar ook daar concludeerden ze dat de pootjes toch echt niet passen. Voor de pootjes tot nu toe nog geen oplossing. Als wij aangeven dat we het vermoeden hebben dat we niet onze eigen tv terug hebben, maar die van een andere wordt er gezegd dat dat niet klopt. We hebben ook niet op papier en ook niet mondeling meegekregen wat ze hebben gerapareerd aan de tv. Het vervelende is dat je je klacht alleen bij de winkel kunt neerleggen, maar niet verder naar boven. Geen filiaalleider, of directeur. Je kunt geen kant op. Helaas zijn we dan genoodzaakt om het op juridisch vlak verder te gaan oppakken
jokeV 26-06-2024

Inmiddels hebben de verkopers in Groningen het geweldig opgelost. Het was een lastige situatie en niet snel een oplossing voor te vinden, maar het is gelukt! Aan de verkopers in de winkel heeft het in onze ogen ook nooit gelegen. Die hebben steeds meegedacht. Ook heel vriendelijk en steeds geholpen om tv naar de auto te brengen. Mijn Reviewscore schuift hierdoor omhoog naar een 10

J de Bruin 17-06-2024

Mooie nette winkel
Jammer er was te kort personeel dus even wachten
Desondanks netjes geholpen

Jaco 17-06-2024

Heel vriendelijk te woord gestaan, goede uitleg en ook vooral gevraagd wat voor bedrag je er voor over heb om een tv aan te schaffen

Max 17-06-2024

We gingen naar HelloTV in Duiven voor een soundbar. In de winkel werd er eerst gevraagd naar onze wensen. Daarna werden we perfect geholpen door een verkoper. Hij heeft echt rustig de tijd genomen om een demonstratie te geven en kon ook al onze vragen goed uitleggen. We hebben gekozen voor een mooie Sonos ARC + Sub + Era100. Het was eigenlijk niet onze bedoeling maar we zijn toch ook nog maar gezwicht voor een nieuwe televisie, mede omdat er een mooie EK-voetbal actie was met leuke kortingen.

Het installeren van alles ging prima en tot nu toe nog geen seconde spijt van onze aankoop.

Bedankt voor de perfecte service team Duiven.

Klaartje 17-06-2024

De verkoper is een hele nette vriendelijke jongeman
Is netjes de afspraak nagekomen met het telefoontje van te voren.
Heeft ook wat tips meegegeven
Weet waar hij over praat!

Jeroen 17-06-2024

Vriendelijk geholpen door een verkoper en duidelijke uitleg gekregen, inclusief het helpen met het brengen van de nieuwe tv naar de auto en de inruil tv uit de auto halen

Ruud 17-06-2024

Vriendelijk, eerlijk en goed advies. Goede prijs. Werd niet gekozen voor de duurdere door verkoper