Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3849 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Peter stokmans 08-05-2024

Webshop gezocht, naar winkel in tilburg
Heel vriendelijk ontvangen, goed geholpen,
Kwam voor koffiemachine ook gekocht
En tevens info over t v zeer deskundige uitleg

Martin 08-05-2024

Coolblue doet wat word beloofd en dat is fijn.En de de levering van de bestelling in zo’n korte tijd heb ik nooit eerder mee gemaakt.Dank daarvoor zal een volgend keer zeker aan coolblue als eerste denken.

R de Vries 08-05-2024

super goede service en snelle bezorging heb een paar jaar geleden een plaptop gekocht die problemen had retournering werd keu keurig en super snel afgehandeld afgelopen een laptop voor mijn dochter besteld omdat coolblue doen wat ze zeggen en is veel betrouwbaarder dan media markt

Henk 08-05-2024

Prachtige webshop en heel veel keus al heel lang klant bij deze zaak.
En altijd heel vlug op tijd geleverd.

Anne van Gelder 08-05-2024

Ik had een enorm goede ervaring, in de winkel tijdens het wachten lekker een stroopwafeltje op ;)
Ik werd geholpen door enorm aardige medewerken, er was wat aan de hand met mijn cadeaubon. Er stond minder op dan ik dacht.. oeps. Hij heeft me enorm goed geholpen en heb met hem gelachen. Een paar dagen later kreeg ik zelfs nog een kaartje in de brievenbus. Kon dus niet beter. :)

nic 08-05-2024

De leveringen van Coolblue zijn op tijd en er wordt ook op zondag (mijn vrije dag) geleverd, dus ik hoeft weinig moeite te doen om voor mijn levering in huis te krijgen, Coolblue heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding en goede service achteraf.

Frank van der Linden 07-05-2024

Ik ben al jaren naar tevredenheid klant bij jullie. In eerste instantie, vanwege de kwaliteit van de producten en ten tweede vanwege de flexibiliteit van jullie personeel, daar ben ik gewoon erg over te spreken. Het lijkt wel of niets te veel is en alles gewoon kan. Daarnaast is de ondersteuning erg goed en zijn dingen snel geregeld. Vandaar dat ik maar voor lief neem dat alles wat minder goedkoop is bij jullie, want kwaliteit mag betaald worden. Ga zo door en ik blijf een goede en tevreden klant.

Hr 07-05-2024

2e kans. De doos was inderdaad beschadigd en helaas was de robotstofzuiger niet helemaal als nieuw zoals omschreven, het stof compartiment zat nog vol door gebruik van de vorige eigenaar.

Verder doorgaans een super winkel als je graag snel je bestelling wilt hebben en goede service verwacht

Rob 06-05-2024

De wasmachine die we via een concullega hadden besteld werd kapot geleverd. Daarna snel handelen en via Coolblue besteld. Snelle, keurige en binnen een dag levering. Super blij mee.

Jacoline 06-05-2024

Snelle levering, op de fiets! En de mogelijkheid om je oude apparaten of lege batterijen in te leveren. Geweldig.

Anne 06-05-2024

Accurate bezorging met goede updates over het timeslot waarop bezorgd gaat worden. Goede meegestuurde informatie over hoe het gekochte product gebruikt/onderhouden moet worden. Scherp geprijsd artikel. Coolblue is zeker aan te bevelen!

JK 06-05-2024

Alles is zo makkelijk, alle bestellingen in de loop van de jaren worden digitaal bewaard, als je eenmaak een account hebt.. Ik heb Cool Blue er niet op betrapt dat ze je gegevens gebruiken voor reclame doeleinden

HJK 05-05-2024

Alhoewel de permanente glimlach soms op die van de Joker lijkt, doen ze wat ze zeggen... en leveren ze af wat gevraagd werd.

Jan 05-05-2024

Ik had met spoed een afzuigkap nodig. Acht uur ‘‘s avonds besteld en andere morgen 10 uur in huis. Dat maakt voor mij het verschil. Als Coolblue beloofd dan kan je er wel van op aan.
Klasse in 1 woord.

