Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3707 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

P. Verweij 27-07-2022

Goed ingerichte website. Duidelijk informatie en overzichtelijk. Van eerste klik tot laatste mail helemaal tevreden over de communicatie rond de bestelling.

Pwens 27-07-2022

Men doet wat ze beloven! Bestellen gaat snel en het leveren is exact binnen de afgesproken tijd.
Hetgeen besteld zat netjes in een doos en was goed verpakt.

Helen Rackee 26-07-2022

Duidelijk en overzichtelijk site en supersnelle levering van de bestelling . Nalevering ook snel en super goed afgehandeld.

Matthijs 26-07-2022

Mijn bestelling was de volgende ochtend op locatie aanwezig. Ik werd super vriendelijk geholpen, de verkoper heeft voor mij het protectiescherm op mijn nieuwe telefoon geplaatst en tevens goed geadviseerd in mijn koop van een koptelefoon waar ik erg tevreden over ben.

Bert 26-07-2022

Goede shop, duidelijke volgorde wie er aan de beurt is.
Ook nog advies over de artikelen die ik gereserveerd had.

Stephan 26-07-2022

Altijd een top service. Nog nooit gezeur gehad en als er iets met de bestelling is dan hang je nooit teleurgesteld op.

Vriendelijke medewerkers ! 26-07-2022

Snelle en vlotte levering op 4 hoog !
Medewerkers Coolblue waren behulpzaam en zeer vriendelijk !

Fred 26-07-2022

Een pocket book e-reader online gekocht en gekozen voor ophalen in de Utrecht winkel. Beetje lastig te bereiken door werkzaamheden maar al met al een fijne ervaring. Ontvangen bij de deur en begeleiding naar vrije medewerker. Bestelling uitgelegd en afgerekend. Echt met een glimlach de deur uit…

Barend 26-07-2022

Vorig jaar een slechte ervaring gehad met Coolblue. (Verloren retour product die in eerste instantie defect was geleverd). Toch maar weer eens geprobeerd. Iedereen verdient een 2e kans! Dit maal ging het allemaal perfect en kwam het bestelde product, compleet en heel aan op de afgesproken dag.

Ellen 26-07-2022

Supersnelle levering, zonder extra kosten op zondag geleverd, stofzuiger doet voor nu ook wat hij moet doen

Jurgen 26-07-2022

Coolblue is zoals altijd een plezier bedrijf en ze hebben nog een klantenservice met ‘echte mensen’ die ook nog advies geven. Iets om vast te houden. Daarnaast is de bezorging altijd erg snel.

Freddy 26-07-2022

De kruimeldief ging kapot en op zaterdag een nieuwe besteld. Supersnelle levering. Zondag hadden we de nieuwe kruimeldief al binnen!

Frank 26-07-2022

Snelle en keurige bezorging op tijd, doen graag de extra stap. Communicatie over bezorgmoment is ook uitstekend, zowel per email, sms als trace op de site. Top!

Ron 26-07-2022

Snelle levering , avonds besteld volgende ochtend in huis. Product is keurig verpakt en veilig verstuurd.

Handsfree via Jabra 26-07-2022

Prima product. Snel geleverd en afspraken worden nagekomen. Handig in gebruik Nederlandse handleiding via Coolblue. Directe verbinding met Jabra driver en mobiel.

Max 26-07-2022

Een telefoon besteld i.v.m. "vandaag besteld, morgen in huis" maar de levering wordt telkens een dag uitgesteld. Dan krijg je weer een mailtje: "helaas het lukt vandaag niet maar wees gerust, je bestelling wordt morgen geleverd". Maar de volgende dag kijk je in de track&trace en wordt er weer niet geleverd zoals beloofd. Ik ben benieuwd hoelang ik nog moet wachten en zie nergens op de website waar ik dit aan kan geven. Ik wil de klantenservice ook wel bellen maar daar heb ik dan toch wel eerst die bestelde telefoon voor nodig.
Officiele reactie van Coolblue 26-07-2022

Hi Max,

Wat balen dat je pakketje vertraging heeft opgelopen! Sorry.

We willen je vragen om de klantenservice te mailen via klantenservice@coolblue.nl. We zullen dit dan voor je oplossen.

Coolblue

Warner 26-07-2022

Veel keuze en aanbiedingen daarbij super snelle levering en perfecte bezorging met een super vriendelijke bezorger die nergens moeilijk over deed. Hier kunnen veel bezorgers wat van leren.

Istvan 26-07-2022

Snelle service, geen gedoe, in de avond besteld en volgende dag al in huis.

Ruud Winselaar 26-07-2022

Te Laat gemeld dat de bezorging niet verder gaat dan tot over de drempel. Wasmachine werd in de gang gezet, zodat niemand meer in en uit kon.
Officiele reactie van Coolblue 26-07-2022

Hi Ruud,

Wat vervelend dat de drempel levering pas te laat duidelijk werd! We begrijpen dat dit onhandig was.

Op de productpagina's van onze producten staat aangegeven dat de levering tot de drempel gebeurt. We leveren tot vier hoog, tenzij je gebouw beschikt over een lift. Dan bezorgen we overal!

We hopen dat je kan genieten van je wasmachine.

Coolblue

Bor 26-07-2022

Coolblue is gewoon een top winkel. Vaak wat gekocht. Advies is top. Ze proberen niet altijd het duurste te verkopen, maar wat het beste bij mijn wensen past. Ook heb ik producten gehad, die binnen de garantie kapot gingen, kon het gewoon omruilen of terugbrengen. Geen gezeik, Zo hoort het.

Bram 26-07-2022

Iets te goedkoop een rookmelder gekocht in de bouwmarkt. Nadat hij donderdagavond drie keer onnodig was afgegaan de batterij er uit gehaald en om 23:45 nog even twee beste koop exemplaren bij Coolblue besteld. Volgende dag geleverd en binnen 24 uur frustratie opgelost en een veilig huis.

Jelle 26-07-2022

Duidelijke uitleg, veel reviews op producten, snelle lever tijd en goede service

Tjeerd 25-07-2022

Altijd hele goede service. Snel iemand aan de lijn, als er iets mis is met het product altijd behulpzaam.

Wien Vliegen 25-07-2022

Uitgebreide en overzichtelijke keuze, tegen betaalbare prijzen, meteen duidelijk of het product voorradig is en wanneer het geleverd kan worden, en klopt ook nog achterafgezien

Monique 25-07-2022

Goede service,. Bij iedere fase in het proces wordt he geïnformeerd. Levering conform afspraak de dag erna 😃