Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3709 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Adrie 18-01-2022

Goede service. Alleen de keuze van de postbezorger kan de pret bederven. Zeker als het product niet geleverd wordt op de afgesproken dag.

Jose 18-01-2022

It was the cheapest option. First delivery mistaken but was resolved quickly and easily

Ferdi 18-01-2022

Van het vinden tot het bestellen en ontvangen van een product gaat het zodanig soepel dat ik altijd bij jullie bestel. Al is een product soms goedkoper elders. Bij jullie gaat het niet alleen om een product het gaat ook om een dienst.

Jullie maken het niet makkelijk voor andere bedrijven, keeping people on their toes.

Bert 18-01-2022

Ik had de Thrustmaster TCA Yoke Pack Boeing Edition en de Thrustmaster T-Flight Rudder Pedals besteld. In de 2 dozen die ik de volgende dag ontving zaten de Thrustmaster TCA Yoke Pack Boeing Edition en i.p.v. de rudders een rolkoffer.
Ik heb de rolkoffer geretourneerd maar heb nu nog steeds geen rudders.
Maar veder gaan de bestellingen meestal wel goed.

Floor 18-01-2022

De bezorging kwam op tijd. Ik was zelf niet thuis, maar de bezorging is netjes bij mijn buren gebracht. In de brievenbus vond ik een met de hand geschreven briefje waarop stond waar ik mijn bestelling kon vinden en door wie hij bezorgd was, heel attent!

Stijn 18-01-2022

Goede duidelijke shop, alle linkjes/ tracktrace etc werkt goed, snelle levering, fijn dat we zon winkel hebben

Quinten 18-01-2022

Super goeie website, uitstekende klantenservice, mooie winkels met goed personeel, hele goeie bezorgservice. Super

may mohnen 18-01-2022

ze hadden het vergeten het de zelfde dag te versturen. heb ik voor moeten bellen.

Monique van Vliet 18-01-2022

Coolblue krijgt het voor elkaar om een glimlach op je gezicht te krijgen ook al komt je levering iets later aan dan gedacht. Dat lag overigens niet aan Coolblue maar aan hun leverancier. Maar toch, knap hoor. Top service en ze denken echt met je mee. En dan de aandacht na je aankoop... Ik ben er blij mee en ben zeker van plan om meer te bestellen via Coolblue. Keep up the good work!

Gert-Jan 17-01-2022

2e kans apparaat was incompleet geleverd, geen stekker/afstandsbediening/antenne /handleiding
Apparaat van 700 euro..

Jan Bart 17-01-2022

Snelle levering en goede informatievoorziening van de bestelling. Bijzonder fijn dat coolblue een eigen bezorgservice heeft waardoor ze heel specifiek communiceren. Kwartiertje vantevoren nog een sms ook helemaal top. Tevreden klant!

eelco 17-01-2022

ikzelf vind het handig als ik zelf kan afhalen en niet afhankelijk ben van bezorging. Dus donderdag besteld vrijdag opgehaald op mijn vrije dag, winkel is om de hoek.. snelle afhandeling, prima

dieter2002 17-01-2022

Hele goede snelle levering van het product. De informatie met betrekking tot het product was heel helder. Super winkel voor een redelijke prijs

