Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3707 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

MC 07-02-2022

Snelle service bij ophalen bestelling. Vriendelijk personeel. Mooie nieuwe winkel

Wasmachinekoper 07-02-2022

Normaal hele goede ervaring met Coolblue. Bestel er al jaren heel graag. Kom ook met regelmaat in de winkel. Service is echt op en top. Daarom ondanks onderstaande recente ervaring wel een 7.

Recent bij de bestelling van een wasmachine echter veel problemen. Naast dat het product niet goed functioneerde en de bezorging stuk later was dan aangegeven, vond ik het meest storende de lange wachttijd van de klantenservice. Als ik vragen had moest ik minimaal 35 minuten in de wacht staan voordat ik een medewerker sprak. Ik hoop dat ze hier snel iets aan kunnen doen.

Maas 07-02-2022

Zowel de fysieke als de online webshop is een prettige omgeving om in rond te winkelen. Het is overzichtelijk opgesteld en hulp staat altijd voor je klaar. Toen ik een online bestelling plaatste, werd ik goed op de hoogte gehouden waar mijn bestelling zich bevindt en wat de volgende stap is. Ook is de klantenservice erg fijn in de omgang en behulpzaam. Toen ik een probleem had met een bestelling deden ze er alles aan om het probleem op te lossen, wat ook gelukt is. Ze gaven ook alle aandacht en hulp die ik op dat moment nodig had. Bij andere webshops krijg ik altijd het gevoel dat ze zo snel mogelijk van mij af willen zijn waardoor je van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Coolblue is daarom een van mijn favoriete winkels.

Guido 07-02-2022

Webshop werkt uitstekend, medewerkers zijn kundig en vriendelijk, keurig factuur per mail. Ik vind het echt een ge-oliede machine, daar kunnen ve bedrijven een voorbeeld aan nemen !

Sander 07-02-2022

Netjes een melding gekregen toen product weer beschikbaar was. Goed op de hoogte gehouden van de verzending, het was snel binnen. Ik heb nooit problemen gehad met Coolblue. Duidelijke website, groot aanbod en een goede afhandeling van bestellingen.

LvO 07-02-2022

Fijne koffiemachine, goede service en veel informatie ontvangen over het gebruik

Ardeko 07-02-2022

Makkelijk bestellen, snel geleverd en niet moeilijk met retour zenden als er iets toch niet bevalt.

Sylvia 07-02-2022

Ik vind vooral de filmpjes van CoolBlue echt super fijn. Lekker vlot en goede uitleg over het product. Ik geef CoolBlue een 9 want er moet altijd ruimte zijn voor verbetering, al zou ik zo 123 niet weten wat ;o)

Frederique Veldman 07-02-2022

Het altijd fijn om te bestellen bij Cool Blue. Je pakket wordt snel bezorgd en er wordt niet moeilijk gedaan over ruilen. Waar ik ook blij mee ben is dat er de mogelijkheid is van tweede keusartikelen. Dat betekent dat iets wat je terugstuurt, niet vernietigd wordt, maar na een korting weer naar een ander gaat. Dat helpt de afvalberg weer te verminderen.

Iris 06-02-2022

Netjes op tijd volgens afspraak geleverd. Goede klantenservice. Fijne winkel om aankopen te doen. Komen altijd hun afspraken na.

Helma 06-02-2022

Ik was altijd super blij met Coolblue. Helaas zijn ze de laatste maanden niet meer telefonisch (of anderszins?) bereikbaar. Dat resulteerde onder andere in het kopen van een tweede kans die ‘ incompleet maar werkend’ is die niet werkend is (geen dongle voor het toetsenbord). Heel erg jammer, de service is echt achteruit gegaan!
Officiele reactie van Coolblue 11-02-2022

Beste Helma,

Wat ontzettend jammer dat je problemen hebt met jouw tweedekans product. Dat is zeker niet de bedoeling.

