Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3707 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Arno WithLove 07-08-2023

Vorige week heb ik de Meta Quest 2 bij Coolblue gekocht en heb de bestelling eens telefonisch gedaan. De eerste verkoop medewerker gaf mij goed advies, maar de inhoud klopte niet helemaal. Ik wilde een Elitatrap met batterij, maar ook een Link kabel. Echter zat er wel een Elitetrap bij, zonder batterij. Dit heb ik vervolgens via de online chat met Britt in orde gemaakt zodat het allemaal klopte. Het eind bedrag was toevallig hetzelfde en kon daarmee snel geregeld worden. Ik ben heel erg blij met mijn aankoop. Zo zat ik gisterenavond even op Groenland :) (VR)

Marleen De Groot 07-08-2023

Fijne site. Van veel producten zijn filmpjes te vinden. Dat geeft een goed beeld van het product.

Robert 07-08-2023

Prima product, nette service. Per abuis oude adres laten staan, per telefoon laten wijzigen. 1e x ging dit mis bleek uit bevestigingsmail bezorging, 2e x aangepast en is bestelling netjes op nieuwe adres bezorgd door vriendelijke jongen. Wachttijd helpdesk erg lang, terug laten bellen betere optie.

R. Verweij 07-08-2023

Op woensdagochtend mario kart 8 delux
Game besteld. Zou de volgende dag bij een post nl punt vanaf 15:00 uur opgehaald kunnen worden. Volgende dag bericht van post nl bericht dat het later wordt dan 15:00 uur. Vervolgens bericht van post nl dat het vrijdag opgehaald kan worden. Uiteindelijk is het pakket zaterdag volgens post nl bezorgd op mijn huis adres i.pv. post nl punt zoals de bedoeling was. ( 3 dagen later dan coolblue beloofde).
Erg jammer dat dit zo is gegaan aangezien wij vrijdag op vakantie zijn gegaan en de kinderen niet hun beloofde game tijdens de vakantie kunnen spelen.
Officiele reactie van Coolblue 07-08-2023

Beste Verweij,

Wat jammer dat je kinderen niet hun nieuwe toffe game konden meenemen op vakantie. We begrijpen dat jullie hiervan balen.

Sorry voor het ongemak. Momenteel is het erg druk bij onze bezorgpartner waardoor er hier en daar een vertraging ontstaat. Helaas was dit bij jouw bestelling ook zo.

Hopelijk hebben je kinderen iets leuks voor na de vakantie en kunnen ze dan eindelijk de game spelen!

Coolblue.

Kasper 07-08-2023

Gewoon een leuke duidelijke shop. Alleen afspraak om op tijd te leveren is lastig. Bij mij zijn nog nooit pakketjes de dag erna geleverd. Dus dit zou op site aangepast mogen worden.

Marcel 07-08-2023

Fantastisch geholpen door 2 zeer vriendelijke mannen, keurig gebeld hoelaat ze kwamen, echt super!!

A.a.Frank 07-08-2023

Canon TS9550 printer gekocht. Levering en informatie daaromheen snel, netjes en uitvoerig. Betaalde prijs €314.
De volgende dag kwam ik er al achter dat dezelfde printer bij de Canon store €219 kost en bij 123inkt.nl €224.
Vandaag, 7 aug. Is bij Cool.BLUE de prijs ook ineens gezakt tot €299.
Ik voel me belazerd door Cool.BLUE. Natuurlijk had ik zelf beter moeten vergelijken, maar mijn vertrouwen in Cool.BLUE maakte dat ik niet twijfelde aan een reeële prijsstelling. Een verschil van €95 is veel en veel te hoog. Vind ik niet aanvaardbaar. Zal dus niet weer bij Cool.BLUE bestellen en het zeker niemand aanraden.
Officiele reactie van Coolblue 09-08-2023

Beste A.a.Frank,

Wat jammer dat je je zo benadeeld voelt door de prijswijziging. We begrijpen dat jullie hiervan het gevoel heb achter het net te vissen.

We kijken graag met je mee naar deze situatie. Zou je ons hiervoor een mail met daarin je klacht en bestelinformatie kunnen sturen naar geenglimlach@coolblue.nl?

