Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3709 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Stanley 16-11-2021

In september 2020 een vaatwasser hier aangeschaft en augustus 2021 gaat deze stuk. Zij zijn nauwelijks bereikbaar. Inmiddels is er al twee maal een monteur bij geweest en deze kunne het niet oplossen. Het consumentenrecht geeft aan dat de klant 1x een reparatie moet toestaan en dan is het klaar. Echter hebben zij maling aan het "Nederlandse recht". Hun protocol is bepalend en al moet er 10x een monteur komen en de klant 10x vrij nemen het apparaat maanden niet gebruikt kan worden. Tja daar hebben ze maling aan.

Als zogenaamde compensatie een tegoed gehad van €: 30,-- gehad, een netwerk switch was thuis defect dus een nieuwe switch met deze korting besteld, deze zou de volgende avond door BudBee bezorgd worden. Helaas dat is bijna een week geleden. BudBee heeft al aangegeven dat deze zoek is. (Ook bij de webshop) maar Coolblue geeft aan, ondanks de vermissing maar moet afwachten. Deze centen heeft Coolblue dus gewoon ingepikt.

Tja kan de klantenservice nog slechter.... Nee dat is volgens mij onmogelijk!!!

De klanten service kan niet slechter!!!

Tevens zijn ze nauwelijks bereikbaar, al meerdere malen als eerste wachtende in de rij gestaan, maar dan zit je nog 45 minuten te wachten....

Ruitenburg (Petra en Dennis Hofland) 16-11-2021

Coolblue is heel klant vriendelijk en denkt goed mee. Wij bestellen vaak bij hen.

Dave 16-11-2021

Prima verlopen allemaal. Wasmachine besteld en geleverd, nieuwe machine geplaatst en voor kleine meerprijs de oude machine meegenomen van de plek waar die stond. Snelle vlotte levering en plaatsing!

NJ Tiekstra 16-11-2021

Nog nooit teleurgesteld geworden bij Coolblue! Ik koop regelmatig tweedekans deals en tot nu toe ben ik ontzettend tevreden. Producten zijn licht gebruikt zoals aangegeven op de site van Coolblue, maar nooit onbruikbaar en altijd goed geprijsd vanwege een klein krasje of een open verpakking.

Uwe Landerbarthold 15-11-2021

Prima en snelle levering, dus eigenlijk helemaal niets mis met Coolblue. 's-avond besteld, de volgende dag in huis, 's-avonds printen.

Theo de Vos 15-11-2021

Wasdroger prima op tijd bezorgd, maar de bezorger ‘vergat’ de verpakking te verwijderen en mee te nemen. Bovendien vroeg hij ivm plaatsgebrek in de bus of hij de vlg dag de oude droger mocht halen.
Niet gekomen, ook de dag erna niet. We hebben (70+) de droger zelf naar de milieustraat gebracht.
Tweemaal klantenservice proberen te bereiken, maar na tweemaal 20 min. in de wacht, en slechts 1 vd zeven wachtenden minder heb ik de moed opgegeven.
Wij zijn geen klant meer…

P.W.Peterzen 15-11-2021

Een shop die beloftes waar maakt. Snelle levering en in geval van teleurgestelde klant, artikel bevalt niet, verkeerde keuze gemaakt, geen probleem, terug zenden is binnen de vastgestelde tijd, altijd mogelijk. En het leuke is, dat Cool Blue zelf een keuze maakt van artikelen en dit ook aangeeft met de term: Cool Blues Keuze. Ik ben al jaren klant bij deze internet winkel en ben nog steeds erg tevreden met ze.

Wilma Schot 15-11-2021

Het is makkelijk goederen te vinden die je nodig hebt , word netjes en snel bezorgt . Met evt. retours word je snel en goed behandeld. zal hier vaker wat bestellen in de toekomst .

PvU 15-11-2021

De snelheid, de service en de website. Alles is gewoon keurig geregeld. Coolblue's werknemers zijn ook gezellig

René de Wan 15-11-2021

Snelle levering en juiste product, keurig beschermd ingepakt. Ik zou geen enkele negatieve opmerking weten te maken. Super!

