Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3709 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ingrid 11-07-2022

Coolblue geeft goede service. Facturen in de mail, goede eigen omgeving waar je terug kan zien wanneer je iets gekocht hebt. De klantenservice is prima en zeer behulpzaam.

Frank 11-07-2022

Handige site, maar waardeloze klantenservice. Onderdelen worden defect geleverd. Retourproces is niet waterdicht, ga dus ALTIJD na of je wel je volledige bedrag terugkrijgt. Ze maken er een potje van.

Review 05-07
Initiële geannuleerde bestelling werd alsnog geleverd. Vervolgens zelf naar postkantoor om te retourneren. Tweedekans scherm gekocht, deze bleek defect en niet getest. Hoop tijd en moeite verspild, maar uiteindelijk wel de producten ontvangen die ik nodig had.

Justin 11-07-2022

Duidelijk, snel en makkelijk te vergelijken. Het wordt snel duidelijk welk product het beste is en volgende dag vaak al in huis

Fml 10-07-2022

Prima geholpen, goede prijs, product naar wens. Nee nite klacht is dat sommige van de reviews bij het product op de website duidelijk over iets anders gaan, ze klagen over over een blue tooth toetsenbord terwijl het een bedraad toetsenbord is. Soort van verwarrend

Domien 10-07-2022

Alles prima in orde, bestelling, bezorging en het gekochte product voldoet aan alle verwachtingen

Dian 10-07-2022

Ideaal! Ze hebben alles wat een mens nodig kan hebben, Netteen uitgebreide productomschrijving en super snelle levering!
Jmpa_drunen 13-07-2022

Na 3 dagen heb ik eindelijk de goede bestelling gekregen. Dus opgelost.

Cv 10-07-2022

Ik vind de webshop een prettige winkel. Overzichtelijk en vrolijk.
Wat wel jammer is is dat ons nieuwe apparaat door een koeriersdienst gebracht werd. Die vragen niet of ze het oude apparaat gratis zullen meenemen, wat wel beloofd wordt op website.

Bart K 10-07-2022

Duidelijke website, snel het gewenste product gevonden geholpen door Coolblue's keuze en de reviews. Conform de afspraken bezorgd en door de kleine grapjes, zoals wacht-therapie, is het altijd prettig om bij Coolblue te bestellen.

Marije 10-07-2022

Uitgebreide productinformatie en nuttige reviews! Ook fijn, je wordt geattendeerd op mogelijke accessoires. Hoef je niet te kopen, maar wel handig dat ze even onder de aandacht gebracht worden.
Handig dat je zelf de bezorgdatum kunt kiezen.

Cor 10-07-2022

Duidelijke webshop met ruime informatie over het product.
Ook heldere communicatie over de levering en mooi op tijd .
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Al met al , zeer tevreden.

Daniel 10-07-2022

Zeer tevreden met het bestellen, betalen en bezorgen .
Ging super makkelijk en de bestelling was super snel geleverd .
Net als alle bestellingen tot nu toe super tevreden en zal zeker nog eens bestellen

Marcus Kingma 10-07-2022

Prima service. goede en snelle levering. fijne communicatie. Kan menig bedrijf van leren.

Tilda 10-07-2022

Zeer tevreden over de service van de levering. Webshop denkt met je mee over wat je nodig hebt. De aflevering van de apparaten was top. Mannen hebben meer gedaan als noodzakelijk was. Apparaten draaien prima, maar nog te kort om een mening over te geven, 3 dagen. Dit was nog makkelijker als naar een winkel gaan vond alleen de prijs om de apparaten aan te sluiten aan de hoge kant. Wat mij betreft zou dat in de service mogen zitten. Maar dat is dan wel alles wat ik te klagen heb. Wat mij betreft een dikke 10.

Paul 10-07-2022

Heldere info, genoeg klanten recencies en retour of garantie sturen is super eenvoudig.

Stegeman 10-07-2022

Snel op de site gevonden waar we naar op zoek waren. Bestelling was 1 dag later omdat het zo druk was. Levering was om 8.05 dus mooi vroeg. Genoeg tijd om de tv intestellen voor de voetbal van de dames. Vriendelijke bezorgers. Netjes binnen gezet voor mij.

Anoniem 10-07-2022

De website is informatief. De afhandeling door de koerier is echter erbarmelijk. Dag te laat en zonder enige vorm van contactinformatie waarom niemand komt opdagen na ruim vier wachten. Koerier wil veel te veel privacy-gevoelige informatie weten en werkt met smartphone-app. Minder geschikt dus voor mensen die weinig op hebben met deze vorm van communiceren.

Rose Rovers 10-07-2022

De levering kwam een dag later dan was afgesproken. Ik had extra betaald voor levering in de avond, kreeg in de loop van die avond bericht dat ze de volgende dag het pakketje af zouden leveren! Baaale!,
Levering via Budbee! Ik heb al eerder een negatieve ervaring met dit bezorgingsbedrijf gehad.
Officiele reactie van Coolblue 13-07-2022

Goedemorgen Rose,

Enorm balen dat je pakketje te laat is afgeleverd! Zeker als je voor een speciale avondlevering hebt betaald. Sorry.

Heb je contact gehad met onze klantenservice? We compenseren je graag voor het ongemak. Natuurlijk krijg je het geld voor de avondlevering ook terug indien het pakket niet in de avond is afgeleverd.

Coolblue

Lynn 10-07-2022

Super goede hulp. Heb gevonden wat ik zocht! Super snel in huis en alles netjes geregeld!!!

Bernard 10-07-2022

goede winkel, vriendelijk en behulpzaam personeel. Heel blij met mijn aanschaf

Hans 10-07-2022

Volop keuze uit een zeer ruim aanbod waarbij ook de prijzen goed in verhouding zijn

I. Gundogdu 10-07-2022

Met een mooie aanbieding earbuds aangeschaft. De bestelling kwam snel binnen zoals beschreven op de website. Goede en snelle levering!

- 10-07-2022

Producten worden altijd goed en netjes geleverd. Over de bezorgperiode heeft niemand wat te klagen, hele snelle levering in 17 uurtjes!

Kimberly 10-07-2022

De site is makkelijk en overzichtelijk, de bestelling ging snel en de levering was goed en milieu bewust op de fiets! De bezorger was zeer vriendelijk!

Sven 10-07-2022

Snel, correct, en goedkoop. De webshop reageert goed en heeft een fijne zoek functie. De site wist me zelfs na een paar vragen de perfecte tablet aan te raden. Bezorging was snel en het aangeraden artikel voldoet aan alle wensen. Met coolblue loop je geen blauwtje!

— anoniem 10-07-2022

Met Coolblue’s Keuze heb ik binnen no-time het juiste product te pakken ondanks het grote assortiment. Geweldig!