Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3707 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Atze 20-03-2023

Elektrische fondue pan vrijdag besteld en zaterdagmiddag al ontvangen. Alles zoals afgesproken. Prima op de hoogte gehouden van het hele (verzend)proces. Daar kan je op rekenen.
Blij met Coolblue!!!

Tim 20-03-2023

Goede service tijdens ophalen in 1 van de vestigingen, ophalen gaat heel simpel zelfs als je achteraf nog cadeaubonnen wilt toevoegen.

Gea 20-03-2023

We hebben al regelmatig bij Coolblue besteld. De levering is altijd snel en de artikelen zijn altijd goed verpakt. De kwaliteit van het geleverde is tot nu toe ook altijd uitstekend. De bezorger,s zijn vriendelijk.
Ik zal Coolblue dat ook van harte aanbevelen.

Pieter-Paul Cartens 20-03-2023

Prima service. Duidelijke site. Veel keuze. Niet de laagste prijs, maar wel betrouwbaar. Snelle levering.

Frans van Rosmalen 20-03-2023

Alles keurig volgens afspraak, uitstekende communicatie over aflevertijd, vriendelijke bezorger. Alles top!

Wiebe 20-03-2023

Product makkelijk gevonden. Zeer snelle service met passend advies en volgende dag in keurige staat afgeleverd.

Ben 20-03-2023

Ik bestel vaak bij Coolblue en ze maken altijd hun beloftes waar. Ook als je niet tevreden bent met het product kun je het eenvoudig en zonder probleem terug sturen.

Tim 20-03-2023

Ook wat betreft de tweedekansjes een hele goede service en levering! Levering snel en netjes.

Mariusz 19-03-2023

De mogelijkheid om vouchers te gebruiken,
snelle verzending,
het product is goed beschermd en komt overeen met de beschrijving,
een leuke optie van Tweedekans.

ludo 19-03-2023

snel en ‘persoonlijk’ als altijd. bezorging keurig aangekondigd en symoathiek uitgevoerd.
en ik weet dat ‘n eventuele (zeer zeldzame) klacht zonder meer goed wordt afgehandeld.
het prijsverschil moet echt groot zijn wil je niet voor de service van coolblue kiezen.

Liesbeth 19-03-2023

2e kansproduct besteld waarbij de muurbeugels ontbraken.
Op zich geen enorm probleem... het is altijd mogelijk dat, bij controle van de retour, het ontbreken hiervan over het hoofd wordt gezien.
Met de klantenservice van Coolblue gebeld en het hele verhaal verteld.
Hierbij werd mij werd verzekerd dat zij zouden worden nageleverd. Ik zou deze zelfs in de loop van de week gaan ontvangen.
Tevens werd aan mij medegedeeld dat ik, binnen enkele minuten, een e-mail zou ontvangen waar mijn bestelling als "retour" werd vermeld.
Ik hoefde mij echter geen zorgen te maken. Dit was slechts een administratief iets.

Goed opgelost? Nou, nee.
Daarna volgen nog allerlei mailtjes met het verzoek of ik een foto van het serienummer kan toesturen en "of ik wel goed in de verpakking heb gekeken".
Aan dit verzoek heb ik keurig gehoor gegeven en ja, ik heb de verpakking talloze keren gecontroleerd.

De volgende dag ontvang ik echter het verzoek van Coolblue of ik nog meer informatie wil aanleveren.
Liefst een foto van de handleiding waarin staat aangegeven welk onderdeel ontbreekt.
Ja maar, het was toch al afgehandeld?
Het zijn muurbeugeltjes en ik zou deze toch "ergens in de loop van komende week ontvangen"?
Of heeft deze klantenservice medewerker mij soms van onjuiste informatie voorzien en/of de melding foutief afgehandeld?

Ik vind dat Coolblue adhv het (toegestuurde) serienummer en mijn bestelhistorie al over voldoende informatie zou kunnen/moeten beschikken.
Foto's van handleidingen (welke trouwens met tape aan elkaar zijn geplakt) is -voor mij- net een stapje te ver.

Als ik op het merk en typenummer Google, dan staat bij elke willekeurige leverancier in de productomschrijving, vermeldt dat er muurbeugels bijgeleverd worden.
En ja, dit staat ook in de gebruiksaanwijzing vermeld.

Maar goed.
Als in het communiceren en het telkens beantwoorden van allerlei e-mails meer tijd en moeite gaat zitten dan de muurbeugels waard zijn, dan hoef ik ze niet meer.
Voortaan geen Coolblue 2e kansproducten meer.