Frank 04-05-2024

Winkel Haarlem, ik kom hier graag. Ook als ik online shop, heeft het mijn voorkeur het product in de winkel Haarlem op te komen halen. Ik word er altijd fijn geholpen. Kundig en hartelijk personeel die al mijn vragen beantwoorden. Ook krijg ik goed advies over accesoires. Kortom, top!!!

Remi 04-05-2024

Coolblue staat bekend om zijn goede service. Vandaar onze keuze om hier te kopen
We hadden al gekeken op de website en gingen speciaal naar de winkel in de hoop de oven daar te kunnen bekijken. Helaas niet
Communicatie na de koop ging slecht. Geen koopbevestiging via de e-mail. Geen belletje van de bezorgdienst
Oven volgens afspraak de volgende dag bezorgd en de oude meegenomen

Hans 04-05-2024

Woensdag, 1 mei 2024, deze mooie winkel bezocht. Vriendelijk geholpen door een dame, waarvan ik hoorde dat dit haar eerste werkdag is geweest. Zij werd begeleid door een andere medewerker. Ik heb voor deze winkel gekozen, omdat ik de nodige VVV-bonnen heb gekregen en deze heb ingewisseld voor Coolblue-bonnen. Ik heb een Samsung S24 Ultra aangeschaft en deze medewerkers hebben mij geholpen met het verzilveren van deze bonnen. Ook werd ik keurig verwezen naar de cash-back actie van Samsung. Ik kom zeker terug bij Coolblue en makkelijk gelegen aan de snelweg, dus goed aan te rijden.

Theo 04-05-2024

Het betreft de dichtsbijzijnde winkel. De sercivegerichtheid / klantgerichtheid is geweldig. veel beter dan in vergelijkbare andere winkels waar ik ben geweest. Ook de kennis van het product [ in dit geval een Drone DJI Air3 ] was prima in order terwijl het toch gaat om een niet algemeen product. Top! Ook het entree en de verwijzing naar de juiste balie goed geregeld inclusief de korte wachttijd.
Je gaat dan toch met plezier je product ophalen en is ' Alles voor een glimlach' alles behalve een loze leus.

Michiel Mol 03-05-2024

Coolblue is een fijne en efficiënte leverancier voor het bezorgen van mooie en waardevolle producten!

Rob 03-05-2024

Ik heb gekozen voor Cool blue ivm snelle levering de volgende dag. Ivm vakantie heb ik een afhaalpunt gekozen. Kreeg volgende dag bericht dat bestelling afgeleverd was, alleen tijdstip afhalen nog niet bekend. Bestelling was echter niet geleverd ook volgende dag niet. Bellen met klantenservice loste niets op. Volgende dag weer geen levering. Heb de bestelling moeten annuleren omdat ik moest vertrekken naar een andere bestemming. Toen goed geholpen door klantenservice. Tip: communiceer niet dat je levering de volgende dag garandeert als je dat niet in de hand hebt omdat bezorgers hun werk niet doen.

Ron 03-05-2024

Snelle levering, netjes en correct. Moest zelf tekenen.
Instructiefilmpje bij bestelling.

Maarten Eijl 03-05-2024

Over COOLBLUE Babylon Den Haag:
Mooie winkel, efficient, vriendelijk en klantgericht . Vakkundig personeel, die het geduld hebben en de tijd nemen om je de juiste keus te laten maken. Wederom een prettig en geslaagd bezoek !

Mazza 03-05-2024

Snel en netjes de volgende dag bezorgd per bakfiets. De schijf is de harde schijf is de schijf die we besteld hadden :)

Liliane 02-05-2024

Ik koop hier al, begon bij de Pda shop. De service is niet achteruit gegaan, dus waarom veranderen. Op internet kun je rustig zoeken en vergelijken wat je zoekt. Vaak weten ze bij de klantenservice ook goed te helpen.
Zolang Coolblue en ik in leven blijf, zal ik wel de dingen die ik nodig heb bij jullie blijven aanschaffen.

Martin 02-05-2024

gewoon goed, nette levering, netjes op de plaats gezet, je wordt van te voeren gebeld dat het eraan komt, helemaal top, is de tweede keer op deze manier wat besteld, zeker een aanbeveling waard