Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3709 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mark 04-11-2022

Erg snelle levering en goede uitleg van de bezorger.
Het ging om een koelkast en hij vertelde dat deze constant rechtop gestaan had en dus gelijk gebruikt kon worden :-).

Ruth 04-11-2022

Gekozen voor Coolblue omdat ze veel keuze en goede filters/vergelijkers en uitleg hebben. Helaas kon ik na het installeren van de app niet verder; ik kon geen account aanmaken en mijn winkelmandje niet inzien. Dat bleef de hele avond en volgende dag storing geven. Daarom moest ik daarna alsnog via de browser naar coolblue en alles opnieuw uitzoeken en bestellen.
De levering was verder vlot en de producten (toetsenbord, muis en printer) werken prima.

Ineke 04-11-2022

Snel en volgens afspraak geleverd. Netjes verpakt in prima staat. Ook de bezorgdienst netjes en vriendelijk.

Aida 04-11-2022

Ik was op zoek naar Miele vloeibaar wasmiddel voor automatische dosering; bij cool blue hadden ze een hele mooie aanbieding. Makkelijk te vinden, een goed toegankelijke webshop.

Frans 04-11-2022

De bestelling is in goede orde afgeleverd. Ik vind dat jullie een heel prettige website hebben.

Jerry 04-11-2022

Website is goed te navigeren. De reviews zijn altijd een goede graadmeter. Het prijs niveau is ook goed niet altijd de goedkoopste maar wel vaak alles op voorraad.

Ellie 04-11-2022

Duidelijke productbeschrijving, eerlijke prijs en snelle levering. Top geregeld.

Chris 04-11-2022

Duidelijke website, snelle levering en in mijn geval een redelijke prijs voor product.

H. van de Ven 04-11-2022

Op 28 oktober een zaagmachine Metabo KT 18 LTX 66 BL (zonder accu) besteld en deze werd keurig op de gevraagde leverdatum en het juiste afleveradres geleverd.

Esther 04-11-2022

Prima, eenvoudige website en snelle levering. Gewoon doen wat er beloofd wordt.

Marius en Hanny 04-11-2022

efficiënt, snel, betrouwbaar, klantvriendelijke, vakkundige installatie van wasdroger, vriendelijke mannen,

Kees 03-11-2022

Goede prijs en snelle levering .
Alleen de bezorger ging onzorgvuldig om met het product.

Paula 03-11-2022

Website zeer gebruiksvriendelijk. Afhandeling en op de hoogte houden van aflevering via de mail is top! En vandaag besteld, keurig de volgende dag geleverd, super service!!

sw 03-11-2022

had een vvv bon ,was erg makkelijk om te zetten naar een cool blue bon.Ging allemaal vlotjes.
Het product was super snel geleverd en nog makkelijker aan te sluiten. Gewoon top service

Jeroen 03-11-2022

Coolblue stelt nooit teleur! Makkelijk besteld, snel geleverd en altijd een eerlijke prijs. Als Pieter Zwart mijn volgende bestelling persoonlijk bezorgd, dan krijgt Coolblue zeker een 10/10

#ikbenfan

Ruud Habraken 03-11-2022

Alles wat je besteld vlug in huis en als het toch niet bevalt makkelijk weer retour sturen

Gwen 03-11-2022

Goede site waarbij je echt alles kan regelen. Zeer snelle levering ook als je dat wilt via een post.nl afhaalpunt.
Heb ook ervaringen met retouren en ook dat wordt keurig afgewerkt.

Bert 03-11-2022

Bestellen betalen op website gaat gemakkelijk.
Afspraak over levering wordt goed nagekomen en product is prima te volgen.

Anne-Marie 03-11-2022

Na een wat slechte ervaring een paar jaar geleden heb ik bewust nu weer voor Coolblue gekozen.
Ik was niet eerder in deze winkel geweest maar wat een ruime winkel met een groot assortiment.
Ik haalde mijn noise cancelling telefoon op en werd uitermate vriendelijk te woord gestaan door een jonge man die er veel verstand van had.
Voor een volgende bestelling kies ik nu zeker weer voor Coolblue.

Harold 03-11-2022

Pakketje is mooi geleverd, wel een dag later als gepland maar dit maakt niks uit

Umberto 03-11-2022

Gewoon de beste ervaring ....................................................................................................................................................................

Man 03-11-2022

Om diverse redenen: Het brede assortiment; geleverde informatie op de website van een opdracht+reviews; de snelheid van leveren; goede klantenservice.
Aandachtspunt: wachttijd aan de telefoon was circa 20 min.

Vincent 03-11-2022

Coolblue heeft een groot assortiment dat online overzichtelijk getoond wordt, inclusief klantenreviews bij de producten. Verder is het bestel en betaalproces eenvoudig en wordt er snel en altijd op tijd bezorgd.

Jennifer 02-11-2022

Coolblue is geweldig wanneer het komt op service. Ik had een probleem en ze loste het op, en op een manier dat het ons beide fijn uit kwam. En de telefoon die ik heb besteld is geweldig, super blij ermee!

Lan 02-11-2022

Goede webshop met veel producten voor een goede prijs. Snelle de levering en mogelijkheid om zelf af te halen bij een postNL punt