Coolblue

Eric 07-08-2023

Ruim assortiment, Goede selectiemogelijkheden en makkelijke vergelijkmogelijkheden. Het was makkelijk om een medewerker te spreken die verstand van zaken had, toen ik iets niet voor elkaar kreeg.

Johan Popken 07-08-2023

Ruime keus. Wasmachine naar wens snel gevonden. Montageservice op zolder en afvoeren oude machine voor een alleszins redelijke vergoeding. Helemaal goed!
Glaasje cola en gevulde koek ging er wel in bij de mannen.

juerd 07-08-2023

was even zoeken maar toch prima tv gevonden. De bezorgen, een Topper, vriendelijk, hulpvaardig en tot op de minuut optijd, TOP

Willy 07-08-2023

Ik bestelde op vrijdag en zaterdagmiddag had ik het bestelde in huis. Duidelijke tijd aangegeven wanneer bezorgd werd. Heb voor het eerst een bestelling gedaan bij Coolblue en ze hebben me niet teleurgesteld, in tegendeel ze leverden exact zoals afgesproken.

K 07-08-2023

Gewoon fijn dat je goed op de hoogte wordt gehouden van je bezorgtijd, meerdere mails en dan 15 min van te voren worden gebeld, hier kunnen menig bezorgdienst een voorbeeld aannemen. Top!

Andre 07-08-2023

Zeer goede webshop Coolblue, groot assortiment en snel geleverd. Eufy camera besteld en de volgende dag in huis.

Nicky Looymans 07-08-2023

Meerdere keren een bestelling via Coolblue gedaan en ben hier zeer tevreden over. Site is overzichtelijk en biedt mogelijkheid om producten te vergelijken. Geven daarbij ook extra informatie betreft je aangekochte product. Snelle levering!

Guus Tentij 07-08-2023

Wij waren niet thuis bij de aflevering op zaterdag. In plaats van bij de buren (die thuis waren) te bezorgen ging het pakket naar een PostNL punt dat met de auto moeilijk te bereiken is, dus niet naar Primera dat parkeergelegenheid heeft. Bovendien kunnen wij het artikel pas dinsdagmiddag afhalen. Een heel slechte service van PostNL die weer reflecteert op CoolBlue.

Groeten, Guus

Pepijn 07-08-2023

Ruim aanbod met vriendelijke acties op mooie spullen. Snelle en aardige levering, ook heel belangrijk bij de aankoop van een product.

Astrid 07-08-2023

Duidelijke website, goede en ruime keuzes en snelle levering. Goede tips na aankoop.

Sarah 07-08-2023

Snelle bezorging, goede klantenservice en de mannen van de witgoedbezorging zijn kundig en tilden de wasmachines makkelijk en zonder schade mijn steile & smalle trappen op!

John uit Leiderdorp 07-08-2023

Vrijdagavond laat besteld en zaterdagmiddag al geleverd. Ben blij met mijn aankoop van de Kenwood CRST 100 S DAB / internet radio. Info op Coolblue site was duidelijk en compleet. Die zaterdagmiddag ook een e-mail van Coolblue met tips over aangeschafte apparaat.

Rob1952 07-08-2023

Website is snel en overzichtelijk. Veel info over de apparatuur en keuze hulp. Makkelijk bestellen en snelle vakkundige levering en installeren.

Kaj 07-08-2023

Levering is altijd in orde, de site is erg gebruiksvriendelijk, er wordt namelijk genoeg informatie per product aangegeven, er zijn genoeg plekken om informatie te verkrijgen over bepaalde soorten elektronica. In het algemeen een erg prettige site en daarnaast ook snelle leveringen!

Evert 07-08-2023

De informatie op de site is duidelijk en eerlijk. Het hele bestellen, bezorgen of ophalen is ook perfect geregeld. Zou niet weten wat nu nog te verbeteren!

Henk Gankema 07-08-2023

De site is heel duidelijk, ook hebben ze een snelle levering en een duidelijk mail over je besteling en wanneer je het bestlde artikel kan verwachten.

Cornelis 07-08-2023

Hier koop ik graag omdat ik weet dat ik er op
Kan rekenen dat alles oké is.

emiel veldhoen 07-08-2023

prima service vriendelijk accuraat Wel door drukte langere wachtijd Maar een heel vriendelijke jongenman