Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3709 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jochem 18-01-2023

Mijn keuze zeer goed begeleid bij het uitkiezen van een printer. Materie waar veel verandert en waar ik geen verstand van heb. De aanvullende info bij het product heeft me zeer goed geholpen bij mijn keuze. De bestelling gaat op een dermate soepele manier , dat heb ik nog niet beter gemaakt! Leveringsinformatie heel goed verzorgd en de printer netjes op zondagmorgen afgeleverd.

Wisse 18-01-2023

Product makkelijk gevonden en vergeleken.
Eenvoudig besteld en bezorgd.

Snelle service zoals tegenwoordig de norm is

Jet 18-01-2023

Na een speurtocht op Google bij coolblue uitgekomen voor de goedkoopste prijs. ‘S avonds in het donker besteld en het werd ‘s morgens toen het nog donker was al geleverd! Wauw, wat supersnel!
Heel blij met de slowcooker die als beste uit de rest kwam!

Jurgen 18-01-2023

Onze nieuwe steelstofzuiger gekocht. Snelle keurige levering op afgesproken datum. Zeer tevreden over de stofzuiger tot op heden. Was een goede aankoop.

Arlette 18-01-2023

Makkelijk keuzes maken, goede suggesties voor extra producten. Snelle levering en goed verpakt product.

Sake Kampen 18-01-2023

Er wordt een complete product beschrijving gegeven, daarnaast alternatieve producten en soms zelfs uitleg video om te assisteren bij een aankoop. Ze zijn transparant en eerlijk over hun service, als ze aangeven dat het op een bepaalde dag bezorgd wordt dan is dat ook het geval.

Gabrie Thijssen 18-01-2023

Nog nooit besteld bij coolblue dit was de eerste keer en het is meteen zeer goed bevallen. Van vrienden hoorden wij dat dit zeer betrouwbaar is dus maar overstag gegaan. We willen camera’s hangen rondom ons huis. We hebben er alvast 1 besteld en deze was er de volgende dag al, zeer snel dus. Ook via de mail laten weten wanneer en hoe laat hij binnen komt. Gewoon perfect. 1 min puntje: dat je niet kunt kiezen voor achteraf betalen. Liever zie en bekijk ik eerst de spullen en dan betaal ik. Helaas nog niet aan de orde bij coolblue, hopelijk komt dit ooit nog. Voor de rest super goed en wil mijn camera sets uitbreiden dus, wie weet. Als ik 250 euro win dan bestel ik daar een extra camera van wederom bij coolblue.

Arjan78 18-01-2023

Coolblue heeft hun processen dik op orde! Aan alles merk je dat er vanuit de beleving van de klant over nagedacht is. De prijzen zijn goed.

Stephanie Scholte 18-01-2023

Goede prijs, snelle service van bezorgen. Ook namen ze het oude apparaat mee wat veel werk scheelt voor mezelf.

Lenn 18-01-2023

Overzichtelijke website die bij de juiste zoektermen de juiste producten levert. Fijn dat ze goed worden vergeleken met elkaar, dan kun je het onderscheid goed maken en op basis daarvan kiezen. Snelle bezorging!

Barnabas 18-01-2023

Clear information, delivery was done as it was written (next day), good packaged.

Jaap Jonk 18-01-2023

Echt snel en correct, aardige eigen bezorger met ook ECHT een glimlach op de vroege morgen van Blue Monday!
Heel goed dat je tweede kans artikelen kunt kopen en dat niet alles zomaar weggegooid wordt.

Nick 18-01-2023

Website duidelijk en goed. Verpakking (Pakjegemak) mag beter. Doos in doos, zonder extra verpakkingsmateriaal. Hierdoor kon de binnendoos schuiven in de buitendoos. Buitendoos was gedeukt op hoek waardoor deze binnendoos ook gedeukt was. De binnendoos (Sonos speaker) was gelukkig goed verpakt vanuit Sonos. Verpakken kan en mag dus beter.

fwmf 18-01-2023

Ondanks dat het tweede kans artikel dat in bestelde niet deed wat het moest doen en het product onvolledig werd aangeleverd, ben ik heel tevreden met de meedenkers van de klantenservice. Vriendelijk en bekwaam, oplossingsgericht alhoewel de geboden korting niet in overeenstemming is met de verloren tijd. zelfs voor een pensionado is tijd kostbaar.

Loes 18-01-2023

Een snelle, makkelijke en klantvriendelijke site om te bestellen. Na de bestelling kreeg ik handige productinformatie en tips over het gebruik van mijn gekochte product. Ook de geschatte bezorgtijd was correct.

Joeri 18-01-2023

De site is overzichtelijk en heeft een fris uiterlijk. De productomschrijving is helder en je kan diverse producten goed vergelijken! De levering is snel, netjes en duurzaam! Erg tevreden mee!

almere 18-01-2023

Prima service , beetje te aardig... snelle afhandeling en uitleg. Iedereen was beleefd en attent wat op gegeven moment ongemakkelijk werd.

Joost Rezelman 18-01-2023

Service was super de droger werd keurig binnen gebracht en zeer vriendelijk personeel

Top 18-01-2023

Via de website gemakkelijk te vergelijken en te bestellen van in dit geval een diepvrieskast.
Volgende dag geleverd dus vriendelijke bezorgers. Top!

David 18-01-2023

Goed werkende koelkast geleverd. Telefonisch advies of de koelkast in onze Ikea Metod keuken zou gaan passen had beter gekund, maar bleek uiteindelijk prima te passen. Netjes bevestigd, kwartier voor levering gebeld, en in de woning geleverd.

Sabine 17-01-2023

Super snel geleverd. Eerder dan verwacht bezorgd. Vergelijken op de site makkelijk. Alles stats staan duidelijk op de site

Strijk 17-01-2023

Stoomgeneratoor, snel levering, goede prijs, je wordt keurig op de hoogte gehouden omtrent bestellingsproces

Leo 17-01-2023

Everything ok, order come next day, notification was sent before by mail and text messages

Jan V 17-01-2023

Hoe fijn dat je iets kan bestellen s’avonds laat, de volgende dag op de winkel ophalen, goede advies krijgt, 30 dagen bedenktijd en 2 jaar garantie ook nog. Fantastisch toch!?

Esther 17-01-2023

Ik kon heel makkelijk op de site vonden wat ik nodig had. De beschrijving bij het product was duidelijk en vergelijken met andere producten ging ook eenvoudig . De bezorging op zondag (!) was gratis en de communicatie daariver duidelijk en vilgens afspraak.