Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3707 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

tom langerhorst 22-07-2021

De shop is overzichtelijk en makkelijk om bestellingen in te plaatsen. De product informatie is goed maar kan beter door bijv. Ook foto’s van de inhoud van de doos te laten zien en duidelijk te omschrijven / beschrijven wat er in de doos zit behalve een lader en een kabeltje maar ook wat niet geleverd wordt zoals bijv. Oortjes. Dat laatste was een verrassing.

Gaston 22-07-2021

air cooler van Domo echt fantastisch ding met minimaal geluid en stroomverbruik
een heerlijk koele slaapkamer/woonkamer.

C. Bergsma 21-07-2021

Als je een wasmachine koopt, en na 4 weken al een reparatie aan deze hebt is dat niet normaal! En dat na een half jaar je hele bijkeuken blank staat…Omdat deze lekt….. En vraagt om deze om te ruilen omdat je er geen vertrouwen meer in hebt…. Is dit niet mogelijk! Ik vind dat in en in triest! Het product voldoet dan toch niet? Ik wil veilig wassen, dit is levensgevaarlijk! Ik heb hier totaal geen vertrouwen meer in! Vind dit geen service….

C. Bergsma 21-07-2021

Marije Cohen 21-07-2021

Super snel bezorgd. Overzichtelijk fijne website. Makkelijk contact te krijgen met de klantenservice. Al aardig wat producten besteld via Coolblue altijd naar tevredenheid.

Robert 21-07-2021

netgear switch gekocht,
supersnelle levering, prima verpakt, helemaal blij.

Sas 21-07-2021

Duidelijke website, vriendelijke uitstraling en bovenal bijzonder gevatte en grappige berichten.
Jullie maken van elke aankoop een feestje! Bedankt!

Nico Vrolijk 21-07-2021

Goede site, het is makkelijk om de gewenste artikelen op te zoeken. Mooie prijs en de bezorging zoals afgesproken. Ik beveel iedereen dit bedrijf aan.

Peter Derksen 21-07-2021

Goede hulp bij keuze, zeker bij een ruim assortiment zoals Bluetooth speakers. Heldere uitleg over verschil tussen Bluetooth en WiFi speakers.

Bizar snelle bezorging

Bas 21-07-2021

Teleurgesteld omdat de steekkar krom is en er al een paar krassen op zit. Waarschijnlijk was het terug gestuurd product dat ze wellicht weer probeerde te verkopen. Ik had de steekkar nodig dus geen zin in de rompslomp om het terug te sturen en weer te wachten op een nieuwe. Ik denk de volgende keer wel 2x na als ik iets ga bestellen bij Coolblue.

Sandra 21-07-2021

Overzichtelijk, veel info, veel keuze. Heldere communicatie en snelle levering

Emma 21-07-2021

Superfijne en informatieve website, heldere communicatie over levering en betaling en snélle levering, precies op tijd (in aangekondigd tijdvak van 15 minuten).

Paul 21-07-2021

Goede prijzen en snelle levering ! En altijd goed ingepakt en snel verzonden ! Duidelijke communicatie en status updates....etc,etc.
Ben al jaren erg tevreden klant en zal dat ook blijven :)

Ben 21-07-2021

Ipad bezorgd bij de demente buurvrouw 2 deuren verderop. Die wist niet wat ze er mee moest, dus ik had hem pas 2 dagen later toen ik zelf ging aanbellen bij buren.
2 dagen te laat vd verjaardag van mijn oudste. Ik had coolblue direct gebeld, ik moest maandag maar terug bellen, compleet nutteloos. Dit was de 2e keer dat een bestelling fout ging, vorige keer was het een week na de beloofde bezorg datum, maar deze keer wel bij mij bezorgd. Echt bespaar jezelf een hoop ellende.

Corrie Heslinga 21-07-2021

Ik vind Coolblue een geweldige winkel met hoge service. Erg klantvriendelijk en geweldig dat je nauwkeurig weet wanneer er iets geleverd wordt. Je krijgt hiervoor kort voor levering een email en je wordt ook gebeld als ze er bijna zijn. Geweldig toch? Ik bestel daarom vaker bij Coolblue en heb hier alleen maar goede ervaringen mee.

LG 21-07-2021

De site is overzichrelijk (ik was op zoek naar een DAB radio).
Het bestellen is heel eenvoudig. Meteen de bevestiging in de mail vergezeld van een afleverdatum en - tijdstip.
Een kwartier voor de eigelijke levering kreeg ik nog een sms dat de bezorg(st)er op de bestelfiets op weg was. En inderdaad: binnen het kwartier mijn bestelling in huis na beantwoording van een afgesproken vraag.
Ben heel tevreden over Coolblue!

Wil 21-07-2021

Om eerlijk te zijn heeft mijn kleinzoon de iPhone via mijn iPad besteld. Maar tot mijn verbazing was de levering de volgende dag al binnen. Dus echt een snelle levering zoals vermeld wordt. Mijn complimenten. 🥳🎊🎉

Herman 21-07-2021

Duidelijke website en makkelijke tool om producten te vergelijken. Snelle service en fijne aftersale adviezen die worden toegezonden.