Stekkie 17-01-2022

De belofte; "Voor 23:59 uur besteld is de volgende dag in huis", maken ze bij Coolblue helaas niet waar. Op 14-01-2022 bestelden wij een wasdroger, netjes gelijk betaald, in afwachting van de beloofde nachtelijke mail en SMS over de werkelijke bezorgtijd, op 15-01 jl. Helaas, geen SMS, wel een mail dat ze er "kei en keihard van baalden dat het niet gelukt was om de volgende dag te leveren. Maar er zou alles aan gedaan worden om de volgende dag te leveren". Helaas, wederom geen SMS die nacht, wel exact hetzelfde mailtje. Dus maar hopen dat de droger dan de3 17e geleverd zou worden. We bleven er speciaal voor thuis, ondanks dat er weer geen nachtelijke SMS gekomen was over de levertijd. Ook geen mail. Toen we op de site gingen kijken, bleek de door ons bestelde droger ineens uitverkocht. Na 2x ruim 3 kwartier in de wacht gehangen te hebben, kregen we eindelijk een medewerkster aan de telefoon, die vertelde dat de droger inderdaad uitverkocht was. Maar...., toen wij bestelden én betaalden, stond hij nog als leverbaar op de site. Pas op 16-1 stond hij als niet meer leverbaar. De dame zegde toe dat we ons geld binnen 3 dagen terug op onze rekening zouden hebben staan en dat dit per mail bevestigd werd. Nog tijdens het gesprek openden we deze mail, waarin stond dat het bedrag binnen 5 wérkdagen terug gestort zou worden. Dit is gebakken lucht verkopen, Coolblue en ook met termijnen nemen Ze het dus niet zo nauw bij Coolblue. Wees eerlijk, scheelt een stuk frustratiegevoel bij de klant! Toen ik hier iets over zei, beiëindigde de medewerkster het gesprek met: "Sorry, het is niet anders..., doei". Heel teleurstellend Coolblue!

Herman 17-01-2022

Eenvoudige keuze-filters, duidelijke en uitgebreide productinformatie, concurrerende prijs en stipte levering volgens goed gecommuniceerde afspraak (vijf voor twaalf (23:55) besteld, 8:40 geleverd).

Alide 17-01-2022

Vrijdag besteld, nog steeds niks ontvangen. Het is nu maandag. Door versturen als brievenbuspakketje, zaterdag niet bezorgd. Verstuur voortaan als gewoon pakket, dat komt wel op tijd.

Gavin 17-01-2022

Goede en snelle levering.
Makkelijk om je pakket te volgen en je wordt goed op de hoogte gehouden over het tijdstip.

Eva 17-01-2022

Ik vind Coolblue een super fijne website hebben waar ik snel producten kan vinden die ik zoek. Ook check ik altijd hun aanbeveling en heb daar alle vertrouwen in. De levering is altijd op tijd en goed gecommuniceerd!
De dienstverlening vind ik erg klantvriendelijk en ook hun bezorgers zijn echt top. Maak ik bij geen ander bedrijf mee tot nu toe. Ik ben een zeer tevreden klant en kan iedereen Coolblue aanraden!

Cees 17-01-2022

Correct en goede communicatie keurig op tijd werd het artikel geleverd, waarvoor dank.

Sandra 17-01-2022

Uitgebreide informatie op de website, die helpt om een keuze te maken. Duidelijke communicatie en snelle levering.

Phina 17-01-2022

Het was heel makkelijk om mijn eigen “eisen” in te voeren voor mijn laptop. En er kwamen verschillende laptops tevoorschijn en ik heb de ene gekozen die het beste bij mij past.
Een handige shoppen op deze manier

Frans Wuijts 17-01-2022

snelle website en perfecte follow up van de bestelling. Snelle levering op de afgesproken tijd. Klasse!

EdH 17-01-2022

Zeer vriendelijke bezorgers, die de inbouwoven helaas maar tot de drempel mochten brengen.
Wij zijn op leeftijd en hebben een dag zitten puzzelen hoe we het gevaarte naar boven (wenteltrap met 20 treden) moesten krijgen. Uiteindelijk is het toch gelukt.
De gebruiksaanwijzing van het apparaat wijkt echter af, zowel het exemplaar dat erbij werd geleverd als online, van het apparaat zelf. Wat veel gepuzzel opleverde. Maar uiteindelijk is het ingebouwd en functioneert het!

Ashley 17-01-2022

Het afgelopen weekend twee producten besteld. De levering is zoals op de website staat de volgende werkdag. Heel fijn, meerdere sites beloven dit namelijk, maar Coolblue komt dit ook écht na. Daarnaast is de kwaliteit van de producten top! Ik kan geen minpunten benoemen!

Aukje 17-01-2022

De service is erg snel en elk product wat ik bestel voldoet aan de verwachtingen. Daarnaast is het ook gemakkelijk om te retourneren.