Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3707 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

J.van krieken 16-01-2022

Online stofzuiger en accessoires gekocht opzaterdag, zou zondags bezord worden.
3mails gehad dat het zo druk was dat de levering vertraging had.kreeg maandag stofzuigerzakken en borstel geleverd,maar geen stofzuiger,
Zelf mail gestuurd, kreeg dinsdag antwoord dat er sorteringsproblemen waren.
Woensdagavond om 6 uur eindelijk stofzuiger ontvangen.
Kortom geen vertrouwen in wat coolblue beloofd, zeg dan gewoon eerlijk dat iets niet leverbaar is enpas later bezord kan worden,dat accepteert iedereen.

Karel 16-01-2022

prima laptop, mooi scherm, handig in gebruik.Degelijk door aluminium behuizing, fijn voor onderweg

Shardha 16-01-2022

Hele duidelijke en overzichtelijke site met duidelijke omschrijving van het product. De levering was snel en dit werd door 2 ontzettende vriendelijke en vrolijke bezorgers gedaan! Ze waren behulpzaam en gaven heldere antwoorden op onze vragen. Top!!!

Jacqueline 15-01-2022

Snelle levering en super service! Na het terugsturen van een defect apparaat ontvingen we snel tegoed om een nieuwe te bestellen.

Wilfred 15-01-2022

Men beloofd dat als je voor 23.59 uur besteld het de volgende dag geleverd wordt. Inmiddels 3 dagen verder en nog niets ontvangen. Als je het niet 100 % zeker kan waarmaken haal het dan de belofte van de site af

Ronald 15-01-2022

Goede service, snel antwoord van de klantenservice via WhatsApp, snel verzonden, duidelijke productomschrijving. Een absolute aanrader!

Paul 15-01-2022

Overzichtelijke site, gratis en snel verzenden en de goedkoopste op dat moment.

Peter 15-01-2022

Heel makkelijke website om te vinden wat je moet vinden. Andere dag bezorgd. Topbedrijf.

piet 15-01-2022

Mijn keuze om voor Coolblue te kiezen kwam vooral door de snelle levering en de concurrerende prijzen. Ook de manier waarop je op de hoogte werd gehouden over de voortgang van de levering vond ik goed. Het moment van levering was vooraf vastgesteld binnen een window van 1 uur.

Max 15-01-2022

Coolblue is gewoon een eerlijke winkel zonder gezeik. De klant is er niet alleen koning, maar zo voelt het ook. Service is altijd top en altijd met een glimlach. Als iets nodig heb kijk ik altijd eerst of ik het via Coolblue kan kopen.

Diba 15-01-2022

Artikel is makkelijk in gebruik, betaalbaar en ideaal wanneer de elektriciteitskabel en macbook aansluiting niet compatible zijn.

MPM 15-01-2022

Vanaf het moment van bestelling verloopt werkelijk alles perfect, tot en met de aflevering op het toegezegde moment (in een tijdslot van 1 uur... Dus je hoeft geen dag of dagdeel te zitten afwachten). Hele vriendelijke behulpzame heren leverden de wasmachine af en zetten de droger er ook weer even op. Ik zei dat doen we zelf wel maar zij zeiden: we zijn er nu toch, geen punt. Hulde!! Een écht klantgericht bedrijf.

Anneroos 15-01-2022

Duidelijke omschrijving bij de producten. Eerlijke reviews van gebruikers en goede extra toelichting van CoolBlue zelf.

Barry Bloemendal 15-01-2022

Perfect geholpen, keurig op de hoogte gehouden van de bestelling en toen deze niet te leveren was binnen 2 dagen het geld teruggestort gekregen.

Diede 15-01-2022

Coolblue is nou echt een kwaliteit winkel. Ik shop al heel lang bij coolblue en waar coolblue onderscheid van maakt met andere winkels is de klantvriendelijkheid. Coolblue heeft een top service en de kwaliteiten van hun producten zijn erg hoog maar dat zie je dan ook wel aan de prijs. Coolblue is niet de goedkoopste winkel. Ik raad deze winkel sowieso aan bij elk van mijn vrienden als ze naar een elektronisch apparaat zoeken.

Conclusie: zeker aan te raden!

Mark 15-01-2022

Het was een mooie bundel aanbieding, precies wat we zochten. En net iets goedkoper dan bij andere winkels.

Mevr. P. t. M. Toetenel - Heggers 15-01-2022

De bestelling is prima verlopen zoals werd aangeven op de site en ook de belofte korting nagekomen.

Klaas 15-01-2022

Uitermate vriendelijk geholpen met ruilen van een artikel en goed meegedacht
met verhelpen van een storing.

Frans Sep 15-01-2022

Door mijn ervaring met Coolblue maak ik gebruik van hun aanbiedingen. En tot op heden ging dat perfect.

MVMMack 15-01-2022

Doen wat ze beloven. Goede kwaliteit, service en prijsverhouding. Vriendelijk personeel.

Gwenda 15-01-2022

Super vriendelijke hulp via Whatsapp. Was een eerlijk antwoord en zeker niet het duurste product wat geadviseerd werd, hierdoor helemaal een goed gevoel overgehouden aan mijn aankoop.

PeterSelie 15-01-2022

Goede overzichtelijke site! Prijzen zijn iets hoger als bij de concurrentie maar daar krijg je een hoop service voor terug!

Smartwatch 15-01-2022

Goede uitleg, veel keuze, snelle levering en ook nog humor hier en daar...fijn!

Sanne Brink 14-01-2022

Ik vind Coolblue een erg leuke, makkelijke en vriendelijke winkel, zowel online en in de winkel.
De medewerkers zijn erg vriendelijk en helpen je snel. Ze luisteren naar jou wensen en praten je niks aan, ik kreeg niet het gevoel dat ik iets moest kopen.
Ik bestel/koop tegenwoordig alle elektronica bij Coolblue.

Rene 14-01-2022

Ik heb maandag 10-01-2022 bestelling geplaats voor produkt dat op voorraad was en heb het nog steeds niet ontvangen inmiddels is het 14-01 en zie net dat het vanaf 15:00 op afhaalpunt ligt in deze tijd vandaag besteld morgen in huis is 4 dagen gewoon te lang