Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3709 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Petra 04-06-2022

Snelle correcte levering en met retourneren keurig geholpen aan de telefoon
Ga zo door

Dennis 04-06-2022

Prima geholpen via de telefoon. Professionele en vrolijke bezorgers die prima werk hebben verricht.

Rk 04-06-2022

‘S avond laat een bestelling gedaan en de volgende ochtend rond 09:00 aan de deur bezorgd vriendelijke bezorger aan de deur gehad netjes afgegeven doos was niet beschadigd of dergelijks.

Super producten goeie prijzen goeie levering ik zeg top!

M. Stout 04-06-2022

Ik heb inderdaad paar dagen geleden een item bij jullie gekocht dat voorradig zou zijn. Tot op heden niets ontvangen. Dit zou donderdagavond geleverd worden, donderdagochtend werd ik gebeld dat het een dag later zou komen. Wederom niets en ook geen enkele trackcode die werkt. Een bezorgdienst Budbee welke totaal niet bereikbaar is en de medewerkers van Coolblue die ook niets voor je doen. Ja wacht maar tot woensdag. Wat een vreselijke service. Je zet op een webshop dat iets voorradig is, vervolgens laat je iemand 421 euro betalen, maar leveren komt er niet van. Neem een gerenomeerde transportdienst ipv zo goedkoop mogelijk, waar klanten gevraagd wordt een app te downloaden welke niet werkt.
Officiele reactie van Coolblue 07-06-2022

Beste meneer/mevrouw,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat uitgerekend jouw bestelling de dupe is geworden van de vertraging bij ons. Hier balen wij ook van. Sorry!

Met vriendelijke groet, Coolblue

Ruben van der Crabben 04-06-2022

Makkelijk gevonden en het tweedekansje voldoet uitstekend !
Uiteraard werd het vlot geleverd👍

Tommy2329 04-06-2022

Pakketje kwam snel en heel aan ,product was ook zoals geadverteerd, als tip voor coolblue zou ik zorgen dat er wat meer verpakkings materiaal in de doos zit, want ik kreeg nu een doos zonder verpakkings materiaal terwijl mijn pakketje 1/10 van de grote was

Willy 04-06-2022

Zeer vriendelijke ontvangst in de winkel, vriendelijk personeel, mooie winkel met uitstraling en goede koffie!!
Zeer vakkundig geholpen door de desbetreffende medewerker.de

Baasje 04-06-2022

Duidelijke product omschrijving. Goede klantenservice. Snel verzonden. 1 klein verbeterpuntje. Stop kleine pakketjes niet in van die grote dozen.

Hans 04-06-2022

Goede, overzichtelijk site en meestal concurrerend wat prijs betreft. Maar wat is vooral super vind, is de service die de jongens die spullen af komen leveren bieden. Nu 3 keer meegemaakt met vrieskist en koelkast die een lastige trap op moesten maar ze krijgen het voor elkaar. De koelkast die te groot was, nemen ze zonder morren weer mee en even vrolijk komen ze een ander brengen. Compliment. Letterlijk alles voor een glimlach.

HteZ 04-06-2022

Vandaag besteld, morgen in huis wordt waar gemaakt. Veel keuze in alle groepen

Philemonz 04-06-2022

Prima prijzen, snelle en aanpasbare levertijd. Alleen de verwachtte levertijd op Coolblue.com is anders dan die van PostNL. Groot assortiment en handige tips

jjw 04-06-2022

Goed verzorgd en hulp bij installatie. Op de afgesproken tijd en ik weet wanneer ik moet reageren als er een probleem zou zijn.

Tessa 04-06-2022

Goede kwaliteit en overzichtelijke uitgebreide site. Bezorging zit in een nette doos en goed verpakt

Ed 04-06-2022

Kreeg keurig een mail dat het product weer voorradig was, en werd na bestelling snel geleverd.

Maria 03-06-2022

Altijd op tijd, ruime keuze aan assortiment, maar ook qua bezorgtijden. Gebruiksvriendelijke website en app. Goed bereikbaar voor vragen.

Lot 03-06-2022

Fijne website, makkelijk zoeken en bestellen.
Koelkast is bij mijn (niet heel mobiele) moeder niet alleen bezorgd tot over de drempel, maar netjes op de plek gezet. Heel fijn!

Hendrik 03-06-2022

Makkelijk vergelijken van producten goed advies en reviews. Snelle levering

Eline 03-06-2022

de website van coolblue.nl is erg overzichtelijk en ne kan makkelijk vinden wat je zoekt!

Peter 03-06-2022

Het hele proces van bestelling tot aan levering gaat soepel. Inzichtelijk wat de status van de bestelling is.
Ik ben erg positief over de last mile delivery per fiets. Bezorger was erg vriendelijk en attent (teruggaaf milieu producten).

Opties voor verbetering:
- sms met aankondiging van levering vlak voor levering kwam te laat (pas na aflevering), maar vind ik niet erg belangrijk.
- voor mij hoeft de levering niet snel na bestelling. Ik kies het liefst voor een duurzaam moment: wanneer zijn er voldoende pakketjes voor een efficiënte bezorg-ronde.

John 03-06-2022

Zeer goed en prettig geholpen door X. Zeer klant vriendelijk en een super service.

RonK 03-06-2022

Ruim aanbod en 's avonds bestellen is nog de volgende dag in huis mits product op voorraad is. Gaat er dan onverhoopt iets mis in de bezorging waardoor je een dag langer moet wachten dan krijg je netjes bericht en weet je dus tijdig wanneer je thuis moet zijn i.v.m. bezorging.

Patryk 03-06-2022

Ik ben erg blij met de aankopen in deze winkel, ik raad het iedereen aan. De website werkt prima, ook de winkels zijn mooi, netjes en opgeruimd. Ik had mijn pakket de volgende dag al in huis, wauw!

Ramon 03-06-2022

De servies en de snelheid en de beleving is zeer hoog bij Coolblue, Als je klachten hebt word er altijd geluisterd en word er altijd en oplossing gezocht! Goed bedrijf, blijf zo door gaan.

Mary van Beek 03-06-2022

Perfecte zaak, ik koop al mijn electrische apparatuur, tablet en mobiel bij coolblue. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de levering qua tijdstip, tevens wordt je ook nog gebeld. Vriendelijke bezorgers geven tekst en uitleg. 1 Keer ben ik in de winkel geweest in Den Haag, prima geholpen, mooie zaak. Voor mij is het een fijne betrouwbare zaak.

Lianne 03-06-2022

Snelle levering en duidelijke berichtgeving. Dat is wat je wilt tijdens het online shoppen!