Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3707 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dagmar 30-11-2021

Duidelijke site, genoeg informatie en snelle levering! Ik heb al jaren een zwak voor Coolblue; gewoon een superleuk bedrijf! Ik geniet van de originele en vernieuwde initiatieven. Gunfactor: 10!

Robi 30-11-2021

Ik had een kabel besteld bij Coolblue. Was idd de volgende dag al afgeleverd en de verzendkosten zaten in de prijs. Makkelijk, goed en snel.

Alwin 30-11-2021

Goede webwinkel word netjes geleverd zonder problemen door Coolblue zelf goede bezorgers houden van humor perfect en netjes over de drempel denken met je mee

Dirk 30-11-2021

Heb Bosch slijptol gekocht, maar na aankomst bleek de gereedschapskoffer al beschadigd met krassen en de inhoud lag helemaal overhoop. Superslecht als je dit zo naar je klant durft te sturen!

Nvt 30-11-2021

Komen afspraken na, communiceren duidelijk en uitgebreide toelichting op artikelen op de site te vinden.

ronald 30-11-2021

prima en ontspannen service, geen hijgerig verkoopverhaal. snelle levering (op de fiets) op de koop toe

Pascalle 30-11-2021

Zeer tevreden over de service van Coolblue.
Na lang wikken en wegen de MacBook aangeschaft wegens een mooie aanbieding op de site.
Ophalen in een winkel was geen optie voor mij wegens drukke agenda, gelukkig snel geleverd aan huis en goed verpakt!
Bedankt!

Sander 30-11-2021

Afgelopen week 2 artikelen gekocht. Door de drukte van black friday werden deze een dag later geleverd. Een bericht werd ook verstuurd door coolblue dat de levering een dag vertraagd was door de drukte. Altijd een goede service en levering.

Jenny 30-11-2021

De beste prijs was bij Coolblue.
Dus ik heb een bestelling geplaatst, de volgende dag kwamen ze het al op de fiets brengen!
Fijn een berichtje vantevoren zodat je niet de hele dag hoeft te wachten, ik vind t top!

Dj 30-11-2021

Het is makkelijk te bestellen, binnen 1 dag in huis donderdag na 22.00 uur besteld zaterdag middag bezorgd in deze drukke tijd

Luciano Adriano Bijkerk 30-11-2021

Prima web winkel met een goed werkende app. Kreeg voor mijn verjaardag van vrienden een te goed bon van Coolblue. Sindsdien maak ik gebruik van de website.

Francis 30-11-2021

Goede prijzen, leuke aanbiedingen en duidelijke website. De ene dag besteld, de andere dag netjes bezorgd door Post.nl. Zelfs met Black Friday is dit gelukt. Super!

Sophia96 29-11-2021

Het was blackfriday en had een docking station gekocht. Echter twijfelde ik na aankoop of deze wel geschikt was voor mijn huidige computer. Nadat ik behulpzame artikelen van Coolblue gelezen had, twijfelde ik nog steeds. Hierdoor heb ik via Facebook een chatberichtje met mijn vraag gestuurd. Al snel kreeg ik een erg vriendelijk expertise antwoord: de aankoop was geschikt voor mijn laptop. Maar kon hem ook nog annuleren of retourneren. Ben heel erg tevreden en blij met mijn aankoop.

Edwin 29-11-2021

Op tijd en netjes afgeleverd. Oude tv meegenomen. Top service en website is zeer duidelijk.

Arie 29-11-2021

Goede aanbieding met prima extra’s, snelle levering en keurige, stipte bezorging.

Stefana van der Linde 29-11-2021

Vliegensvlug een bestelling plaatsen, makkelijk betalen en snelle levering door PostNL. Ik kon makkelijk een product vergelijken en daarnaast ook filteren wat ik nodig heb ik in een apparaat

Ava-Kee 29-11-2021

Super snelle levering! Hele aardige leveranciers en zeer behulpzaam. Pakket word goed verpakt aangeleverd.

Toby 29-11-2021

Ondanks dat ik mijn artikel incompleet ontvangen heb en na een tel. contact... heeft Coolblue mij na een paar dagen alsnog het complete artikel verstuurd..TOP

Fatima Idelou 29-11-2021

Snelle service, tussentijd geïnformeerd worden, ook als onbedoeld je bestelling een dag vertraagd is, super service die bij vragen/klachten/reparaties verloopt via coolblue, hier zijn de lijntjes kort!

Iwan 29-11-2021

Nadat we een probleem kregen met onze koffiemachine was de service en afhandeling eerst niet wat we verwachten maar daarna werd het toch erg goed opgelost. We kregen ons geld terug en konden een andere koffiemachine uitzoeken met bijbetaling.

Francisco B 29-11-2021

Coolblue is altijd netjes in de levering van hun producten heeft altijd een leuke manier van communiceren en indien er iets met je product is dan zorgen zij voor een goede afhandeling cq nette oplossing de levertijden worden netjes nagekomen. Een kwalitatief en service bewust bedrijf!

Martin 29-11-2021

de keuze van webshop en winkel is handig. Goede perfecte service. Snelle levering en ze staan voor wat ze beloven. Veel daar gekocht en voor mij de enige elektronica winkel.

Yvonne 29-11-2021

Alleen op de site gekeken. Van kennissen gehoord dat jullie een goede service verlenen en om die reden voor jullie gekozen. Snelle service en stap voor stap op de hoogte gehouden van hoe laat de levering is

Sem Spijker 29-11-2021

Zeer tevreden over het bestelproces. Alles gaat snel, makkelijk en soepel. Het product kwam op tijd en zonder beschadigingen aan. De tijd waarin het product afgeleverd zou worden werd op de dag aflevering nog gewijzigd, waardoor ik niet thuis kon zijn op het moment van bezorging. Dit lag volgens mij niet aan Coolblue, maar aan PostNL en Black Friday. Al met al zou ik Coolblue graag aanraden aan andere mensen.

HK 29-11-2021

Het product was erg goedkoop. De aflevering precies zoals afgesproken. De site is erg overzichtelijk.