HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4464 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Remy 09-08-2024

Goed geholpen! Ik kwam er eerst voor een LG G3 maar ben door een prachtige aanbieding met een G4 naar huis gegaan!

René Janssen 09-08-2024

Breed assortiment, makkelijk parkeren voor de deur. Verkopers hebben echt veel verstand van zaken, dit hielp bij het maken van m'n keuze.

Sander 09-08-2024

Heel vakkundig en keurig geholpen. Duidelijke uitleg en tevens een klein probeempje met de levering opgelost met topservice en een fijne korting. Ik raad HelloTV zeker aan.

08-08-2024 09-08-2024

Wij zijn uitzonderlijk goed geholpen en voorgelicht door XXX ,de montage afspraak waste zelfde dag nog gemaakt en een half uur voor de montage telefonisch aangekondigd

Gerdien 09-08-2024

Heel erg goed geholpen, er werd meegedacht en in het magazijn gecheckt. En een perfecte tweedehands tv gevonden voor mijn kind op kamers. Niet duur en prachtig beeld.

De tv werd goed ingepakt, naar én in mijn auto getild. Gecheckt of ie wel goed bleef staan.
En een hele kundige, doortastende en gezellige verkoopmedewerker.
Ik kom ookgraag terug als we een nieuwe (nieuwe) tv willen !
Superervaring gehad hier!

Diana 09-08-2024

Ontzettend vriendelijk en deskundig personeel.
Veel geduld, nemen de tijd voor je.
Tv en soundbar netjes en optijd afgeleverd. Bellen een half uur voor aankomst. Doordat we een omruil garantie hadden hebben we zonder problemen de tv van 55 inch om mogen ruilen voor een 65inch. Alles was zo weer geregeld. Super service!

Kazjin abzed 08-08-2024

Vandaag is mijn tv opgehangen door 2 medewerkers van hallo tv Heel erg tevreden, medewerkers waren vriendelijk super lief en leg alles heel goed uit heel netje alles opgeruimd. Super blij met mijn aankopen bij HelloTV. Aanrader!! Was maar alle medewerkers zo net als medewerkers van Hallotv

Jacob 08-08-2024

Ruime keuze, goede begeleiding en vakkundig advies. Kan deze winkel aanbevelen.

Frank B. 08-08-2024

Speciaal vanachter Doetinchem naar Nijmegen gereden, omdat ze daar ook tweedekansjes aanbieden. Een hagelnieuwe was in ons geval overbodig, omdat het er 1 "voor erbij" betreft. De winkel is goed bereikbaar met een parkeerdek op loopafstand. De medewerker die mij uiteindelijk geholpen heeft, merkte mij tijdens voorbij lopen in eerste instantie niet op. Pas na zelf aanspreken werd ik uiteindelijk goed geholpen. Na hun advertentie op Marktplaats te hebben gezien waarop "gelokt" wordt met prijzen vanaf €49,- was ik wel ietwat teleurgesteld in wat er uiteindelijk aangeboden word. Er staan enkele forse totaal overjarige modellen van idd rond de 50 euro, maar het merendeel van het aanbod ligt echt fors hoger in prijs. Misschien wilde ik wel te graag voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, vandaar mijn teleurstelling. Uiteindelijk wel naar huis gegaan met een fraaie tv van 299 (een van de goedkoopste) die voldoet aan onze eisen en daarvoor gingen we. Toch een geslaagd ritje geweest dus.

Huub 08-08-2024

Fijne website, snelle chat, alleen afspraak om deal te mailen niet gelukt en in de winkel afspraak voor vrijdag afleveren gemaakt, maar werd meteen de volgende dag geleverd waardoor ik veel moest regelen

Laura 08-08-2024

In de winkel werd ik gelijk geholpen. Er werd goed met me mee gedacht en alles werd duidelijk toegelicht!

