Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3707 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Wim 03-02-2022

Bij coolblue een airpress compressor gekocht. Apparaat levert na een aantal dagen gebruik onvoldoende druk en voor mij dus niet meer bruikbaar. Apparaat laten ophalen door coolblue. Ik wilde geen reparatie maar mijn geld terug . Coolblue gaf aan €259 terug te betalen en niet het aankoopbedrag van €325. Reden was dat het apparaat beschadigd was . Zelf hadden ze foto’s gemaakt en daarop was alleen zichtbaar dat er stof op de compressor zat , van beschadiging was absoluut geen sprake. Coolblue blijft maar zeuren over beschadiging en vuil en weigerd mij mijn aankoop bedrag terug te storten . Elke keer krijg je een mail terug van een getrainde coolblue aap , die steeds hetzelfde zeggen.
Ik zal coolblue vermijden voor verdere aankopen , waardeloze aftersales

Beste Wim,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw klacht te melden.

Wat jammer dat je niet het volledige aankoopbedrag terug hebt gekregen, na de retourzending van de air compressor. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je hiervan baalt!

Wanneer een product wordt geretourneerd, omdat deze niet aan de verwachtingen voldoet, verwachten wij het product compleet (met de originele verpakking) en onbeschadigd terug. Dit ligt echter natuurlijk anders wanneer het product niet goed werkt. In dat geval zijn deze voorwaarden niet van toepassing. Sorry dit onderscheid eerder niet door ons is gemaakt!

Graag willen wij alsnog het ontbrekende bedrag van € 66,- aan je overmaken. Om dit bedrag terug te storten, hebben wij nog wel jouw iBAN nodig. Kan je jouw ordernummer daarom aan ons doorgeven via: klantenservice@coolblue, onder vermelding van het ordernummer?

Wij horen graag van je, zodat wij de terugbetaling in gang kunnen zetten.

Henkie 03-02-2022

Prima spullen voor goede prijzen. Snelle eenvoudige bezorging en prima afspraken

Dhb 03-02-2022

Ik vind het een zeer fijne site zeer ruime keus en prijzen zijn oke . Bestellen gaat zeer makkelijk net zoals de betaling . Daarna blijven ze je informeren wanneer je je bestelde product geleverd gaan worden . Ik ben zeer tevreden

TCK 03-02-2022

Snel geleverd en correct. Alleen jammer dat er bij het koffie Apparaat (2e keus) geen gebruiksaanwijzing zit.
Het apparaat was vrij slordig verpakt

Tjeu 03-02-2022

Fijne site die goed helpt om te vinden wat je zoekt. Veel mogelijkheden om te filteren en daarnaast ook mogelijkheden voor advies. In mijn ervaring hebben ze een goede en snelle bezorging met vriendelijk personeel.

Magnolia 03-02-2022

Snelle levering. Goed product. Koptelefoon zit alleen wat strak, maar is misschien vanwege nieuwigheid.

Johan Zwolle 03-02-2022

Prima webshop met veel info en producten. Daarbij is de keuze hulp voor laptops super geregeld

Jesper 03-02-2022

Tot nu toe altijd erg tevreden geweest over Coolblue, wordt altijd goed en snel geholpen.

Stephanie 03-02-2022

Site is overzichtelijk en alle informatie is goed vindbaar, bestellen via de site gaat ook erg gemakkelijk. Bestelling opgehaald in de winkel. Altijd vriendelijke medewerkers daar en ik werd snel geholpen.

Jasper 03-02-2022

Airpods gekocht op maandag voor de 50e verjaardag van mijn moeder op vrijdag (4 dagen om te leveren), op de website stond dat het de volgende dag (dinsdag) binnen zou zijn dus.

Eindstand, het is nu donderdag, en waarschijnlijk komt het zaterdag pas binnen. Pas het op de website dan aan…

Beste Jasper,

Wat ontzettend jammer dat de levering van de AirPods vertraging heeft opgelopen. Dit terwijl het een verjaardagscadeau betreft voor jouw moeder. Onze oprechte excuses hiervoor; wij kunnen ons goed voorstellen dat je hiervan baalt!

Met jouw gegevens kunnen wij de bestelling helaas niet terugvinden. Hierdoor kunnen wij op dit moment niet inzien of de AirPods inmiddels zijn geleverd of wat er fout gaat. Heb je de AirPods nog steeds niet ontvangen? Dan raad ik je aan om dit aan ons door te geven via; klantenservice@coolblue.nl, onder vermelding van het ordernummer.

