HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4841 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

PatZuur 28-06-2024

Via marktplaats kwam ik in contact met HelloTV 2de hands. Hier een goede en duidelijk deal gesloten voor een B&W speakers. Prettige en snelle communicatie via marktplaats (Olaf) en in de winkel ben ik prettig geholpen door Alain.

Rijn 28-06-2024

Hallo, vorige week een tv van Philips gekocht "The One 75 inch met ambilight " via Hellotv.nl. Na op internet de tv uitgezocht kan je via de telefoon een persoonlijke aanbieding krijgen, dit was een PRIMA aanbod en is deze tv door een zeer vriendelijke jongeman vandaag 28 juni zeer vakkundig geplaatst en ingesteld.

Volgende TV zeker weer via Hellotv.

Prima, Uitstekend en Top

Frans Verheijen 28-06-2024

ik ben fijn ontvangen in de winkel en kreeg goed advies van de medewerker. De medewerker heeft goed naar mij geluisterd en gaf verschillende opties aan, waaruit ik zelf kon kiezen. Zo wel nieuwe tv's als een gebruikte tv. Uiteindelijk heb ik gekozen voor een gebruikte tv en de medewerker gaf aan dat ze ook een verzekering hadden om zo het garantie termijn te verlengen. Hier heb ik voor gekozen. Ik heb de TV gelijk meegenomen en twee medewerkers hebben netjes de Tv bij mij auto gelegd. Zeer goede service. Een echte aanrader!

Anouk 28-06-2024

Duidelijke uitleg, weet waar ze over praten. Goed geholpen en advies om de beste tv te kopen die bij ons past!

Ter Luun 28-06-2024

Om te beginnen is het aanbod erg volledig: merken, paneeltypes, prijzen etc.

Ik kwam oorspronkelijk naar de winkel omdat de kennis van het personeel bij een grote elektronica franchiser me in het verleden erg tegenviel. Ik had hogere verwachtingen van een zaak die echt gericht is op TVs en daarin werd ik niet teleurgesteld. De persoon die mij geholpen heeft, XXX, had duidelijk verstand van zaken: je hoeft maar wat eigenschappen op te noemen en hij weet direct een merk en type dat daaraan voldoet. Daarbij werd er goed met me meegedacht qua wensen en budget, er werd niet steeds maar weer geprobeerd om het duurdere model te verkopen (wel besproken, niet gepushed - erg prettig) en er kon een aantrekkelijk aanbod van worden gemaakt icm bezorging en ophangbeugels.

Al met al heb ik er een goed gevoel aan overgehouden. Het is wel wat langer rijden voor me maar personeel met verstand van zaken en goede service zijn het absoluut waard!

Peter 28-06-2024

Wat wel fijn is dat de monteur van te voren belt hoe laat hij aankomt. De monteur is vakbekwaam, netjes en weet precies wat hij moet doen. Ik zou iedereen aanraden om bij HelloTV je televisie te kopen!

Fam. Kruijzen 28-06-2024

Bij binnenkomst van de hello shop te tilburg overvallen door de vele mogelijkheden van de diverse televisies en merken!!.

Ruim Zelf kunnen kijken en beoordelen(niet lastig gevallen door een Opdringerige Verkoper), en toen uit Eigen initiatief een verkoper erbij gehaald voor verdere info/onderhandeling, wat Zeer Prettig is verlopen!!, en tot een Bestelling Overgegaan.
HelloTV 28-06-2024

Hallo Familie Kruijzen,

Bedankt voor jullie bezoek aan onze winkel in Tilburg. Wat prettig om te lezen dat jullie ervaring daar zo goed was en uiteindelijk ook heeft gezorgd voor de aankoop van een nieuwe tv. Heel veel kijkplezier gewenst en graag tot de volgende keer.

Jelske - HelloTV

Paul 28-06-2024

Nadat we ons hadden georienteerd werden we in nijmegen geadviseerd door XXXA. Op basis van onze wensen heeft hij ons naar volle tevredenheid geadviseerd.
W zijn zeer tevreden met de gemaakte keuze.

Murat 28-06-2024

Goed en persoonlijk hulp gehad. Voelt toegankelijk om dit winkel in te lopen. Bij vragen over de tv had ik het gevoel dat de medewerker echt de nodige kennis heeft over de tv’s. Dat geeft wel vertrouwen met wat je koopt.

Cor Hafner 28-06-2024

winkel met zeer vriendelijk en competent personeel, duidelijke uitleg met zowel de plussen als de minnen van het product, en daarbij ook nog zeer concurrerende prijzen

Pascal 27-06-2024

Prima ondersteuning bij het maken van een deal online. Alternatieven besproken op basis van budget.
Na meerdere contacten werd de deal minder "goed" voor mij, kon echter terugvallen op eerder gemaakte afspraken, sportief!
Goede prijs voor mijn oude tv gekregen m.i.

