HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4464 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Fred 12-07-2024

Super netjes geholpen, het bestelde apparatuur stond netjes klaar, de inruil netjes ingeleverd, alles perfect volgens afspraak. Vriendelijk en correct .

Janssen 12-07-2024

Beste prijs, snelle levering! Dus niet zo moeilijk om deze hello.tv aan te bevelen. Erg tevreden met mijn aangeschafte LG OLED TV

Riet 12-07-2024

Mijn zoon had al meerdere tv's bij jullie gekocht, zo ben ik dus bij hello-tv terrecht gekomen. Bij binnenkomst (vestiging Duiven) werden we netjes begroet en meteen geholpen door Ronald, met een kopje koffie erbij gingen we even rond kijken
We hadden al een toestel op het oog en werden door Ronald verwezen na een toestel die een duidelijk strakker en scherper beeld had en dat terwijl die goedkoper was als de tv die wij in gedachten hadden.
Voor een paar centen erbij hebben we het toestel verzekerd en een afspraak gemaakt wanneer ze hem zouden bezorgen (volgende dag).
Volgende dag smorgens was de bezorger er al vroeg, de tv uitgepakt en aangesloten en inderdaad het is een superstrakke tv met haarscherp beeld van het merk TCL.
xxx en Hello-tv bedankt voor de goede service en tot een volgende keer.

WK 12-07-2024

Hello TV benaderde mij om mijn oude Oled tv in te ruilen voor een nieuwe tegen een aantrekkelijke prijs. Het contact gaat alleen per mail. Dat werkt goed, alhoewel een telefoontje soms sneller werkt. Vandaar een 9. De levering, inclusief de keuring van het oude toestel, verliep zeer vlot. De service (tegen betaling) was fantastisch. Dat belonen wij met een 10.

Frans en Thea Veen 12-07-2024

Van goed bevriende kennissen vernamen wij dat zij bij de aankoop van audioapparatuur bij Hello TV Utrecht uitermate deskundig en vriendelijk waren bejegend. De winkel in Utrecht was volgens hun erg mooi en overzichtelijk en het personeel nam alle tijd om vragen te beantwoorden en hen van goed advies te voorzien. Hello TV Utrecht werd ons warm aanbevolen toen zij hoorden dat wij een nieuwe TV en Soundbar wilden aanschaffen.

Vandaag 11 juli 2024 liepen wij dan ook bij Hello TV Utrecht naar binnen. Gebleken is dat onze kennissen het helemaal bij het goed eind hadden. We werden door verkoper Aron hartelijk verwelkomd met een kop koffie. Hij voorzag ons uitgebreid van deskundig advies, zelfs over zaken waaraan wij zelf nog niet gedacht hadden. Dit alles hielp ons uiteindelijk om een weloverwogen keuze te maken. We kochten een TV en een soundbar die aan al onze wensen voldoet. Bovendien wordt alles nog eens keurig thuis gebracht en geinstalleerd. Echt een heel goede ervaring bij Hello TV Utrecht.

van Barneveld 11-07-2024

Top geholpen
Ze hebben er echt verstand van!
en de keuze is zeer groot en de service is top

Jan van Greuningen 11-07-2024

Heel goed geholpen inde winkel en heel goed geholpen bij het ophangen en installeren van de tv

Cees en Cari 11-07-2024

Wij zijn bij HelloTV in Den Bosch vriendelijk en uitgebreid te woord gestaan. De verkoper (Liam Vlek) was goed op de hoogte van alle specificaties en heeft ons uitstekend voorgelicht zonder aan te dringen op een aankoop. Complimenten voor deze verkoper. De mogelijkheid om een bestaande TV te kunnen inruilen is ons (voor de 2e keer) uitstekend bevallen. Echt een aanrader.

Erwin 11-07-2024

Erg fijn geholpen en geadvisseerd door xxx vanuit de winkel in Groningen. Doordat de set in zijn geheel opgesteld stond kon ik het geluid echt goed ervaren waarna ik besloot de set te bestellen. Het is veel geld, naar gezien de mogelijkheden zeker zijn geld waard. Deze wordt een dezer dagen thuis bezorgd.

rein en elies 11-07-2024

Na veel gedoe eindelijk een tv die het zonder mankeren doet,eerst een mooie samsung one connect uitgezocht dit omdat onze vorige tv ook een samsung one connect was die het altijd prima gedaan heeft totdat deze verkleuringen in het beeld kreeg en omdat we voor deze tv toch nog wat terug kregen was de keuze niet zo heel moeilijk maar wat bleek na wisselen van hdmi kanaal en of uitzetten tv bleken de instellingen verloren te zijn na een aantal telefoontjes met hello tv en omwisselen tv ook geen oplossing bleek heeft de service afdeling van samsung op afstand nog geprobeerd te achterhalen wat het probleem was maar helaas dat bleek ook na een paar uur niet zo ook een kpn monteur heeft geprobeerd te achterhalen of het probleem bij hun zou liggen maar na anderhalf uur puzzelen was ook zijn conclusie aan de kpn apperatuur ligt het niet.....toch maar terug naar hello tv en daar eenzelfde tv uitgezocht zonder one connect box...en wat bleek deze doet het na een week testen met en zonder kpn tv kastje en kpn app direct op de tv hij doet het prima zonder verlies van instellingen,vreemd heel vreemd maar alle lof voor hello tv,samsung en kpn wat ons betreft verdienen ze alledrie een tien in het bijzonder michel van hello tv die ons uitmuntend geholpen heeft.

