Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3709 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marco 29-10-2021

We hadden al een tijd een kapotte condensdroger op zolder staan. Ik wilde mijn vrouw een nieuwe cadeau doen voor haar verjaardag maar hoe pak je zoiets aan, zeker last minute? Twee dagen voor verjaardag bij coolblue een warmtepompdroger besteld na vergelijk op coolblue.nl en Kieskeurig.nl van diverse drogers. Dag voor verjaardag (dag ná bestellen) werd hij bezorgd terwijl vrouwlief aan het werk was. Droger werd omhoog gesjouwd, aangesloten en de oude meegenomen. Twintig minuten, hooguit, en een paar vrolijke jongens. Vrouwlief heeft niets doorgehad en de droger staat en doet het prima. Mooie eerste ervaring met coolblue!

Roos de Jong 29-10-2021

Het klinkt afgezaagd maar alles bij Coolblue is gewoon goed.
Makkelijke site, snelle levering, retourneren, snelle communicatie via de mail. Gewoon top geregeld!

Lisanne 29-10-2021

Fijne website die erg gebruiksvriendelijk is.
Komen hun leveringstijden goed na!
Duidelijk mailverkeer mbt de bestelling.

Jan 29-10-2021

Regelmatig aankopen gedaan. Altijd goede prijs/kwaliteitverhouding, snelle levering en uitstekende service. Het lijkt een promo, maar is echt onze ervaring.

F.Giesen 29-10-2021

Ik heb reeds meerdere producten gekocht bij Coolblue. Waarom? Betrouwbaar , vriendelijk personeel en goede service!

theo 29-10-2021

Duidelijke site om op te zoeken wat men nodig heeft en geleverd zoals afgesproken

Berry 29-10-2021

Fijne en makkelijke website waarin je snel bij de juiste producten uitkomt. Snelle levering, de volgende dag al in huis en goede tussentijds updates.

Laila 29-10-2021

Hele slechte service¡
Mijn Philips TV waarvan het beeld heel slecht is word niet omgeruild ook met garantie niet.
Ze hebben kapite tv geleverd met een slechte beeld en ondanks ik niet tevreden ben over het kwaliteit van het beeld willen ze hem absoluut niet omruilen.

Peter 29-10-2021

Goede informatie snelle levering en heb in het verleden spullen hier gekocht zelfs `n horloge wat net kapot ging buiten de garantie en kreeg van hun het volledige aankoopbedrag terug via kooptegoed bij coolblue dus zeer goede service.

R. van der Linde 28-10-2021

Mijn bestelling is nooit geleverd. Klantenservice gebeld, na een 0,5 uur wachten kreeg ik eindelijk een medewerker aan de telefoon. ik moest een Pakketkwijt formulier invullen en mailen. Dat heb ik direct gedaan, we zijn nu 6 dagen verder en ik heb nooit iets gehoord.

Brigitte dodenbier 28-10-2021

Goede duidelijke site, aanbevolen door een vriend die regelmatig bij jullie shopt. Bezorging was op tijd, aardige jongens die het bezorgde. Ik zou jullie aanbevelen aan anderen.

Max 28-10-2021

Snelle levering en altijd in goede staat. Ook zijn hier vaak de beste prijzen!

Tom van den Berg 28-10-2021

Bestelling keurig op tijd met een glimlach geleverd en tegen een nette prijs.
Hartelijk dank voor de goede service.

René Lammens 28-10-2021

Coolblue heeft een duidelijke website, veel keuze in de artikelen, snelle en zorgvuldige levering en zeer vriendelijke ondersteuning. In een woord fantastisch!

Johan nieveen 28-10-2021

Hele fijne winkel!! Op de site staat alles heel duidelijk en het is snel geleverd! Voor herhaling vatbaar 😉

Willem 28-10-2021

Mijn ervaring was erg goed, nette prijs, snelle en vriendelijke bezorging. Raad dit bedrijf zeker aan.

H.J. Vis 28-10-2021

Voor mijn MacBook had ik een nieuwe sleeve nodig. De vorige was stuk ( omdat hij in feite te klein was). Door het goede advies op de site van Coolblue en een informatieve clip heb ik nu dus wel de goede maat sleeve. Ben ik blij mee. 👌

Anne 28-10-2021

Goede webshop met veel keuze en snelle en nette verzending.
Wel jammer dat je bij retour het label moet printen ipv iets scannen van je telefoon ofzo

Y. Kasman 28-10-2021

Ik koop al jaren al mijn elektronica en witgoed via Coolblue, zowel zakelijk als privé. De service is vanaf de koop al top. Coolblue denkt mee, geeft nuttige vergelijkingen en levert snel. Ook de service bij schade en apparatuur dat niet meer goed werkt is erg goed. Tot nu toe ben ik altijd snel en adequaat geholpen.

J. van Leeuwen 28-10-2021

Positieve waardering voor Coolblue vanwege de goede website met duidelijke info en snelle levertijd.
Opmerking: de op de site aangegeven cash back actie werd niet bevestigd of herinnerd bij de aflevering.
Daar moest ik zelf aan denken en achteraan. Maar dat ging goed.

Meike 28-10-2021

Ik heb online besteld, ik was op zoek naar een harde schijf. Ik hoefde niet veel te zoeken want alle specificaties van het product staan aangegeven. De klantenservice is ook heel goed. Een extra toevoeging zou zijn dat je na het bestellen nog bezorginstructies kan doorgeven, want ik was onverwachts toch niet thuis dus dan had ik bijvoorbeeld een appje kunnen sturen dat de bezorger het pakketje in de schuur kan leggen. Ik weet dat ze je bellen maar dat komt niet echt uit in een meeting :)

Nijsten 28-10-2021

Heb een artikel besteld en kreeg verkeerde toegestuurd
Probeer contact te krijgen met jullie erg slecht
En krijgt je iemand eraan wordt je ook nog in de wacht gezet omdat ze het moet navragen … na half uur wachten nog niks

Joost 28-10-2021

Heldere product informatie, plezierige goed werkbare interface, goede pro-actieve informatie over de bezorging en dan een kwartiertje voor aankomst van de bezorger-op-de-fiets nog even een SMS berichtje dat-ie er aan komt. Helemaal top.

Vasily 27-10-2021

Slimme horloges besteld voor mijn vrouw.
Snelle levering en leuke korting!
Goedkoper dan via officiële Samsung website!

Willem 27-10-2021