Dorothy 15-11-2021

Veel goede merken duidelijke uitleg en prima site. Supersnelle levering.als ik al moet zoeken heb ik het product altijd snel gevonden door de goede uitleg.

T744 15-11-2021

Duidelijke website, goede prijs in vergelijking met concurrenten. Levering gaat super snel

Born2Ron 15-11-2021

Goede producten, prijzen en levering. Goede site en vergelijkingen. Gemakkelijk bestellen.

Maria 15-11-2021

Altijd snelle levering en zeer goede klantenservice. De prijzen zijn competitief en de producten van hoogwaardige kwaliteit. Bij een kapot product wordt snel actie ondernomen. Nadat wij een jaar onze stofzuiger hadden (2 jaar garantie) kregen wij ons volledige aankoopbedrag terug toen hij kapot was gegaan.

Rob 15-11-2021

Heldere omschrijving van producten, keuzehulp is handig en de reviews van gebruikers is altijd fijn om toch even door te scrollen en van de min-punten te weten en je eigen afweging te maken.
Goed ook dat alternatieven in beeld zijn voor het product dat je denkt aan te schaffen.

Snelle en correcte levering en prima klantenservice.

Har 15-11-2021

Via de app bestellen gaat the echt heel makkelijk en snel.
En zoals beloofd, vandaag bestel… morgen in huis.

Frans 15-11-2021

Alles ging goed makelijk via ideal geen problemen alleen toen mijn pakketje werd bezorgt was ik niet thuis en normaal gesproken word het pakketje dan bij de buren gebracht die mischien niet altijd te vertrouwen zijn of word het pakketje gewoon ergens verstopt en moet je maar uitzoekken waar je pakketje is maar de pakketbezorger van coolblue belde mij gewoon op en vroeg wat hij met het pakketje moest doen en zo kon ik zeggen leg maar daar of daar neer en zo was ik ook gelijk op de hoogt echt goede bezorging hier moet je bestellen als je alles zonder moeite wilt hebben en hun moto alles voor een glimlach is zeker waar.

Anoniem 15-11-2021

Fijne en overzichtelijke website. De prijzen liggen vaak lager dan bij andere aanbieders.
Daarnaast zorgen ze voor een snelle levering!

Jan 15-11-2021

Volledig, eerlijke reviews, voldoende info. Prijsstelling goed
..... en alles op tijd, en volgens afspraak geleverd.

Jan Beijert 15-11-2021

Ik heb enige tijd geleden op de Coolblue site een alert ingesteld voor een laptop die ik graag wil kopen. Afgelopen vrijdag 12 november kreeg ik een mail dat deze laptop leverbaar was. Ik ben direct ingelogd en kreeg de melding dat er nog één exemplaar beschikbaar was en dat ik dus snel moest bestellen. Het viel mij op dat de laptop € 50,-- duurder was dan op de site maar daar ben ik overheen gestapt en heb direct besteld. Ik kreeg ook gelijk een orderbevestigingsmail dus ging ik er van uit dat de aankoop geslaagd is. Uit de melding vandaag besteld morgen geleverd begreep ik dat ik zaterdag mijn aankoop tegemoet kon zien.

Niets bleek minder waar, zaterdag geen nieuws en zaterdagavond een mail dat de leverring niet doorging en dat ook niet bekent was wanneer dat wel het geval zou kunnen zijn. Dit verbaasde mij in hoge mate. Ik heb zondag de klantenservice gebeld om te verklaren waarom een levering, waarvan ik een orderbevestiging heb zomaar niet eenzijdig wordt gecanceld.