MisterJ 11-07-2024

De HelloTV installateur was zeer vriendelijk, behulpzaam en toonde 100 procent inzet.

Hij heeft netjes de TV aan de muur geleverd, opgehangen en netjes alles geïnstalleerd .
Zelfs andere apparaten heeft hij netjes gewerkt en op de tv geïnstalleerd.

Kan zowel Kieskeurig als HelloTv aan de installateur doorgeven, dat ik super tevreden ben over zijn geleverde diensten.
HelloTV 11-07-2024

Wat een mooie woorden! We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Onze installateurs doen altijd hun best om de beste service te bieden, en het is fijn om te horen dat dit gewaardeerd wordt. Veel plezier met je nieuwe TV.

Jelske van HelloTV

Robert van Nassau 10-07-2024

zeer vriendelijk geholpen en er werd echt de tijd genomen. De medewerker wist ook werkelijk alles over de verschillende toestellen en heeft ons uiteindelijk een super goed advies gegeven. Ook de winkel in Den Bosch ziet er keurig uit en heeft de juiste sfeer waarbij je alle toestellen echt even goed kan bekijken.

Harrie en Minke 10-07-2024

We kenden de shop niet. Waren er eigenlijk ter oriëntatie. We konden eerst rustig zelf rondkijken. Later werd goed naar onze vragen geluisterd en kregen we duidelijke antwoorden. Sterke en minder sterke punten werden benoemd. Daarna hebben we meteen een keuze gemaakt. We zijn heel tevreden.

may 10-07-2024

Goed en duidelijk advies gehad. Vriendelijk geholpen.
En goede uitleg over de verschillen in kwaliteit van de TV's.

Veel keus en kennis! 10-07-2024

Veel keus zowel nieuw als refurbished. We zijn ook erg goed geholpen. Ze zijn niet opdringerig.
En er is veel kennis over tv’s.

Henk 10-07-2024

Vriendelijke verkopers en duidelijke uitleg over een soundbar ,zeer tevreden

Alwin 10-07-2024

TV besteld bij HelloTV.nl. Na een week nog niet geleverd. Geen reactie vanuit hellotv.nl , ondanks meerder pogingen op alle kanalen (bellen, chatten, mailen, socials).
Alwinc 10-07-2024

Update 10 juli. Naar aanleiding van deze review is eindelijk contact opgenomen en wordt eea rechtgezet (nieuwe order). Nieuwe update na ontvangst! ;)

Jan van der Veer 10-07-2024

Het hele proces van aankopen van mijn Samsung TV en het daarbij inruilen van mijn oude TV is prima verlopen Heel helder en soepel. In de winkel in Duiven perfect geholpen. Medewerker xxxx heeft mijn oude en zware LCD uit de auto getilt en de nieuwe er weer hulpvaardig in gezet. Goede heldere voorlichting over alle service en extra's die bij de aankoop mogelijk zijn. Perfect.

Erik 10-07-2024

Ik kwam voor advies en het bekijken van een LG en Samsung 65 inch naar de winkel, maar in een lang gesprek met adviseur xxxx heb ik uiteindelijk gekozen voor een Samsung Neo Qled 8K toestel. Xxxx nam uitgebreid de tijd hiervoor en is terzake heel deskundig. Ik ging met een zeer goed gevoel de winkel uit in afwachting van de nieuwe aanschaf.

Willem 10-07-2024

Al jaren fan van Sony Bravia. Via de heldere website en na via de chat contact te hebben gehad met Jari een prachtige TV (uiteraard Sony) aangeschaft voor een mooie prijs. Afhandeling en levering verliep zoals afgesproken. Zeer content.

Super! 10-07-2024

Wij zijn prima geholpen bij de winkel in Zoeterwoude door medewerker xxxx. We kregen goed advies over welke tv aan te schaffen. Uiteindelijk zijn we naar aanleiding van zijn advies overgeschakeld naar een ander merk tv als dat we van plan waren. We zijn erg blij met deze tv!

Jan 10-07-2024

Tweede hands tv gekocht met 3 maanden omruil garantie, na twee maanden haperingen.
1 telefoontje en kon de tv omruilen ondanks dat deze iets duurder was geen bijbetaling en de tv werd netjes in mijn auto gelegd. Super, aanrader om hello tv te kopen.

Jan Genegel 10-07-2024

HELLO TV.
Ik ben goed hopen door medewerker xxxx die met een top aanbieding kwam van de service desk. Vervolgens kreeg ik de beste prijs van medewerker yyyy van de service desk. Toen gelijk m'n dikke TV opgehaald in Groningen waar ik werdt ontvangen door medewerker zzzz en gaf mij nog wat Xtra en tips en tricks en inladen en wegwezen. Kortom van kop tot teen. Dikke verdient 10 punten voor Hello TV!

Ramon 10-07-2024

Moet zeggen dat ik goed geholpen ben eerste keus was helaas kapot,mijn 2de keus was nog niet aanwezig dus kreeg ik een leen toestel. En word gebeld zodra de nieuwe binnen is. Zeer netjes geregeld

R.J. de Roos 09-07-2024

Gisteren, 8 Juli 2024 op de afgesproken datum en tijd, de nieuwe TV en soundbar + woofer gekregen.
....... die alles afleverde en ook de installatie voor zijn rekening nam krijgt van mij een dikke pluim.
Na inspectie van de oude TV ( ingeruild ) heeft hij de installatie van de nieuwe TV/ soundbar op vakkundige wijze gedaan.