Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3709 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jacob 26-04-2022

Goede prijs en snelle service. Zaterdagmiddag besteld en al zondagochtend in huis zonder extra kosten!

Pauline 26-04-2022

De keuze was makkelijk om te maken met behulp van het keuze menu van Coolblue. De levering was super en snel.
De tablet die ik besteld heb via het keuze menu was nog beter. Zelf zou ik er zo niet uitkomen.

Jacco 26-04-2022

Duidelijke site met veel keuzehulp. Ze nemen de oude TV mee, maar dat had ik vergeten op te geven bij de bestelling. Even gebeld en het was geregeld.

A. Fluit 26-04-2022

Ik heb gekozen voor Coolblue om hier een hoesje te kopen voor mijn telefoon omdat ze hier goed advies gaven over het hoesje. Ook de snelle service is goed en bij het afrekenen kreeg zomaar 10% korting als trouwe besteller. Verder duidelijke uitleg en duidelijke foto's van het product zodat je goed kan zie hoe het om een telefoon zit of staat. Ook de gratis levering is top.

R. Bolderman 25-04-2022

Wasmachine aangeschaft en binnen 24 uur geleverd en geïnstalleerd. Keurige bezorgers die alles uit hebben gelegd, tips hebben gegeven en de oude weer hebben meegenomen.

JSN 25-04-2022

Alles snel en goed geleverd. Kon oud product makkelijk inleveren voor recycling.

LJM 25-04-2022

Inbouw ijskast laten inbouwen. Kastdeur stond ca 5 mm open.Dit kon volgens monteurs niet verholpen worden. Vandaag de ijskast uitgebouwd en zelf opnieuw ingebouwd. Probleem verholpen.
Officiele reactie van Coolblue 26-04-2022

Beste meneer/mevrouw,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend fijn dat je het euvel zelf hebt kunnen verhelpen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, dit hadden wij voor je moeten doen.

Binnen Coolblue maken we dit natuurlijk bespreekbaar.

Ons excuus voor het ongemak.

Coolblue

E. Konings 25-04-2022

Ontzettend fijne website met ruim voldoende productspecificaties.
Reviews zijn eerlijk en zeer behulpzaam voor de aankoop van producten.
Producten zijn snel verzonden, over de levering wordt goed gecommuniceerd, ook veel pakketpunt opties (is wel eens anders..).

Marc 25-04-2022

Ben altijd goed te spreken oven Coolblue.
Maar deze keer. Had een voordeelpakket Seepje besteld van 6 flessen.
Wordt maar liefst in zes verschillende dozen verzonden, waarvan er een ook nog eens terug naar Coolblue is.
Dus echt milieu vriendelijk is deze zending niet!
Waarom 6 flessen wasmiddel apart verpakt moeten worden is mij een raadsel.

Dennis 25-04-2022

Ik heb een tweedekans artikel aangeschaft wat volgens de omschrijving als nieuw was. Dat was het zeker niet! Had hier in het verleden goede ervaringen mee maar ga het in de toekomst niet weer riskeren!

Smit 25-04-2022

Snelle bezorging, goede informatie op de website en goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

Bas 25-04-2022

Duidelijke communicatie, weet wanneer ik mijn pakketje kan verwachten en snelle verzending!

SdG 25-04-2022

Duidelijke omschrijving van het product en netjes en optijd geleverd. Fijn dat je producten kunt vergelijken.

Peter 25-04-2022

Duidelijke informatie en vergelijking op de website. Voorraad status snel te zien over alle artikelen. Snelle bezorging als het op voorraad is. Eventueel meerdere fysieke winkels. En garantie word netjes afgehandeld als er sprake is van een defect of niet juiste item.

HenkS 25-04-2022

De webshop is heel gebruiksvriendelijk, en er is interactieve hulp onder handbereik.

Luc 25-04-2022

Fijne, overzichtelijke shop. En zo fijn dat je naast nieuwe producten ook tweede kans producten kunt kopen.

Joost Bruijn 25-04-2022

Snelle levering en eenvoudig bestellen. Fiets bezorging ook fijn in deze tijd.
Petje af voor de jongens en meiden die dit op de fiets doen ipv hard rijdende busjes die het straatbeeld onveilig maken.
COOL !

Bert 25-04-2022

Fantastische service na het stukgaan van mijn nieuwe tv die nog maar een dag oud was. 2 dagen later stond er al een nieuwe tv geïnstalleerd en wel. Zeer tevreden hierover. Ook over de klantenservice en de monteur. Bert

M 25-04-2022

Duidelijke informatie op de site over welke ik moest hebben en snel geleverd!

Wolfje 25-04-2022

Soepele bestelling en leveringsinformatie. Levering conform afspraak. Aangeschaft met gebruik van cadeaukaarten, hetgeen makkelijk was.

Cora 25-04-2022

Wat mij betreft de gemakkelijkste site om tot een goede keuze te komen welke versie van een product bij mij past, door de duidelijke uitleg bij de verschillende opties. Op die manier voor de iphone 13 gekozen, die de volgende dag snel en op tijd werd bezorgd.

M. Dekker 25-04-2022

Goede producten en betrouwbare levering.
Daarbij hoeft het van mij niet direct de volgende dag al bezorgd te worden. Je zou dat eigenlijk willen aangeven. Zo kan de werkdruk bij de bezorging omlaag.

Anoniem 25-04-2022

Gebruiksvriendelijke webshop. Moest het product de volgende dag hebben en is perfect op tijd geleverd.

diepstraten 25-04-2022

wij hebben ruim 3 dagen moeten op onze diepvries kist dus het slogo vandaag besteld de andere dag geleverd kunt u niet waar maken valt echt tegen van jullie hoop dat jullie daar wat aan gaan doen om de vaste klanten toch te behouden en tevreden kunnen zijn
Officiele reactie van Coolblue 25-04-2022

Beste meneer/mevrouw,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat de levering van jouw bestelling langer duurder dan verwacht. Wij balen hier ook van. Sorry!

Coolblue

Whitney thomas 25-04-2022

Super service snelle levering. Zelfs als je de bevestigingsmail krijgt dan krijg je al goede zin met de keuze om wacht therapie te kiezen hahaha geweldig toch ga zo door 👍💯