HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4841 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Stefan 26-06-2024

Goedendag,

Ik vind de shop netjes, en overzichtelijk.

Service en uitleg was goed, en de montage en brengen was ook zeker goed!

Ed 26-06-2024

Perfect advies over het juiste type TV. Vakkundig opgehangen en geïnstalleerd. Alles mbt TV prima uitgelegd. Super!

Robert 26-06-2024

Heb een tweedehands tv gekocht in Naarden. Prima prijs en ook goed geholpen. TV was bedoeld ter vervanging van een kapotte tv in een verhuurwoning. Bij nader inzien bleek die tv toch niet kapot (probleem zat in de gebruikte source en kabel). Binnen de 24 uur de tv in Naarden geretourneerd, nog volledig in het folie waarin ik hem meekreeg. In plaats van geld terug kreeg ik een tegoedbon. Eerlijk gezegd vind ik dat niet meer van deze tijd. Nu moet ik binnen 2-3 jaar iets gaan kopen. Kans dat ik dat vergeet is reëel en ik weet ook niet of ik iets uit het specifieke assortiment nodig heb binnen die tijd.
Dit voelt vervelend en kinderachtig, en is, in elk geval bij mij, de laatste indruk en die is helaas bepalend voor het eindoordeel. Jammer, gemiste kans.

T.Janssen 26-06-2024

Deze zaak in Duiven tweemaal bezocht, beide keren prima geholpen door Stephan.
Duidelijke uitleg gekregen, er werd niets opgedrongen.
Kortom wij zijn zeer tevreden.

Shere 26-06-2024

Onlangs heb ik mijn nieuwe tv bij HelloTV gekocht, nadat ik zag dat het model dat ik wilde hier beschikbaar was. In de winkel werd ik vriendelijk geholpen door Sanne. Ze voorzag me van alle informatie die ik nodig had en hield me goed op de hoogte. Bovendien zette ze zich in om de levering met LG soepel te laten verlopen.
De levering verliep ook vlot. Valentijn belde me van tevoren op de dag van levering om aan te geven wanneer hij zou arriveren. Hij installeerde de tv professioneel en gaf duidelijke uitleg over de bediening.
Kortom, ik ben zeer tevreden met mijn aankoop en de service van HelloTV. Sanne en Valentijn hebben mijn ervaring positief beïnvloed. 👍

Fred 26-06-2024

Op zoek naar een nieuwe TV, via de site (snel en effectief) ,
beland in filiaal Naarden van Hello.tv.
Hier vonden we een uitgebreide collectie toestellen in alle uitvoeringen en prijsklassen.
We werden door een zeer vriendelijke en vooral geduldige verkoper voorzien van uitgebreide info en uitleg.
Voor de website, filiaal en perfecte aflevering voor ons een dikke 10.
Complimenten.

Pilar Morales 26-06-2024

Omdat wij al eerder hier televisies gekocht hadden. Winkel goed overzichtelijk en nu door medewerker vriendelijk en efficiënt geholpen.

Piet 26-06-2024

Grote en overzichtelijk winkel met heel veel keuze.
Personeel zeer deskundig en vriendelijk.

Veldhuizen 26-06-2024

Deskundig en vriendelijk advies van de verkoper. Meedenkend dus de perfecte tv meegenomen

Peter 26-06-2024

Zeer prettig geholpen in de winkel. Goede en duidelijke uitleg. Snelle levering. Alleen wordt je bestookt met mail voor extra artikelen, zoals extra garantie, kabels, schoonmaak middelen ect. Zeer tevreden.

Bart stigter 25-06-2024

Goede overzichtelijke winkel.
Goede ontvangst.Even ons laten kijken Daarna aangesproken door personeel

Ronald 25-06-2024

Hello tv is een zeer goede winkel ik koop al jaren bij hun en het personeel is zeer deskundig en erg vriendelijk ze nemen echt de tijd voor je om iets uit te leggen .
Ik raad dus ook echt iedereen aan om hier te gaan kijken voor de plaatjes te gaan kijken waar je dan van kunt genieten als je er naar kijkt of een film of een concert het is het echt waard om door het personeel van Hello tv geadviseerd te worden.