Roel 19-03-2023

Moest voor een luchtfilter iets hebben
Was makkelijk te vinden
Snelle levering

Yolanda Reijers 19-03-2023

Vriendelijke bezorgers. Extra service om de verpakking mee te nemen en netjes in de keuken gezet
Geweldig.
Zijn zeer te vreden.
En ook nog 20 min. Voor doe tijd opgebeld dat ze eraan kwamen.
Geweldig

carel 19-03-2023

Bereikbaar indien nodig, heldere website (beter dan menig concurrent), gemakkelijk producten vergelijken, maar vooral: de service als er dan tóch een keer iets is. Bij elk product vind je weer tips en aanbevelingen. Zo wil ik winkelen.

Theo 19-03-2023

Koelkast op de afgesproken tijd geleverd en de personen die hem afleverde waren vriendelijk en kwamen deskundig over

Len 19-03-2023

Makkelijke en duidelijke website. Als je het hier niet kunt vinden dan vind je het nergens

Silvia 19-03-2023

Ik heb al regelmatig bij Coolblue besteld. De levering is altijd snel en de artikelen zijn altijd goed verpakt. De kwaliteit van het geleverde is tot nu toe ook altijd nog perfect. :)

lidy 19-03-2023

Zelf al jaren klant bij Coolbleu, altijd netjes correct snel en altijd volgens afspraak.
Daarom een aanrader voor ieder die iets nieuws wil aanschaffen .
Bent U bij de juiste (web) winkel ! coolblue !

Cornelie 19-03-2023

Always get what one asks for... Fantastic value for money... Peace of mind online shopping

Peter 19-03-2023

We hadden al een siemens koffiefilter automaat en waren daar tevreden over maar na 6 jaar trouwe dienst ging ie toch stuk. Coolblue bood een vervangend apparaat aan voor een redelijke prijs. We hebben al eerder witgoed aangeschaft bij Coolblue. Levering ging altijd zonder problemen.

Zeeland Ingrid Van 19-03-2023

Coolblue heeft echt een kwaliteitsnaam en maken het ook steeds waar! Iets kopen wat coolblue levert? Dan kies ik coolblue 😃

Lieke Janssen 18-03-2023

Waardeloze service. Batterij capaciteit van mijn iphone 11 is nog maar 87% terwijl die nog geen jaar oud is. Bedrijf geeft aan dat ik hem moet resetten en naar hun kan opsturen. Zij zullen dan een onderzoek starten om te kijken wat de oorzaak is. Als blijkt dat het aan de batterij ligt dan krijg ik garantie. Maar als blijkt dat het aan de gebruiker ligt dan moet ik €40 onderzoekskosten betalen en €105 voor een nieuwe batterij als ik er dan voor kies om hem te laten maken. Dit slaat toch nergens op? Voor dat ik hem opstuur weet ik dus niet of ik €145 moet betalen of dat ik ‘garantie’ heb. Wat is dat dan voor een waardeloze garantie? Voor coolblue nogal makkelijk om de schuld op de gebruiker te gooien zodat de gebruiker kan opdraaien voor de kosten. Niemand kan mij van te voren dus wat vertellen over wat mij te wachten staat. Daarnaast ben je je telefoon ook nog 4 weken kwijt en je krijgt niet eens een leentelefoon.
Heb de klantenservice telefonisch gesproken, gaf aan eigenlijk niks te weten. Vervolgens naar een winkel gegaan en daar hetzelfde antwoord gekregen: precies niks. Waardeloze service. Kortom zal bij dit bedrijf zeker niks meer bestellen en absoluut afraden aan andere.
Officiele reactie van Coolblue 22-03-2023

Goedenavond,

Kwalijk om te horen dat het reparatie proces niet naar wens verloopt. Sorry hiervoor!

We zouden graag met je mee willen kijken hoe de vork in de steel zit en wat we voor je kunnen betekenen. Daarom willen we je vragen of je het ordernummer/retournummer + klacht omschrijving wil toesturen naar geenglimlach@coolblue.nl zodat wij in kunnen gaan op jouw klacht.

We zien jouw reactie graag tegemoet op weg naar een oplossing.

Coolblue

Thomas 18-03-2023

Snelle levering en goede mails met hoe laat het aankomt. Ook daadwerkelijk aangekomen wanneer ze zeggen dat ze aankomen!

Robert 18-03-2023

Prima wasmachine. Prima op de hoogte gehouden over tijdstip van levering. Oude machine meegenomen van zolder en nieuwe geïnstalleerd. Ik ben erg tevreden

Reijniers 18-03-2023

diverse artikelen gekocht nooit problemen net afleveren, site is gebruiksvriendelijk niets op aan te merken. chauffeurs zijn ook vriendelijk en geven tevens advies over artikel..