Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3707 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rik 16-11-2022

Prima webshop. Bezorgen netjes, vaak zelfs op de ebakfiets.
Weleens iets retour moeten sturen, maar dat lag niet aan de winkel. Deze retour is keurig verwerkt.

Capital K 16-11-2022

God of war ragnarok collectors edition besteld maanden geleden. Op dag van release bericht gehad dat hij vertraagd is. Toen elke dag er achteraan gebeld omdat postnl de levertijd niet updated. Uiteindelijk hebben ze hem "geretourneerd" ookal heb ik hem nooit ontvangen. Mij was aangegeven als ik het formulier zou tekenen hij de volgende dag in huis zou zijn. Heb inmiddels wel m'n geld terug maar had liever gewoon mn bestelling gehad. Laatste keer dat ik een CE bestel bij hun.
Officiele reactie van Coolblue 21-11-2022

Beste Capital K,

We vinden het erg jammer om te horen dat er iets mis is gegaan bij de bezorging van je pakketje. Uiteraard doen we ons best om alles de volgende dag te bezorgen, helaas lukt dit niet altijd.

Ik hoop dat het alsnog gelukt is om het God of War Ragnarok spel in huis te krijgen.

Coolblue

Red 16-11-2022

De winkel zelf is prima, mooi en groot aanbod. Wij waren helaas alleen niet tevreden over de levering. Er werd ons een tijdsbestek gemaild voor de levering. Aangezien deze tijd goed uitkwam hebben wij deze niet veranderd. Echter waren ze 40 minuten later dan aangegeven waardoor ik een andere belangrijke afspraak gemist heb. Klantenservice gaf aan dat ze niet konden garanderen dat ze ook daadwerkelijk in dat tijdsbestek zouden leveren.

Cor 16-11-2022

Gewoon prima, duidelijke website, doen wat ze beloven, duidelijke communicatie, en nog een extra pluim voor de bezorgers, heel klantvriendelijk en meedenkend. Geen 10 omdat ze niet altijd de goedkoopste zijn, maar dat is ook het enige

Bart 16-11-2022

Mijn favoriete webwinkel voor elektronica, perfecte website, snel geleverd, zonder vragen retourneren als iets niet bevalt.

CT 16-11-2022

They delivered on time and with friendliness. The product is just as advertised and seems to do the job well.

Wouter 16-11-2022

Zoals gebruikelijk tevreden met het aanbod, bestel- en leveringsproces van Coolblue.

De deurbel was snel geïnstalleerd en werkt naar behoren

Steefie 16-11-2022

Supershop, de site is erg makkelijk in gebruik, de producten zijn goed beschreven. Ook de reviews van andere consumenten van de producten zijn fijn, zodat je een eerlijk beeld kan vormen omtrent de voor en nadelen van een product. Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop.

Frans 16-11-2022

Zeer mooie winkel met super vriendelijk personeel.ik kom graag in de shop van Tilburg

Tam 16-11-2022

Duidelijke site, op tijd geleverd!

Gewoon doen wat wordt beloofd! Zeer tevreden

Jeroen 16-11-2022

Snelle/ correcte levering. Vriendelijke bezorgers
Onze bestelling bestond uit 2 artikelen. TV en Soundbar.
Helaas is soundbar dag later geleverd, wegens een verkeerde sortering. Wel op de dag van levering duidelijke communicatie dat er in 2x geleverd werd.

Leny Remkes 16-11-2022

De app is duidelijk, met goede informatie. Aflevering ook perfect geregeld.

Vincent 16-11-2022

Cooblue is mijn favoriete winkel. De prijzen en aanbod zijn goed, het leveringsproces snel.
Ondersteuning en service zijn dusdanig goed dat ik al mijn electronica en witgoed hier koop.
Ook als deze wellicht net iets duurder zijn dan elders.

JtS 16-11-2022

Bij de aanschaf van nieuwe printer bedongen dat oude printer mee genomen zou worden. Helaas wilde de koerier bij aflevering van nieuwe printer niet de oude meenemen.
Jammer want ik was zo vriendelijk geholpen door de dame van Coolblue van het oostplein uit R’dam. De dame hete ***** en verdient minimaal een beoordeling van een 8.
Officiele reactie van Coolblue 21-11-2022

Beste JtS,

Wat fijn om te horen dat je in onze winkel in Rotterdam zo goed geholpen bent.

Als je je oude apparaat wilt meegeven aan de bezorger is het belangrijk dat je pakketje verzendklaar is en dat er een verzendlabel op zit. Hoe je dat doet lees je hier: https://www.coolblue.nl/advies/hoe-geef-ik-mijn-oude-apparaat-mee-aan-postnl.html. Wij raden zelf altijd aan om je oude apparatuur zelf in te leveren, dit proces werkt beter.

We wensen je alsnog heel veel plezier met je nieuwe printer.

Coolblue

Wim 16-11-2022

Goede productomschrijving.
Eenvoudig bestelproces.
Snelle levering (ook op zondag zonder extra kosten).
Eenvoudig retour aanmaken.

Erik Nederveen 16-11-2022

Duidelijke website.
Even duur als de concurrentie.
Snelle levering.
En goede track and trace van leveringen.

John 15-11-2022

Wat een super service, zaterdag besteld zou de andere dag, geleverd worden..maar ging iets mis ,de koeriers kwam niet op de afgesproken tijd..een belletje naar coolbleu.,en alles werd opgelost. Het pakje werd alsnog op de zondag geleverd, en kreeg €10 tegoed bon voor de overlast. Super service ,,een dikke 10 voor coolbleu

A.J.Kok 15-11-2022

De prijs en kwaliteit stond mij goed aan, het product werd netje afgeleverd op tijd, en dat voor iemand op de fiets geweldig super blij met de aankoop.

Jet 15-11-2022

Goede website met veel filters. Vaak tweede kansjes, al zijn die nog steeds prijzig

Dorine 15-11-2022

Fijne winkel.snel geleverd en als het niet goed is krijg je ook snel je geld weer terug.

Tevreden klant 15-11-2022

1. Retour kapot strijkijzer is goed afgehandeld.

2. Wel bleek terugontvangen van het tegoed mij veel tijd te kosten omdat ik de instructies in de mail niet duidelijk genoeg vond. Ik kon op mijn account ook niet het tegoed vinden en kon dat niet meteen verrekenen met mijn nieuwe aanschaf. Dus w.b. instructies kan e.e.a. verbeterd worden.
Telefonisch ben ik later prima geholpen om het bedrag terug te krijgen.

3. Ik wilde het nieuwe apparaat in de winkel ophalen maar bij betalen werd dezes optie niet aangegeven. Ook daar is een aanpassing wenselijk.

Snoepie 15-11-2022

Fijne winkel met een overzichtelijke site waar alles goed te vinden is. De bestelling werd zelfs op zondag geleverd en voordat ik de bestelling binnen kreeg, stuurde Coolblue een duidelijke uitleg over de installatie van het product..top!

Mark 15-11-2022

Handige winkel, erg duidelijke app en alle bestelde items zijn snel bezorgd. Soms via de post en soms met de Coolblue koerier. Ik maak al jaren gebruik en tot nu toe ben ik er erg tevreden mee.

Mirella 15-11-2022

Zeer tevreden over Coolblue! Goede communicatie en snelle levering. Nu meerdere keren besteld via Coolblue en altijd top!

Jake 15-11-2022

Ik ben best wel enthousiast! snelle bestelling, snelle levering en het is fijn en service gericht dat de bezorger van cool blue voor levering een belletje/berichtje doet. goed dat Cool Blue met fiets bezorging werkt.