Ashley 21-07-2021

Veel opties om te filteren, heel handig ook als je weet wat je zoekt. Ik heb zo een laptop gezocht en wist precies wat ik wilde, er kwamen een aantal opties en uiteindelijk heb ik na wat wikken en wegen een top laptop besteld.

Jules 21-07-2021

Ik verkies Coolblue al een aantal jaren boven andere grote elektronica winkels. De service is uitstekend, levertijd perfect en prijs zeer netjes te noemen.
Mijn laatste aankoop was een Liebherr koelkast en wederom was ik zeer tevreden over zowel de aankondiging van levering en de levering zelf. Ook de product omschrijving op de website gaven me een erg duidelijk beeld van de koelkast.

Op dag van de levering kreeg ik netjes een SMS een kwartier voor levering. Ook had ik in de ochtend een email gekregen met daarin een tijdvak van een uur waarop de bezorgers bij me zouden zijn.
Vijf minuten voordat de bezorgers arriveerden kreeg ik nog een telefoontje.

Ik heb de allerhartelijkste heren opgewacht en begeleid naar mijn appartement op de tweede etage. Ik voelde me hiertoe geroepen, juist omdat ik vooraf zo goed op de hoogte gebracht was. De twee vriendelijke mannen hebben mijn oude koelkast veilig aan de kant gezet, zodat de nieuwe koelkast hiervoor plaats kon maken. Met al het geduld hebben de heren de nieuwe Liebherr koelkast mooi op z'n plek en waterpas gezet. Tot slot werd me gevraagd of ik tevreden was met het resultaat en hierna zijn de heren pas weer verder gegaan met hun volgende adres.

Zeer tevreden! En een compliment voor het zeer vriendelijke personeel van COOLBLUE!

Pjotr 21-07-2021

Het heeft even geduurd maar de uiteindelijke oplossing, chapeau. Hogedrukreiniger in reparatie. En snel na ophalen door Coolblue te repareren apparaat ontdek ik wat het euvel is; een ontbrekend kunststof afsluitringetje. Deze ontdekking direct doorgegeven klantenservice Coolblue om reparatieafdeling van dienst te zijn. Enkele dagen later een terugkoppeling van reparatieafdeling dat apparaat is opgestuurd zonder dat naar mijn idee iets is gedaan met mijn constatering (rubber ringetje doorsnee ±1cm). Uiteindelijk wordt het ontbrekend ringetje met een nieuw apparaat opgelost. Ik ben er zeker heel blij mee. Maar met een rubber ringetje van € 0,10 zou het probleem ook opgelost zijn. Communicatie in grote organisaties, het blijft ingewikkeld. Een tevreden klant van Coolblue, dat zeker! Toch jammer dat mijn tijdige terugkoppeling van 'oorzaak probleem' niet ter harte is genomen.

Cees 21-07-2021

Easy met bestellen, easy voor het afleveren, klein puntje van kritiek, mijn aankoop werd dus gewoon door post nl in de brievenbus geplaatst, €500 waarde, denk niet dat ik iets had gehad als ik het toevallig niet zag gebeuren! Tja, misschien was het allemaal te ver lopen? Dit gebeurd niet als de coolblue fiets iets afleverd. Dus voor de shop een dikke negen, maar post nl een dikke onvoldoende, een magere 7 nu!

BrittanyH 21-07-2021

I always turn to Coolblue when looking for a new item or upgrade to an existing one.

As expected, the use-friendly site and quick delivery made my purchase and experience effortless.

With a wide range of products, competitive prices and the flexibility of free returns, I always feel confident in my purchase at this store.

Reinier 21-07-2021

Snelle levering en wanneer het jou uitkomt en super personeel.
Fijn dat oude weer meegenomen word.

DJL 20-07-2021

De levering van twee apparaten werd binnen 24 uur verzorgd. Een koelkast en een vriezer. Helaas werd de levering door PostNL verzorgd en dat betekende levering tot de voordeur van het appartementengebouw waar ik op de eerste etage woon. Ik kreeg de bezorger nog zo ver om het geleverde via de parkeergarage in de lifthal te zetten zodat het niet buiten zou blijven staan. Ajus en tot ziens. Ik was alleen thuis dus moest hulp inroepen om de spullen te verplaatsen en te installeren, terwijl dat juist een van de aankoopargumenten van CoolBlue is. Daardoor voor levering binnen de oorspronkelijk opgegeven tijd is een 10 met een griffel voor CoolBlue. Dat niet voldaan werd aan de installatie belofte is minder maar het gaat om twee apparaten die op hun plaats neergezet moesten worden en daarna kan de stekker in het stopcontact. Bezorging door PostNL is absoluut ondermaats als het getoetst wordt aan de belofte van CoolBlue.