Adriaan 25-06-2024

Wat een geweldig mooie winkel en super service. Ook de prijzen zijn erg goed.

Zou iedereen die in de markt zijn voor een nieuwe tv of audo apparatuur voor thuis willen aanraden om even bij ze langs te gaan!

Kees 25-06-2024

Breed aanbod tegen scherpe prijzen. Goed geholpen door vriendelijke en deskundige adviseur. Grote voorraad en snelle levering

Maurice 25-06-2024

De audio en tv-expert was zeer behulpzaam. Zocht zelfs voor me op hoe de soundbar aan de mac gekoppeld kon worden. Liet desgevraagd diverse stukjes muziek even horen. Al met al was het een hele fijne ervaring.

Fred 25-06-2024

Duidelijke verschillen tussen merken en grote goed zichtbaar. De verkoper (*) heeft een goede product kennis en wist de verschillen tussen de merken goed en duidelijk te benoemen. Kreeg dus een prima advies.

Diallo 25-06-2024

Echt goed geholpen bij dit winkel gisteren een tweedehands speakers aangeschaft bij aankomst thuis zag dat kleine schade aan de speakers zit ben vandaag teruggegaan en ze hebben hem geruilde voor een ander super blij mee en ze hebben goed spullen zeker aanrader ik kom nog voor een Tv binnenkort

Jaap 24-06-2024

Een mooie Argon audioset voor mijn TV gekocht uit het tweedehands aanbod, netjes geholpen al vind ik wel jammer dat ze het niet konden laten horen, uiteindelijk met de erbij geleverde accessoires een goede deal en de apparatuur werkt perfect, blij mee 😀

Amira 24-06-2024

Nadat we verschillende zaken hadden bezocht, waar we niet goed werden geadviseerd, besloten we een bezoekje aan Hellotv te wagen. Zeer prettige ervaring. De medewerker had kennis van zaken, kon de verschillen in merken en soorten schermen goed toelichten en was bovendien erg vriendelijk. Uiteindelijk hebben we zelfs een mooie combinatieprijs gekregen en waren we voor goede kwaliteit minder kwijt dan bij andere winkels. Kortom: top ervaring.

Rens 24-06-2024

Afgelopen weekend geholpen door in de winkel Den Bosch. Super tevreden, verkoper had veel kennis en advies. Hartstikke blij met de aankopen. Bedankt

S. Visser 24-06-2024

Dankzij marktplaats bij Hello TV uitgekomen.
Op deze manier een hele goede 2e hands TV gekocht.
Fijne hiervan was dat je goed het beeld van de TV kon bekijken en dat je nog kan vergelijken met andere tv's.
Fijne winkel zeker het doorgeven waard.

Danny 24-06-2024

Met behulp van de chat een mooie tv uitgekozen.Zeer tevreden over goede service en uitleg.

Pep 24-06-2024

Ik kon niet wachten op de levering en ben de bestelling gaan halen. We hebben onze TV in Den Bosch opgehaald en werden keurig ontvangen, lekker bakkie koffie gekregen en nog wat uitleg op vragen die wij hadden. Ik zou er bijna nóg een TV bij kopen, maar zover kreeg men ons net niet. Onze complimenten voor de vriendelijke en hulpvaardige ontvangst van deze verkoper, misschien rij ik volgende keer wel weer naar Den Bosch Fijn dat HelloTV zulke toppers in dienst heeft. En de TV? Da's een top moddeletje, gisteren gelijk de hele dag gespeeld.

Karel 23-06-2024

Fijne winkel op onze vraag hebben we heel goed advies ontvangen en zijn daar verder op ingegaan en een aanschafgedaan

Patrick 23-06-2024

Ik heb een hele fijne uitleg gekregen en we hebben samen naar iets gezocht wat het beste bij mij paste. Het is een prachtige smart tv geworden.