HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4464 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Henk 14-08-2024

Ik ben goed geholpen bij Hello TV in Naarden goede uitleg vriendelijk geholpen .
Echt een aanrader om bij Hello TV. een. TV te kopen.
Goede service en aantrekkelijke prijzen.

Naarden 14-08-2024

Ik werd in de winkel zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Ook werd mij gewezen waar ik op moet letten bij het maken van 'n t.v. aankoop. Door eerst intensief uw site bekeken te hebben, was het maken van een keuze een stuk makkelijker geworden. Bij mijn derde bezoek aan uw winkel heb ik een geweldige deal met uw adviseur kunnen afsluiten.

Hans 14-08-2024

Prima geholpen door Thomas in de Zoeterwoude Rijndijk vestiging. Goed advies en in goed overleg tot een mooie keuze gekomen.

Peter Vlasveld 14-08-2024

Prettige en duidelijke uitleg en hulp bij het uitzoeken van een nieuwe televisie.

Stefanie 14-08-2024

Winkel in Den Bosch.

Helaas klopte het online voorraad systeem niet dus de tv die we wilden kopen was er niet. Maar gelukkig wist de medewerker van de winkel ons goed te helpen en heeft ons uiteindelijk een goed alternatief geboden.
Voor de service in de winkel zeker een 10, maar vanwege de niet kloppende voorraad die online stond een 9 als cijfer.

C.M 14-08-2024

Goede hulp bij het zoeken naar een geschikte tv. Behulpzame medewerker die de tv netjes had geïnstalleerd.
Ben erg blij met deze aankoop en de geboden service.

Louis en Jane 14-08-2024

Ik heb een TV Philips Ambillight 65 inch gekocht en ik had de indruk dat ik een eerlijk en goed advies kreeg voor het aanschaffen van dit product. Mijn motivering om bij HelloTV dit te kopen was dat de zaak mij zeer goed overkwam en bovendien kon je wat korting krijgen op de TV en nog wat andere producten. Ik vind het een hele mooie zaak, schoon, overzichtelijk en zeer sfeervol ingericht

Erwin 14-08-2024

Netjes en vriendelijke verkoper die zijn werk meer dan prima doet!
Niet opdringerig ,commercieel en vakkundig!

Henk van Grönningen 14-08-2024

Hello TV Duiven: Stephan vd W ontving me hartelijk, nadien ik bij meerdere andere zaken van Wageningen tot Ede ben geweest om mij te oriënteren. Hoewel ik mijn ogen had gericht op een goedkopere TV liet hij snel zien waar de verschillen zitten en waar ik met mijn wensen het beste bediend zou zijn. Stephan heeft mij optimaal en zeer deskundig geholpen; ook de juiste adviezen gegeven omdat ik met KPN problemen had. Zelfs ben ik ook nog terug geweest (ook met TV) om te kijken of de kleurinstellingen wel klopten. Stephan snapte waar mijn onrust zat en door zijn hulp heb ik nu een uitstekende TV, waar mijn vrouw met haar oogziekte nu perfect mee van kan genieten.

Freddie 14-08-2024

Op zoek naar een soundbar HelloTV bezocht. Een keurige winkel met een niet normaal groot assortiment TV's en soundbars. We zijn uitstekend geholpen door een jongedame, welke zeer goed geïnformeerd was en ook eerlijke meningen gaf over de kwaliteit van de producten. Uiteindelijk zeer tevreden met het aangekochte product.

jeroen 14-08-2024

ik wilde de tv zien en hoe plat hij aan de muur kan
het zou een toevoeging zijn als je daar op zal kunnen selecteren op de site

Kingswood 13-08-2024

Samsung TV S95D 55 inch gekocht.
Advies van verkoper ontvangen op basis van eisen en wensen. Had zelf ook wat voor week gedaan.
Prijs is niet de laagste prijs tussen retailwinkels maar toch besloten hier.
Er werd meegedacht om de extra promo tv van samsung later in te leveren en daarmee de prijs te drukken.

Na aankoop had ik nog vragen en die werden beantwoord.

One connect box wordt wel zeer warm. Zie ook samsung community. Multi view valt wat tegen. Je kun niet 2 ziggo kanalen naast elkaar weergeven. Het 2e kanaal is alleen het kanaal van samsung of youtube of camera. Had ik meer van verwacht. Mat scherm is een aanwinst, minder weerspiegeling. Het is het topmodel en dus zeer aan de prijs.

