Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3709 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Harm 13-07-2022

Goede prijs kwaliteit verhouding.
En de keuze is reuze voor ieder wat wils.
En natuurlijk de snelle levering daar kan niemand tegenop!!
De dan nog eens de vriendelijke bezorgers die alles aansluiten en al het verpakkingsmateriaal weer meenemen 👍

TonL 13-07-2022

Zowel het plaatsen van de order als de afwikkeling en levering gaan perfect en snel.

Thea v O 13-07-2022

Was in de buurt en was op voorrraad wat ik wilde ,en kon het gelijk ophalen

Stephanie 13-07-2022

Snelle levering en je word goed op de hoogte gehouden dmv mail en SMS. Vriendelijke bezorger en uitgebreid assortiment

KHuisman 13-07-2022

Coolblue is een overzichtelijke en complete winkel. Alles wat je nodig hebt aan hardware is er te koop en ze staan je altijd bij om te helpen met het aanschaffen van de juiste producten.

Rob 13-07-2022

Coolblue wil het verschil maken met service
en klantvriendelijkheid. Daar is het vandaag wederom in geslaagd toen mijn toetsenbord het na 4 maanden begaf.
Dezelfde dag een nieuwe verstuurd, zonder gedoe en vertragende administratieve rompslomp.

Hilde 13-07-2022

Overzichtelijk online verkoopproces, leuke communicatie, snelle, betrouwbare en gratis levering, zelfs op zondag

Renske 13-07-2022

's avonds besteld de volgende ochtend in huis! super snelle service. Makkelijke webshop met goede zoekfilters.

Damla 13-07-2022

Delivery services brought a seriously and visibly damaged product without noticing it until my street and told me it was damaged and to make a new appointment which should be possible for next saturday as i already paid the extra charge. And when i tried to make a new appointment for following saturday, client services booked it without telling me that i would be charged once more but simply sent an email after the call to charge me again for a saturday delivery. This is unacceptable that i should pay twice just because Coolblue failed to deliver the proper product on time.
I never seen such victimization of customers. It wasnt enough that i didnt get the product on time but also i am asked to pay twice for Coolblue's failure.
Officiele reactie van Coolblue 18-07-2022

Beste Damla,

Dank je wel voor je review. Wat een ontzettend vervelende klantreis. Wij begrijpen dat je baalt. Dit is ook niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor ons excuus.

Binnen Coolblue maken wij deze situatie bespreekbaar om herhaling te voorkomen.

Helaas bevat jouw review geen ordergegevens. We kunnen je daarom hier niet verder helpen.

Onze klantenservice zit voor je klaar.

Wout 12-07-2022

Koop al langere tijd producten bij Coolblue en tot op heden altijd zeer tevreden geweest over kwaliteit prijsverhouding. Ook de bezorgservice, zeer tevreden en tot op heden altijd volgens afspraak. Eigenlijk alleen maar beter geworden. Je hoort tijdig wanneer ze bij je aan de deur staan en mocht dit onverhoopt eerder zijn dan afgesproken dan bellen ze voor hoe je dit alsnog wilt ontvangen. Van de bezorgservice kunnen andere bedrijven nog veel leren.

Rick 12-07-2022

Goede informatie en hulp in de winkels .
Ze nemen alle tijd die ze nodig hebben om je goed te kunnen helpen . Vriendelijk personeel .

Iren Winterkorn 12-07-2022

Over het algemeen ben ik altijd blij met het advies en aanbod van coolblue maar deze tweede kans oordopjes waren zo ontzettend slecht verpakt! De draadloze oordopjes zaten in een doos ter grootte van een grote laptop en er was geen extra materiaal bij gestopt waardoor het kleine oordopjes doosje gedurende de reis heen en weer werd geslingerd in de veel te grote coolblue doos. Het doosje is open gegaan en alle onderdelen los heen en weer geslingerd tijdens de reis. Slechte zaak….

Hoi Iren,

Wat vervelend dat je tweedekans oortjes op deze manier zijn geleverd! Dit is natuurlijk helemaal niet de bedoeling. Sorry.

We willen je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we dit netjes voor je kunnen oplossen.

ronald 12-07-2022

Deskundige bediening, grote variatie apparaten, perfecte installateurs, en een zeer goede prijs-kwaliteit. M.a.w. eat mij betreft aan alle kanten TOP. Advies: doorgaan !

Jacqueline 12-07-2022

Ik moest een miele airclean filter krijgen. Ik kreeg een spel voor de x box. Dus naar een punt om te routeneren. Beetje jammer. En vervelend. Nu wachten op het goede.

Goedemiddag Jacqueline,

Oei! Wat balen dat we je het verkeerde item hebben opgestuurd. Sorry. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Heb je al contact met onze klantenservice? We helpen je graag verder, en schenken je een kleinigheidje.

Mario 12-07-2022

Eenvoudig online bestellen. Zeer snelle levering in het weekend (binnen 24 uur! op zondag)

B van Leeuwen 12-07-2022

Coolblue heeft alles van een webshop wat je maar zou willen.
Goede voorlichting
Goede website
Goede bezorging
Goede retourafhandeling

Theo 12-07-2022

fijne webshop snelle levering en een fijne tv reclame kopen met een glimlach

Ben 12-07-2022

Betrouwbaar in het tijdig leveren van goede producten. Normaliter zou ik diverse elektronica eerst in het echt willen zien, maar met CoolBlue heb ik al genoeg aan de uitgebreide omschrijving; dat het zorgvuldig en netjes wordt afgeleverd is een gegeven.

DIT 11-07-2022

Een van de weinige snelle en volledige klantenservices die er zijn momenteel!

Saskia 11-07-2022

Goede prijs kwaliteit verhouding, snelle service en betrouwbare bezorgdienst

Jolanda van der Hoek 11-07-2022

Leuke site, vriendelijke bezorging en hou van jullie humor op de verpakkingen, bezorgauto’s en fietsen en in de reclame

René de Beer 11-07-2022

Niet de goedkoopste, wel de beste qua service en advies. En vooral ook: betrouwbaar.

Duif 11-07-2022

Vertraging op vertraging…. Klantenservice die niet reageert…. Volgende keer toch maar weer ***.

Hi Duif,

Wat jammer dat je bestelling zo is vertraagd. We snappen dat dit een tegenvaller is.

Door drukte kan het zijn dat onze klantenservice ietwat minder snel reageert. Toch is het de bedoeling dat je doorgaans binnen een dag wordt geholpen. We hopen dat je probleem inmiddels is opgelost!

Remcko Dannenburg 11-07-2022

Het bestellen gaat heel erg makkelijk en de bevestigingen daarvan heb ik snel ontvangen.
De aangekondigde bezorging (tijdstip van - tot) werd niet gehaald en daar werd weer een bericht voor verzonden.
Na ontvangt bleek het aangekochte niet op te starten.
DE help desk heeft mij daar prima mee geholpen, maar helaas zonder resultaat.
De medewerker bood zelf aan het apparaat te vervangen door een nieuw exemplaar.
De retour stickers werden mij toegezonden en kon het defecte apparaat meegeven aan de bezorger.
Uiteindelijk is de "eerste"' bestelling , ook al is het vertraagd, toch goed opgestart en werkt goed.
De inmiddels opgestarte nieuwe levering en retour zending heb ik gelukkig op tijd, door terug te bellen, kunnen annuleren.
Al met al EIND GOED AL GOED.

Marijke 11-07-2022

Supersnelle levering, duidelijke website en goede prijzen en uiteraard alles met een glimlach 😀