RonB Amersfoort 03-02-2022

ssd schijven gekocht. Coolblue beveelt zelf een prima keuze aan, en er is ook duidelijk wanneer hij bezorgd wordt (volgende dag) en dat er een kopieerprogramma standaard op zit. Is echt heel handig en zeker betaalbaar!

Ariane 03-02-2022

Vlotte online bestelling en vlotte afhandeling bij het afhalen in de winkel in Haarlem. Coolblue is een aanrader!

Amanda 03-02-2022

Duidelijke omschrijving op de website. Enorm snelle levering en je word fijn op de hoogte gebracht van de stappen tot de levering van je product.
Zeer positief over mijn ervaring.

Wim 03-02-2022

Ruime keuze en gunstige prijs. Vind alleen dat de de fabrikant van het artikel wel betere documentatie mag meeleveren.
Hier kan Coolblue ook niets aan doen, ze proberen je wel te helpen door downloads te zoeken op Internet.

G 03-02-2022

Fijne shop, mooie persoonlijke benadering. Wanneer je meer info nodig hebt zijn ze er meteen voor je. En ze bezitten een leuk portie humor.

Nicky 03-02-2022

Hele duidelijke site met makkelijke opties om te vergelijken. Bij producenten staan heldere filmpjes met een korte uitleg en plus en minpunten van een product. De levering was enorm snel en soepel. Bezorger op de fiets vanuit Tilburg. Super!

Willeke 03-02-2022

Product nog niet afgeleverd en slecht bereikbaar
( was een kado nu te laat )

Beste Willeke,

Erg jammer dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen, terwijl dit een cadeau betreft. Wij kunnen ons goed voorstellen dat je hiervan baalt. Sorry voor deze ervaring!

Kan je het ordernummer van jouw bestelling samen met een korte uitleg van de situatie aan ons doorgeven via: klantenservice@coolblue.nl? Wij kunnen dan naar een passende tegemoetkoming kijken.

Pien 03-02-2022

Als ik apparaten wil vergelijken, kom ik altijd weer terug bij Coolblue.nl. Zeer gebruiksvriendelijke website, je kunt sorteren, vergelijken en vaak heeft Coolblue ook al zelf het voorwerk voor je gedaan (top 10). En scherpe prijzen! Ik heb het product altijd de volgende dag al in huis, zelfs op zondag. En toen ik in coronatijd twijfelde tussen twee merken smartwatches, kon ik de ander zo weer terugsturen en kreeg het volledige bedrag weer direct teruggestort. Ook leuk zijn de mails met tips over je product, elke keer weer handig. Tot de volgende keer!

Hennie 03-02-2022

Heel fijn geholpen door de klantenservice ivm verkeerd ingevuld adres. Product lekker snel geleverd en mooie prijzen. Overzichtelijke website kortom een aanrader

Cis 03-02-2022

Coolblue is een overzichtelijke site waar veel informatie over producten is te vinden. Wat ik ook mega fijn vind is dat je op coolblue tweedekans producten hebt. Het is zo fijn om te weten de geretourneerde producten nier weg worden gegooid maar een tweede kans krijgen. De service van Coolblue is ook mega fijn, producten zijn 1 dag later geleverd :). Ik heb een koptelefoon van Sony gekocht, ik ben er echt mega blij mee. Je hoort echt helemaal niks meer van je omgeving wanneer je noice canceling aan hebt staan wat de koptelefoon perfect maakt wanneer je een student bent. Zo kun je zowel thuis, in de trein en ik een druk cafeetje je volle concentratie houden voor je studie. De accuduur is ook geweldig 30 uur.

Ben 03-02-2022

Fijne winkel waar ik op zaterdag kan bestellen en zondag kan ophalen of laten bezorgen. Prijs,- kwaliteitsverhouding is zonder meer goed te noemen. Echt een aanrader.

Sander 03-02-2022

Duidelijk overzicht, goede prijzen en wat ik helemaal fantastisch vind is dat ik zelf kan bepalen wanneer het bezorgd wordt. Ook als ik wil dat het pas over een week is ofzo omdat dat gewoon beter uitkomt. Bij andere webshops krijg je die keuze meestal niet. Big smile hier Coolblue 😊

Edwin 03-02-2022

Handig zelf bezorgpunt gekozen ,ook al eens wat in de winkel opgehaald prima service.

Dennis Berveling 02-02-2022

Jullie zijn niet altijd een van de goedkoopste maar maar de service compenseert dat ruimschoots en jullie beloven wat jullie zeggen de andere dag in huis is ook de andere dag in huis verder goede uitleg over de producten op site .

Marianne 02-02-2022

Website duidelijk. Product nog niet gebruikt. Extra betaald voor zondag levering. Maandag pas ontvangen.