Allereerst wil ik je onze excuses aanbieden voor de wachttijden bij onze telefonische klantenservice. Het is op dit moment enorm druk. Hierdoor zijn de wachttijden langer dan je van ons gewend moet zijn. We werken er hard aan om deze achterstand weg te werken. Zo zijn we inmiddels weer een heel stuk beter bereikbaar.

We gaan er van uit dat het probleem verder goed is opgelost door onze klantenservice. Zo niet, neem dan gerust contact met ons op. Dit mag telefonisch, per e-mail of via Whatsapp. Samen komen we dan vast tot een goede oplossing.

Met een glimlach,
Coolblue

Adwima 06-02-2022

Snelheid van leveren is erg goed, maar het artikel was niet compleet, kon niet werken zonder nog een artikel bij te bestellen. Dit stond niet in omschrijving. Artikel teruggestuurd. Wacht nu op verwerking retour en mijn geld terug
Ook vind ik dat er een betaalmogelijkheid moet komen voor achteraf betalen

Karen 06-02-2022

Duidelijke site met informatie en fijn dat er een keuze hulp is en coolblue's beste keus. Dat maakt het zoeken wat gemakkelijker en verdrink je niet zo in alle keuzes.
Prettige emails en snelle levering.

Ina 06-02-2022

Snelle service, zowel bestellen/bezorgen als de klantenservice. Goed telefonisch geholpen, niet lang hoeven wachten. Het terugbellen werkt zeer goed.

Richard 06-02-2022

Levering volgens afspraak. En de op de website aangeboden “wachttherapie” niet nodig gehad.

Marc S. 06-02-2022

Goede, duidelijke site met veel informatie en voorlichting. Meer dan voldoende keuze. Snelle levering, goede communicatie. Ze doen inderdaad alles voor een glimlach. Bij mij is dat tot nu toe altijd gelukt :)

Maarten 06-02-2022

Goede klantenservice, snelle levertijd, goede afhandeling van klachten, goede producten (en doen niet moeilijk over retouren)

Max 06-02-2022

Ik ben zeker al meer dan 5 jaar klant bij Coolblue.
De shop geeft goede en duidelijke informatie.
Bestelling worden goed en op tijd geleverd.
Eventuele retourzendingen worden ook altijd goed en correct behandeld.

KL 06-02-2022

Woensdagmiddag een nieuwe iPhone besteld, was niet op voorraad in mijn omgeving en volgende ochtend al op kunnen halen . Winkelmedewerker was super vriendelijk en hielp bij het omzetten van 4 vvv-cadeaubonnen. Super service!

Bert 06-02-2022

Alles is verlopen volgens afspraak. De prijs was zelfs lager dan bij de fabrikant zelf. En echt vandaag bestellen morgen in huis.

Mariglen Maksuti 06-02-2022

Perfecte dienst, vanaf zoekopdracht in Webwinkel tot levering in brievenbus

GM 05-02-2022

Alles klopt gewoon. Ik heb voor de eerste keer een 2e kans product gekocht. Stond erop als: als nieuw. Is gecontroleerd (wat zichtbaar was aan het Coolblue zegel). En het was ook niet van nieuw te onderscheiden. Beschermfolie was eraf maar dat mag ook; het is 2e kans. Er was geen enkel gebrek te vinden. Heb genoten van de humor in het bestelproces en de track en tracé van Coolblue was nog sneller dan die van PostNL zelf. Aanrader!

Sara 05-02-2022

Zeer goede service!! Een hele gebruiksvriendelijke en aangename website om aankopen te doen. Verder ook heel tevreden over de duidelijke en heldere e-mails ivm betaalbevestiging en levertermijn. De producten werden ook heel snel en correct geleverd. Ik bestel zeker en vast nog op coolblue!

S. 05-02-2022

Ik bestel hier al best vaak en ben nog nooit teleurgesteld geweest. De tweedekans deals vind ik echt een briljant idee en daar maak ik dan ook gebruik van als het er is.

WiEl 05-02-2022

gemakkelijk uitzoeken en ook nog extra korting vanwege energiecontract. Op tijd bezorgd en goed geinstalleerd.