Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3578 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Conny 11-05-2023

Coolblue is een perfecte site. Groot assortiment, mogelijkheid tot vergelijken, snelle correcte levering. En prima opvolgsysteem na bestellen.

Mamsie 11-05-2023

Top winkel. Hele goede service. Je wordt goed op de hoogte gehouden van bezorging tot aankomst. Ze leggen bij aankomst uit tot wanneer je het terug kan sturen.

Bart 11-05-2023

Prima prijs, goed samengesteld pakket. Mist wel een hoop filters in het zoeksysteem (zoals opties om met/zonder abonnement wel/niet te laten zien) daar liggen wel kansen. Volgende dag levering was prettig ivm aanstaande vakantie.

Via internet besteld 11-05-2023

Ik lees al mijn hele leven al gewone boeken, maar sinds kort heb ik een e-reader bij CoolBlue besteld.
Na een fijne snelle levering ben ik waarschijnlijk nu al verslaafd geraakt aan het lezen met zo'n handzame e-reader. Het heeft een duidelijk beeldscherm en heb meteen maar zo'n handig blauwe beschermkap erbij besteld

Wederom blij met deze aankoop bij CoolBlue.
Dank daarvoor

rutger 11-05-2023

Zeer snel bezorgd mooi verpakt en goedkoopste prijs, geen 10 omdat de bezorger mij belde om het pakketje aan te nemen terwijl het een brievenbus pakketje was maar volgens hem niet paste maar dit was geen probleem en was een erg nette jongeman

Nena 11-05-2023

De service vind ik erg prettig. Zowel in de winkel krijg je snel en goed advies. Ook fijn dat je weet wanneer je aan de beurt bent ipv moeten zoeken naar een medewerker. Ook online goed geholpen en bij een reparatie veel begrip dat het vervelend is dat iets stuk gaat. Bestel alleen nog maar hier. Zowel privé als zakelijk

Marcel 11-05-2023

Ken je Coolblue niet? Een goede en gemakkelijke website. En de service is geweldig. Alles is aanwezig wat ik wil en de sfeer is goed en gezellig. Zelf de op de fiets verschijnende koerier had toch een glimlach op haar gezicht.
Hey pakje was een beetje nat, maar dat was logisch gezien de stortbuien van de afgelopen tijd.

Evert 11-05-2023

Hele duidelijke product info en super snelle afhandeling. Ook de after service met tips en tricks voor gebruik horloge zeer bruikbaar

Ron 11-05-2023

Product snel gevonden in de webshop, voor een goede prijs. 's Middags besteld en een dag later tijdig geleverd.
Kortom goed, snel, en precies zoals beloofd!

Troy Gibb 11-05-2023

Alles duidelijk gecommuniceerd toen er vertraging was bij Post NL, pakketje helemaal naar wens!

Anne 11-05-2023

Snelle levering, werd netjes 20 minuten van tevoren gebeld wanneer ze er zouden zijn en mijn bestelling is keurig afgeleverd

Marijke 11-05-2023

Coolblue is een klantvriendelijke winkel. De service en garantie zijn uitstekend en de medewerkers zijn zonder uitzondering deskundig en erg aardig. Ook artikelen die elders niet voorradig zijn, weet Coolblue razendsnel te bezorgen. Daarom kies ik telkens opnieuw voor Coolblue.

G 11-05-2023

Altijd efficient om iets bij coolblue te kopen en evt. installaties worden ook goed gedaan!

R.v.D 11-05-2023

Alles keurig geleverd
Ik heb de bestelling later laten leveren dit alles ging perfect
Goede service
Dank

HRo 11-05-2023

Met hdmi perfect werkend met Ziggo humax, ook de 2 speakers werken uiteraard perfect

11-5-2023 11-05-2023

Geweldige winkel, met dito medewerkers. Mijn verwachtingen worden altijd waargemaakt.

Josine 11-05-2023

Supersnelle levering, duidelijke site. En met deze waterkoker het goedkoopst.

Herman Oosterbroek 11-05-2023

Uitstekende en zeer informatieve site. In de winkel word je inderdaad met een glimlach en vooral uiterst welwillend geholpen. Na het eventueel retourneren van een aankoop volgt restitutie van het aankoopbedrag binnen enkele dagen.

Mich 11-05-2023

Snelle bezorging en op de fiets! Coolblue maakt het shoppen zo leuk met alle leuke teksten bij bestellen, tijdens het ‘wachten’ en berichten iets voor leveren. Je hebt helemaal zin om je product te ontvangen

Daniëlle 11-05-2023

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop.
Een Sony draadloze koptelefoon, die er precies uitziet zoals op de afbeelding.
De koptelefoon was netjes verpakt.
En een super snelle levering.
Ik zou deze winkel zeker aanbevelen.

Fleur 11-05-2023

Mooi koffiezetapparaat met thermoskan met de kleur titanium.
Werkt prima.

Wat ik mis is een waterkoker van Titanium.
Deze wil k bestellen naar kan deze nergens terug vinden.

Dieneke 10-05-2023

Het product dat ik zocht , kwam direct naar voren met de ingegeven zoekterm. Moest een specifiek Apple snoer zijn, ook direct duidelijk welke keuze er was. Bestellen, betalen en een dag later op de mat. Goede mailtjes over bestelling tot moment van levering.

Ruthie 10-05-2023

Duidelijke website. Product beschrijving is duidelijk, snel besteld en thuisbezorgd

Regina 10-05-2023

Duidelijke uitleg en vergelijking met gelijksoortige producten.
Snelle levering
Goede service

Michel 10-05-2023

Helder overzicht en makkelijk te vergelijken tussen verschillende producten