De dame, die mijn overigens keurig te woord stond, wist mij te vertellen dat een orderbevestiging van Coolblue geen enkel waarde heeft. Het verplicht alleen de klant om het geld over te maken maar geeft Coolblue geen enkele verplichting tot levering. Zij vertelde mij dat Coolblue op deze wijze mij en andere klanten geld laat overmaken maar dat vervolgens in een soort digitale tombola wordt bepaald wie de laptop krijgt en dat alle andere klanten, die wel betaald hebben en die al wel een bevestiging hebben gehad, de melding krijgen dat ze pech hebben en moeten wachten of en wanneer Coolblue deze bevestigde order gaat uitleveren. Willen ze dat niet dan moeten ze zelf actie nemen om hun geld terug te krijgen.

Ik heb bij het gesprek met de medewerker gevraagd of levering van één van de beschikbare laptops bij een andere vestiging geen optie was, maar dat was niet het geval. Als ik de laptop wou hebben moest ik die zelf maar gaan halen in den Haag (vanuit Leeuwarden). Gezien het trackrecord op het nakomen van afspraken van Coolbue heb ik daar vanaf gezien. Ze probeerde me nog wel andere laptops te verkopen die of totaal niet aan de specs voldeden of 1,5 zo duur waren.
Ik had verwacht dat Coolblue een zwaar teleurgestelde klant tegemoet zou willen komen maar kon daar geen spoor van ontdekken. Blijkbaar denkt Coolblue dat zij zich een dergelijke klantbenadering kan permitteren.

Het hoeft geen betoog dat Ik mij door Coolblue in dit verhaald benadeeld voel. Ik ben (al dan niet bewust) op het verkeerde been gezet door een mail dat de laptop leverbaar was en de orderbevestiging die op mijn aanschaf volgde. Nergens in dit hele proces werd door Coolblue melding gemaakt dat ik niet de (zekere) koper van het beschikbare exemplaar van de laptop was.
Ik vind dit als klant, op zijn zachts gezegd, een niet erg integere wijze van zakendoen.

Ik ben uiteraard ook benieuwd hoeveel klanten in deze casus hebben besteld hebben en hebben betaald zonder dat zij feitelijk de beschikbare laptop geleverd hebben gekregen.

Ten slotte. Ik was een goede klant van Coolblue en je kan gerust zeggen een fan. Het zal jullie dus niet verbazen dat ik zwaar teleurgesteld door deze gebeurtenis en dat ik mij als klant “getild” voel.

karel 15-11-2021

Alles overzichtelijk en duidelijk op de website, makkelijk bestellen.
Samsung Tablet A7 Besteld, met nog wat accessoires.
Snelle levering. Track and Trace van Post NL gevolgd.
Goed en degelijk verpakt.
Alles goed uit gelegd d.m.v. de nodige handleidingen, meestal ook in het in Nederlands.

Bram Dingemanse 15-11-2021

Bij Coolblue heb je snel wat je wilt, krijg je digitaal prima productinformatie en handleidingen en wordt je bestelling per fiets bezorgd, zonder plastic verpakkingen, helemaal klimaatneutraal

Marcel 15-11-2021

Ik heb een zwarte Fitbit Charge 5 besteld maar krijg helaas een witte geleverd. Deze wil ik graag omruilen maar dat is niet mogelijk online omdat ik graag een "tweede kans" wil hebben. Hiervoor moet ik ruim 25 minuten in de wacht voordat ik een vriendelijke medewerker aan de lijn krijg, deze lost het daarna wel goed op.
Helaas even geen "Coolblue glimlach", ik heb het product niet kunnen gebruiken in het weekend en moet nog even wachten. Grootste irritatie is echter dan lange wachttijd om geholpen te kunnen worden omdat het digitaal blijkbaar niet zelf op te lossen is (of moeilijk vindbaar is....)

Carla hendriks 15-11-2021

Duidelijke uitleg in webwinkel en makkelijke betaling en perfecte bezorging.

Marc 15-11-2021

De platenspeler is prima en geen spijt van de keuze echter het transport was slecht geregeld. Dat gaat via Budbee, die leveren alleen 's avonds terwijl er juist voor een adres overdag was gekozen. Budbee is vervolgens zeer slecht bereikbaar waarbij online geen andere manier van levering gekozen kon worden, niet via Coolblue, niet via Budbee.