Mj 08-08-2024

Na de aankoop van tv door familie gingen we naar hello tv eindhoven. Daar zijn we uitmuntend geholpen. Hij luisterde naar onze wensen, gaf verschillende opties en leidde ons naar de beste keuze. Zijn zeer tevreden over de uitleg en klantvriendelijkheid. Wij raadden hello tv eindhoven daarom zeker aan

GHR Abdoelgafoer 07-08-2024

Shop is helemaal Top
Goede ervaring uit het verleden
Wat men beloofd doen ze ook
Hele vakkundige mensen die weten waarover ze praten

Margriet 07-08-2024

Wist welke tv ik wilde maar was niet zeker wat de mogelijkheden waren. Ik ben goed geholpen en heb daarom de tv gekocht. Het was een prima ervaring en zou zeker iemand aanbevelen om hier een tv of toebehoren te kopen en advies in te winnen.

Corne haens 07-08-2024

Vriendelijk personeel, goed advies gegeven met verstand van de merchandise en nemen ook echt de tijd voor de klanten te helpen, tevens een mooie prijs-kwaliteit op de televisie door mooie aanbiedingen en acties.

Willem 07-08-2024

Prima geholpen door de verschillen van de tv’s te laten zien en een goede korting gekregen.

Bert 07-08-2024

Uitgebreide uitleg door ****** n.a.v. onze vragen en klantvriendelijkheid en informatie verstrekken. Dat hielp ons in de juiste keuze

Sil 07-08-2024

Duidelijk en snel geholpen, zeer goed advies , aanbieding en mogelijkheden duidelijk uitgelegd . Als je een goied advies krijgt is het niet zo moeilijk om de juiste TV te vinden

William van Rossum 07-08-2024

Gisteren zijn wij tv’s gaan kijken bij het filiaal in Den Bosch.
Omdat wij niet zeker waren of we een 65 inch tv kwijt konden kregen wij een scherpe aanbieding voor zowel een 65 als 55 inch tv.
Er werd goed met ons meegedacht door verkoopster ****
Wij waren ook nog geïnteresseerd in een Sonos sub en ook hier kregen we een goede prijs voor.
Alles bij elkaar dus een uitstekende service en nu nog wachten op de TV, maar tot op heden alleen maar lof voor HelloTV

Ruud 07-08-2024

Mooie TV gekocht voor een goeie prijs. Goed geholpen via de chat functie op de site.
Hou wel rekening dat bezorging door Post NL plaats vindt. Bij mij werd hierdoor de TV een dag later dan gepland geleverd.

Robin 07-08-2024

Ondanks dat ik de aankoop nog niet in bezit heb kan ik HelloTV al een 10 geven voor hun service. Timo heeft mij uitstekend geholpen om een 2e hands receiver die ik op Marktplaats zag van vestiging Zoeterwoude over +/- 1,5 in vestiging Groningen te laten komen. En dit alles voor dezelfde prijs. Uitstekende service!

Lukas 07-08-2024

Tv vakkundig geplaatst door *****.
Prima uitleg over de mogelijkheden van het toestel.
En neemt alle tijd om het toestel te plaatsen en instellen.

Mooie overzichtelijke winkel.
Prima informatie en uitleg over de verschillende producten, een tv in dit geval.

Roland 06-08-2024

Goed geholpen door HelloTV bij de aanschaf van een nieuwe OLED tv. Vooral eerlijk en objectief. Op basis daarvan een goede keuze kunnen maken.

Wim 06-08-2024

Het is een buitengewone prachtige "Shop". Na eerst mij via de website georiënteerd te hebben, zijn mijn vrouw en ik naar de winkel HelloTV in 's-Hertogenbosch gegaan.
Alleraardigst ontvangen en tijdens een kopje verse koffie het een en ander besproken.
De verkoopster Kim is niet opdringerig , maar zeer deskundig. Zij heeft mij een betere keuze laten nemen.

Marc 06-08-2024

Super goed geholpen naar aanleiding van e-mail inzake aankoop nieuwe Samsung tv