Duidelijke uitleg in de winkel, opties rond extra zekerheid besproken, vriendelijke man.

Tv moet nog uitgepakt worden maar ik ga er van uit dat het een goed product is waar ik jaren plezier van ga hebben.

Daniël 27-06-2024

Ontzettend tevreden met de installatie en kalibratie door installateur. Gedeelde passie voor audio (en video) zorgde ook voor leuke gesprekken. Alles netjes achter gelaten en volledig werkend. Daarnaast goed advies en tips voor het gebruik!

Bart 27-06-2024

Vandaag op pad voor een nieuwe tv nadat we die van onze zoon hebben ingepikt. Zoon over de rooie.... We kwamen uit bij Hello tv, Kwam binnen, mooie en nette showroom met onwijs veel tv's. Nadat ik werd aangesproken door een vriendelijke medewerker en goede uitleg over het product kreeg. En een goede deal voor de aankoop kreeg, meteen de knoop doorgehakt. Zoon blij, winkel blij en ik een zorg minder. Bedankt voor jullie goede hulp! Gr Bart.
HelloTV 28-06-2024

Hallo Bart,

Een zoon zonder goede tv kan natuurlijk niet, dus daar helpen wij graag bij! Leuk om te horen dat jullie zo tevreden zijn met ons advies en de goede deal. Veel kijkplezier gewenst voor de hele familie en hopelijk tot een volgende keer.

Jelske - HelloTV

Mmj de vries 27-06-2024

Erg blij met de service
Via mail contact gehad voor omruiling
Van een samsung na een lg tv
Was geen probleem
Wegens drukte konden ze hem pas na 2 weken omruilen ook daar van netjes op de hoogte gehouden
Ben zelf slecht ter been kan de medewerker niet helpen
Kreeg alle begrip de medewerker heeft alles getest en de oude tv in gepakt en mee terug genomen
nieuwe bon en bewijs ķreeg ik er bij . Kortom top service

Domenique Vermeulen 27-06-2024

Top aankoop gedaan, goede en vriendelijke service. Installatie aan huis verliep vlekkeloos!!
Ben erg tevreden!

Hans van den Wijngaard 27-06-2024

Ik werd door een deskundige en zeer vriendelijke jonge man geholpen. Top !!!

Aankoop QE55S95DATXXN 27-06-2024

Via een annonce in de media kwamen we achter Hello TV. De winkel in Amsterdam ziet er prachtig uit, ook de verkoopster was heel vriendelijk en gaf blijk te weten waar alles om draait wat betreft de TV's.
Daarna werd de TV precies op tijd gebracht, de installatie werd verricht door een vriendelijke jongeman, alles is prima in orde gekomen, wat moet je dan zeggen? Een tien!

Peter Verbraak 27-06-2024

De medewerkers waren vriendelijk, deskundig en boden me ook nog een lekker kopje koffie.
Geslaagde aankoop.

Gerard 27-06-2024

Snel en behulpzaam geholpen met uitkiezen, het totaal bedrag is naar beneden afgerond, klantvriendelijkheid is top, alleen was het erg warm door het ontbreken van de airconditioning waardoor het op een gegeven moment niet meer comfortabel was.

Rene 27-06-2024

Vandaag een bezoek gebracht aan hallotv voor informatie nieuwe tv .Wij zijn zeer ghoed geinformeerd tussen de verschillende tv’s.ze hebben goed geluisterd naar de wensen van ons en zijn uitgekomen bij een Samsung oled 65 inch.Ook werden wij gewezen opde verlenging voor garantie en ook heel belangrijk het reinigen van het scherm.Wij zijn zeer tevreden naar huis gegaan en wachten met smart op de aflevering en installeren van de televisie

Ronald 26-06-2024

On line prima deal voor 85"TV kunnen maken en vervolgens in de winkel in Eindhoven de TV voor die prijs gekocht. Professioneel en vriendelijk behandeld. Die andere keten die de laagste prijs garantie geeft kon toch niet aan deze prijs tippen ;-)

Herwaarden 26-06-2024

Goed geholpen, niet opdringerig !
Mooie tv voor weinig geld zou zeker terug komen !

Maikel 26-06-2024

Goede een eerlijke service helpen je waar zijn kunnen en geven eerlijk adviesprijs
Is al mijn derde tv die ik daar koop
Zeer tevreden

Aldert 26-06-2024

Geweldige service! Bijzonder snel en accurate hulp. TV werd door PostNL kapot geleverd en hier werd meteen actie op ondernomen.

Melle 26-06-2024

Vriendelijk geholpen, scherp geprijsd en de tv is vakkundig geleverd en opgehangen.