Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3709 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

bert 09-05-2022

snelle levering, goede informatie over bezorgtijden.
oude apparaat mee retour, dvd speler

Collin 09-05-2022

Coolblue heeft een groot aanbod en een zeer snelle en correcte service. Als er bij het product staat dat het de volgende dag bezorgd wordt dan is dat ook echt zo. Daarnaast is de informatie die op de website gegeven wordt uitgebreid en goed onderbouwd.

Cecile 09-05-2022

De beste website op dit gebied die ik ken. Zoeken gaat zo goed en ook klantenservice is bereikbaar met deskundig advies.

Harryhrc 09-05-2022

Een Artic 7+ Headset gekocht.
De aankoop op de website is heel makkelijk.
Duidelijke inzichten in de diverse modellen en prijzen.
Ook nette beschrijving en reviews.
Besteld en de volgende dag in huis binnen 24 uur!
Ook de bezorging laat niets te wensen over met
Keurige details hoe laat de bezorging is tot op 15 minuten nauwkeurig!
Bedankt Coolblue, mijn zoon is er blij mee!

Remco 09-05-2022

De eerste email was verwarrend omtrent de levering van de bestelling van 2 monitoren. De monitoren zijn geleverd over 2 dagen. Dit stond niet in de initiële email. Bestelling donderdag gedaan, email geeft aanlevering zaterdag, maar vrijdag wordt er onverwacht 1 monitor geleverd. Na telefonisch contact blijkt dat de andere monitor zaterdag wordt geleverd. Het verspreid leveren mag beter worden gecommuniceerd. Daarbij vreemd dat er wel 1 monitor direct de dag na de bestelling geleverd kan worden.

Ronald L 09-05-2022

Afgelopen week product besteld, maar helaas verkeerde uitvoering geleverd gekregen. Dat kan natuurlijk gebeuren; het zou met spoed worden hersteld, maar tot nu toe niets ontvangen. Klantenservice was onduidelijk hoe eea zou worden afgehandeld, alles zelf moeten vragen. Jammer, tot nu toe altijd tevreden geweest.
Officiele reactie van Coolblue 10-05-2022

Beste Ronald,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het zo moeizaam is verlopen. Wij begrijpen dat je baalt, dat doen wij ook.

Binnen Coolblue maken wij dit natuurlijk bespreekbaar om herhaling te voorkomen.

Onze klantenservice zit voor je klaar om dit samen met jou uit te zoeken.

Ons excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Rob 09-05-2022

Ik heb best al vaak dingen bij CoolBlue gekocht, en in de meeste gevallen gaat het wel goed. Echter bij de laatste aankoop is gebleken dat ALS er iets misgaat in de logistiek bij CoolBlue of een van hun partners de klant ineens op de allerlaatste plek staat: de klant moet zich ineens in allerlei bochten wringen om het probleem bij CoolBlue op te lossen, terwijl CoolBlue heel weinig aanbiedt om het probleem van de klant op te lossen.
Officiele reactie van Coolblue 10-05-2022

Beste Rob,

Ons excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Leo 08-05-2022

Wederom weer top!
Moest nog even een Moederdag cadeau hebben en natuurlijk had Coolbleu dat wat ik nodig had en vertrouwde ik er op dat het op tijd binnen zou zijn.
Je raad het al; Natuurlijk was het op tijd in huis!

S 08-05-2022

Duidelijke site met mogelijkheid om producten te vergelijken, ruim assortiment en snelle levering.

Coolblue, does what it promises you 08-05-2022

Overzichtelijke site, daardoor makkelijk en snel kunnen bestellen. Zoals Coolblue belooft, is het product is de volgende dag keurig en in goede staat afgeleverd. A smile for you, Coolblue 😀

Jamie 08-05-2022

Fijn aanbod van producten, goede communicatie en super snelle levering. De Tweedekansjes geven daarbij een goed gevoel. Korting en geen verspilling van geretourneerde items!

Jolnda 08-05-2022

Duidelijke webwinkel, produktstatus goed en naar waarheid omschreven. Produkt wordt goed verpakt waardoor t niet kan beschadigen. Snelle levering.

Seebe 08-05-2022

Altijd goed geprijsd en altijd snelle levering. Niet goed, gewoon retour. Of ander of geld terug

Cor 08-05-2022

Ik kan niets bedenken wat verbeterd zou kunnen worden, alles klopt. Het product zelf moeten we nog gaan ontdekken maar het bestelproces is erg fijn. Snelle levering ook. En dat gaat via Budbee; wat een verademing zeg, zo transparant, en correct. Daar kunnen andere bezorgers veel van leren, voor mij echt een reden om vaker bij Coolblue te bestellen.

Jacco 08-05-2022

Deze keer gekozen voor een tweede kans product en dat is mij prima bevallen. Het telefoonhoesje werd de volgende morgen al bezorgd en het hoesje verdient zeker een tweede kans, ben er blij mee voor een leuke prijs, zeker voor herhaling vatbaar

Vincent 08-05-2022

Hoewel ik het de kleine webshops ook gun om te bestaan, ben ik gestopt daar te bestellen. Teveel gedoe met Retouren, defecten of andere zaken zijn vaak niet goed geregeld. Bij Coolblue weet je gewoon dat alles top geregeld is.

Cnrd 08-05-2022

De producten zijn goed te kiezen. Er is voldoende keus. De tweede kans is een hoed alternatief voor nieuwe zaken.

Mevrouw Keizer 08-05-2022

Ik vind het een heel goed bedrijf. Goed te woord gestaan bij een vraagje over een beveiligingscamera. Levering snel, dus heel tevreden.

CE 08-05-2022

Prima producten voor een goede prijs. Netjes afgeleverd door aardige medewerkers. En de oude koelkast meegenomen.

Wel jammer dat 1 dag na aanschaf een geld terug actie starte. Hierdoor €165 misgelopen. Beetje wrang.

Ron 08-05-2022

Overzichtelijke site
Goede zoekfunctie.
Helpdesk zonder al te moeilijk keuzemenu en zonder ellenlange wachttijden.

Annick 08-05-2022

Ik vind dat coolblue een hele goede site heeft, waar je voldoende info kan vinden en de keuzehulp vind ik top.

Luko 08-05-2022

Geweldig dat jullie ook tweedekans artikelen aanbieden!! Klantenservice is ook altijd top!

Melinde 08-05-2022

Kom op het is Coolblue 💙
Hun marketing, hun manier van verkoop en hun super chille service!

Ank 08-05-2022

Bij Coolblue een wasdroog-combi gekocht met installatie erbij. De mannen belden van tevoren dat ze onderweg waren en brachten het apparaat naar de bestemming in huis. Eenmaal daar bleek het vrij ingewikkeld om het ding op z'n plek te krijgen en moesten er plinten en scharnieren weggehaald worden om ruimte te maken. De mannen hebben dit gedaan en daarna ook alles weer netjes teruggeplaatst. Ze hebben hier echt meer moeite gedaan dan strikt noodzakelijk, waarvoor nogmaals dank! Zeer tevreden dus!!

René 07-05-2022

Al jaren trouw aan deze winkel, ze doen altijd alles wat ze beloven. Dus morgen in huis is morgen in huis echt top