N. van der Kleij 13-08-2024

Ik ben zelf audio/visueel kunstenaar en behoorlijk onderlegd mbt tv's, beamers en audio apparatuur. Eerste indruk van Hello Tv dat het een prijsstunter zou zijn. Ik was vanwege mijn budget op Marktplaats aan het zoeken was naar een specifiek Samsung Q95A toestel en liep tegen de ene na de andere advertentie van Hello Tv aan. Zag toen ook dat ze tweedehands toestellen aanboden en toen werd ik nieuwsgierig. Gelukkig maar want in tegenstelling tot cboolblue en mediamarkt liep ik bij Hello Tv tegen enthousiast personeel aan met gedegen vakkennis en goed luisterend wat de klant voor ogen heeft. Ik ben in Tilburg en Eindhoven geholpen en heb door hun expertise dan ook een relatief onbekender merk "TCL" aangeschaft. Zojuist heel eenvoudig en recht toe recht aan aangesloten, gekalibreerd naar eigen likings en werkt perfect. Ook zijn ze me tegemoet gekomen met een (nog betere) actieprijs. Ook heb ik de extra 3 jaar uitgebreide garantie gekocht daar ze me die voor de helft van het geld aanboden. Die nieuwprijs van mijn aangekochte toestel was in verhouding met de kostprijs van verzekering buitenproportioneel maar met de helft van dat garantie-bedrag was het wel de extra kosten waard. Al met al een prettige ervaring en aankoop.

R NIERAETH 13-08-2024

mijn ervaring met de winkel en verkoper ervaar ik als heel goed.
de verkoper was heel duidelijk in zijn uitleg en kennis
de winkel ziet er heel mooi uit.

J Clement 13-08-2024

Zeer kundig geholpen door verkoper, echt verstand van zaken ook niet te opdringerig maar wel goed advies.Ik zou zeggen ben je toe aan een nieuwe TV dan is Hello een echte aanrader ook hebben ze de beste prijs van Nederland. Ga zo door Hello Zoeterwoude.

Roy 13-08-2024

Zeer uitvoerige en geduldige uitleg over het aangekochte artikel. Professionele en deskundige aanpak. Mensvriendelijk !!

Roy 13-08-2024

Snel en accuraat werkende installateur. Uitleg over de mogelijkheden waren helder. Prima indruk !

Maxxie 13-08-2024

Medewerker Ivo deed me een mooi aanbod bij de aankoop van een speaker. Ik overweeg zelfs een tweede speaker via HelloTV aan te schaffen. Niet alleen vanwege de prijs en kwaliteit van het product, maar zeker ook de klantvriendelijkheid. Ivo begrijpt hoe met klanten om te gaan. Reacties op vragen die ik via mail stelde kwamen snel. Ik werd op de hoogte gehouden van het bestel- en bezorgproces en de speaker is tijdig en netjes, geheel volgens afspraak, geleverd. Ik kan niks negatiefs zeggen over HelloTV.nl.

I 13-08-2024

"Voor 21:00 besteld, morgen in huis" klopt niet. We hebben gisteren een TV besteld en een tijdslot voor morgen tijdens de bestelling geselecteerd. In de loop van de middag ontving ik een onduidelijk mail dat bestelling wel in het centrale magazijn is en dat het naar het verzendmagazijn wordt gestuurd. Vandaag contact gehad met de klantenservice en de TV wordt inderdaad vandaag niet geleverd. Het is beter als de verwachting van morgen geleverd niet gecreëerd wordt en dat er een actuele status op de website staat.
HelloTV 13-08-2024

Hi Ivar,

Erg vervelend dat je iets langer op jouw TV moet wachten dan je verwacht had, kan me goed voorstellen dat je niets liever wilt dan snel van jouw nieuwe TV genieten.

Door de speciale actieprijs voor deze TV is de voorraad iets sneller gegaan dan we zelf hadden verwacht, gelukkig krijgen we binnen enkele dagen weer nieuwe voorraad binnen en zorgen dan direct dat de TV jouw kant op komt.

Excuses voor de vertraging en heel veel plezier met jouw aankoop!

^
Tim van HelloTV

Bas de Rooij 13-08-2024

Ik werd heel goed geholpen en duidelijk uitgelegd
Voor mij ik ben 83 jaar het is een mooie zaak

Netty 13-08-2024

Vanmiddag heeft een medewerker (ik noem geen namen) van 'Hello TV' mijn TV geïnstalleerd. Heel deskundig en snel. Daarna had hij al het geduld van de wereld om mij het een en ander uit te leggen.
Zeer duidelijk, hij zou zo het onderwijs in kunnen gaan. Mochten er bij mij mensen in de buurt zijn die het plan hebben om een nieuwe TV aan te schaffen zou ik ZEKER 'Hello TV' aanraden. Ik ben zeer tevreden over de service.

Monika 13-08-2024

Goede service door Boris . Prima door proces geleid. Mooie LG OLED 77 G3 gekocht met toebehoren.

Jan M. 12-08-2024

Afgelopen zaterdag en zondag heb ik twee oled tv s gekocht. In eerste instantie voor beiden korting gevraagd via de site. Supersnel antwoord gehad en in beide gevallen een prachtig voorstel gekregen. Niet zo maar een korting maar echt een substantieel bedrag. Daarna snel rond gemaakt en de tv s opgehaald. Alles keurig geregeld. Ik werd heel vriendelijk geholpen zelfs met het in de auto plaatsen van de dozen. Al met al een perfect georganiseerde en geoliede "machine".

Sibma 12-08-2024

Goed geholpen bij aanschaf Samsung tv
Ga het zeker aanraden bij familie/vrienden!

Martin 12-08-2024

Prima begeleiding en installatie. Helemaal top. Kan het aanraden want ze denken met je mee.